AndroidHealthClinic

cutten+ training in bajes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flipper

Cool Novice
Lid geworden
2 jun 2021
Berichten
47
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
116kg
Vetpercentage
32%
Hallo ik begrijp niks van cutten. kan iemand een dummies tut geven?.
ik eet nu
2x 250 gr magere kwark
2x fruit
en avondeten (dit heb ik niet voor het kiezen ivm detentie.)
hierbij train ik
maandag 3x
dinsdag 2x
woensdag 1x
donderdag 3x
vrijdag 0x
zaterdag 1x
zondag 1x
ook dit heb ik weer niet voor het kiezen
 
Dummy's tut.
Lees post 1 en gebruik de excel van post 2.
Avondeten kan je misschien niet kiezen maar de rest mogelijk wel?
Dan zou ik eens beginnen met een fatsoenlijk ontbijt (vb havermout met melk of brood met beleg oid) en een normale lunch ( warm als je kan en wil of simpel brood met eiwitrijk beleg en ook je vetten zoals pindakaas of kaas oid).
Dan je avondeten
Voor t slapen je kwark.

Gebruik de sheet om je onderhoud te berekenen of op internet.
Daar ga je 250-500 kcal onder zitten.
Staat allemaal in de link die ik hierboven heb gezet.

Hoezo 3xper dag trainen? Verplicht?
Gewoon ub/lb 4x per week pakken of een full body om de dag. 5 dagen per week kan prima maar 3x per is onzin.
Geloof nooit dat ze je verplichten 3x per dag te trainen.
 
Dat je in detentie zit, maakt niets uit, laat je niet gek maken en succes met trainen. Vraag ook even rond onder de begeleiding, daar trainen er vast een paar van. Zorg ervoor dat ze je een okay gast vinden, dan kan er altijd iets meer.
Voeding zie hierboven.
Training, probeer een beginners schema te volgen. Hoe meer spieren je hebt, des te gemakkelijker val je af.
En misschien kun je via bezoek, aan extra eten komen, tonijn, noten etc.
Via YouTube kun je ook veel info vinden.
Voordeel is dat je voldoende tijd hebt om te rusten :thumb:
 
in welke zit je?

je hebt weekendverlof? hoelang moet je nog?
 
Dummy's tut.
Lees post 1 en gebruik de excel van post 2.
Avondeten kan je misschien niet kiezen maar de rest mogelijk wel?
Dan zou ik eens beginnen met een fatsoenlijk ontbijt (vb havermout met melk of brood met beleg oid) en een normale lunch ( warm als je kan en wil of simpel brood met eiwitrijk beleg en ook je vetten zoals pindakaas of kaas oid).
Dan je avondeten
Voor t slapen je kwark.

Gebruik de sheet om je onderhoud te berekenen of op internet.
Daar ga je 250-500 kcal onder zitten.
Staat allemaal in de link die ik hierboven heb gezet.

Hoezo 3xper dag trainen? Verplicht?
Gewoon ub/lb 4x per week pakken of een full body om de dag. 5 dagen per week kan prima maar 3x per is onzin.
Geloof nooit dat ze je verplichten 3x per dag te trainen.
3x per dag trainen ivm met stage (opleiding fitvak A dus het is geen verplichting maar een geluk) hoezo de kwark overdag nie?.
 
Dat je in detentie zit, maakt niets uit, laat je niet gek maken en succes met trainen. Vraag ook even rond onder de begeleiding, daar trainen er vast een paar van. Zorg ervoor dat ze je een okay gast vinden, dan kan er altijd iets meer.
Voeding zie hierboven.
Training, probeer een beginners schema te volgen. Hoe meer spieren je hebt, des te gemakkelijker val je af.
En misschien kun je via bezoek, aan extra eten komen, tonijn, noten etc.
Via YouTube kun je ook veel info vinden.
Voordeel is dat je voldoende tijd hebt om te rusten :thumb:
ik heb 55kg spiermassa 22,4 kg lichaamsvet (inbody test)
 
ik train nu
maandag biceps
maandag rug
maandag cardio
dinsdag triceps
dinsdag cardio
woensdag schouder
donderdag borst
donderdag cardio
donderdag buikspieren
zaterdag workout van armen borst en rug
zondag workout van buikspieren benen cardio.
 
