XXL Nutrition

Cutten tot op het bot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Esperantisto


Valt best mee hoor. Hij weegt 72,5 kg. Voor 159 gram eiwit is dat precies 2,2 g/kg. Meer is weggegooid geld zegt men.
Bij meer KH in het dieet heb je minder eiwit nodig, want KH zijn eiwitsparend.
Maar als hij zo'n laag energieverbruik heeft dat hij heel laag moet gaan zitten met zijn energie-inname om toch nog te kunnen afvallen en je wilt ook nog je noodzakelijke vetten innemen en toch nog wat aan KH, dan is er gewoon echt geen ruimte voor NOG meer eiwit.
Bedenk, de officiële norm blijft nog altijd 1 g/kg lich.gew. daar zit je met 2,2 g/kg lich.gew. toch al ruim boven. Meer dan dat lijkt me alleen zinvol met bulken... of als je kunt lijnen met een calorie-inname van ruim boven de 2000 kcal zoals sommige bofferds hier! Of ongelukkigen?

Espi, die eten soms strontvervelend en lastig vindt!

Hmm nou ik zit tegen de 300 gram in me cut-fase met me 102 kg maar dit is volgens mij in mijn cut-fase nog te weinig maar goed.
 
Originally posted by Elmar



Capsules lijnzaadolie?? Echt?? hebben ze dat in de hoven
hmm weird ennuh hoe duur is een flesje en/of capsules daaro?
Ik vroeg lijnzaadolie, toen vroeg de kassa-dame capsules of een flesje... ik nam het flesje en weet de prijs dus niet van de capsules, ik neem aan dat het duurder is dan flesje omdat de capsules visolie wel stuk duurder waren. het flesje was €2,35 voor 250ML.
 
capsules zijn in verhouding wel 10 x zo duur.
ik draai lijnzaadolie door de pap.
en op www.witsenburg.net verkopen ze een eko olie perfect balance heet het en dat smaakt niet vies. nu bestellen is binnen 2 dagen in huis en met eenmalige machtiging wordt het later pas van je rekening geschreven. top service
 
Originally posted by ErEf
capsules zijn in verhouding wel 10 x zo duur.
ik draai lijnzaadolie door de pap.
en op www.witsenburg.net verkopen ze een eko olie perfect balance heet het en dat smaakt niet vies. nu bestellen is binnen 2 dagen in huis en met eenmalige machtiging wordt het later pas van je rekening geschreven. top service
Ik denk dat ik volgende keer bij hun ga bestellen en kijken of het niet vies is :D thnx voor de link! Lijnzaadolie door pap of door iets anders heb ik nog niet geprobeert, iedereen zegt dat dat de smaak verpest. Heb jij daar geen last van?
 
Ik denk dat je wat meer moet eten. Anders ga je spier verliezen
 
Originally posted by CrocoDillon

Ik denk dat ik volgende keer bij hun ga bestellen en kijken of het niet vies is :D thnx voor de link! Lijnzaadolie door pap of door iets anders heb ik nog niet geprobeert, iedereen zegt dat dat de smaak verpest. Heb jij daar geen last van?

Trust me! 1 el Lijnzaadolie in een beker doen en een klein scheutje melk. Ff goed roeren en gelijk achteroverslaan. eventueel nog beetje in je mond schudden en dan doorslikken
En je merkt niets van het vieze.
 
Back
Naar boven