MuscleMeat

Cutten tips? En werken kruiden/supplementen? Fitbit mening?

Bezoekers in dit topic

Ano_151960

Novice
Lid geworden
9 mrt 2016
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Beste allemaal,

Ik ben dennis, 27 jaar jong. Ik wil momenteel een cut ingaan om er van de zomer goed droog bij te staan. Ik ben liever droog en niet al te groot/ gespierd dan een forever bulk life.

Ben dus 27, 168 en weeg zo’n 70 kilo momenteel. Gok zo’n 11-12% bodyfat)

Fitness 5-6 keer in de week 45-60min krachttraing push/pull/legs (70-75% 1RM)en fiets daarbij naar de gym +/- 15 minuten heen/terug. Werkzaamheden: niet enorm actief. Ene dag stilzittend, andere dag loop ik 10km.

Aan de hand van kcal berekenig op internet zit ik nu op zo’n 2000kcal en eet ik 3 maaltijden per dag (in combi met Intermittent Fasting aangezien dit goed werkt met Ziekte van Crohn).

Voeding per dag:
500ml volle yoghurt
2 appeltjes (180gr), 1 banaan (80gr) 100gr blauwe bessen
2 scoop whey special serie BF ivm lactose
15ml olijfolie
50grhavermout
10gr 85% chocola
250gr kipfilet
70gr volkorenpasta
20gr amandelen
1 komkommer 300gr
600gr broccoli

Macro’s:
168gr Eiwit
183gr Koolhydraten
53gr Vet

Daarbij wil ik dan 1 keer in de week een cheatmeal eten (600kcal meer ivm schok voor lichaam/ metabolisme verhogen.

Nu dit gezegd te hebben heb ik enkele vragen.

Is het aantal calorieën oke berekend? Ga ik zo geen vet verbranden aangezien mijn fitbit inspire HR aangeeft dat ik gemiddeld 2600-3400 per dag verbrand. Is dit betrouwbaar?

Is het aan te raden op de fiets naar de gym te gaan of kan ik deze energie beter sparen en na krachttraining LISS doen?

Moet ik nog op mijn zoutinname letten om droger te worden?

En zouden supplementen/ kruiden helpen bij vetverbrandig? Zoals: Kurkuma, resveratrol, cla, gemberwortel en L-Carnitine? Voeding is de key, maar zou het een extra toevoeging zijn of hebben ze hun kunnen niet bewezen?

Alvast bedank voor het lezen en de eventuele moeite en informatie!
 
Heb je je onderhoud berekend?
Inclusief je activiteiten factor?
 
Heb je je onderhoud berekend?
Inclusief je activiteiten factor?

Jazeker. Ruststofwisselig is 1668 en met 5-7 keer per weer training zou mijn onderhoud op 2800 zitten.
 
antwoord op je vraag staat in de link ;)

fitbit heb ik geen ervaring mee....
 
11% vind ik een prima vp om naar het strand te gaan, je kan ook ipv cutten/bulken gewoon op maintenance zitten he. Core goed aanpakken dan zie je er gewoon beach ready uit
Zoutinname zou ik gewoon zo stabiel mogelijk houden.
 
11% vind ik een prima vp om naar het strand te gaan, je kan ook ipv cutten/bulken gewoon op maintenance zitten he. Core goed aanpakken dan zie je er gewoon beach ready uit
Zoutinname zou ik gewoon zo stabiel mogelijk houden.

Mijn idee was eerlijk gezegd om naar de 5/6% te gaan en dan vanuit daar schoon op te bouwen met uiteindelijk een gewicht van maximaal 70-75KG
 
5/6% natty blijft niks meer van je over
 
Back
Naar boven