Hunnerberg en nee nog geen verlof

Maar je kan wel online? Heb daar ook nog gezeten zo'n 15 jaar geleden. Doen ze nog aan een nachtje playstation wanneer je lief bent geweest? En zitten de chicks daar ook nog? Mooie tijden daar.
 
Maar je kan wel online? Heb daar ook nog gezeten zo'n 15 jaar geleden. Doen ze nog aan een nachtje playstation wanneer je lief bent geweest? En zitten de chicks daar ook nog? Mooie tijden daar.
ja man die PS en de chicks ook nog :p mooi tijd indd
 
Maar je kan wel online? Heb daar ook nog gezeten zo'n 15 jaar geleden. Doen ze nog aan een nachtje playstation wanneer je lief bent geweest? En zitten de chicks daar ook nog? Mooie tijden daar.
ik kan op internet ivm opleiding
 
Kwark is een eiwit wat langzamer wordt opgenomen, vandaar voor het slapen gaan. Dan ben je de ' hele' nacht voorzien van eiwitten.
 
eiwit wat langzamer wordt opgenomen, vandaar voor het slapen gaan. Dan ben je de ' hele' nacht voor
ahh zo, dus beter savonds in 1x 500 gr en overdag brood?
 
Dummy's tut.
Lees post 1 en gebruik de excel van post 2.
Avondeten kan je misschien niet kiezen maar de rest mogelijk wel?
Dan zou ik eens beginnen met een fatsoenlijk ontbijt (vb havermout met melk of brood met beleg oid) en een normale lunch ( warm als je kan en wil of simpel brood met eiwitrijk beleg en ook je vetten zoals pindakaas of kaas oid).
Dan je avondeten
Voor t slapen je kwark.

Gebruik de sheet om je onderhoud te berekenen of op internet.
Daar ga je 250-500 kcal onder zitten.
Staat allemaal in de link die ik hierboven heb gezet.

Hoezo 3xper dag trainen? Verplicht?
Gewoon ub/lb 4x per week pakken of een full body om de dag. 5 dagen per week kan prima maar 3x per is onzin.
Geloof nooit dat ze je verplichten 3x per dag te trainen.
volgens het document zou ik om te cutten 4000 Kcal per dag moeten stouwen, dit lijkt mij pittig moeilijk klopt dit wel?.
 
volgens het document zou ik om te cutten 4000 Kcal per dag moeten stouwen, dit lijkt mij pittig moeilijk klopt dit wel?.

Als jij de juiste gegevens hebt ingevuld wel maar daar twijfel ik sterk aan met 55 kg bodyweight

Waarschijnlijk heb je nu 6/7 keer training ingevuld , maar denk dat je daar wat minder in kan vullen ivm detentie , de beperkte bewegingsvrijheid .
Daarnaast zullen je trainingen ook niet optimaal kunnen zijn
 
Als jij de juiste gegevens hebt ingevuld wel maar daar twijfel ik sterk aan met 55 kg bodyweight

Waarschijnlijk heb je nu 6/7 keer training ingevuld , maar denk dat je daar wat minder in kan vullen ivm detentie , de beperkte bewegingsvrijheid .
Daarnaast zullen je trainingen ook niet optimaal kunnen zijn
ik train nu
maandag biceps
maandag rug
maandag cardio
dinsdag triceps
dinsdag cardio
woensdag schouder
donderdag borst
donderdag cardio
donderdag buikspieren
zaterdag workout van armen borst en rug
zondag workout van buikspieren benen cardio.

het is 55kg spiermassa geen total bodyweight.
 

Bijlagen

  • Schermopname (5).png
    Schermopname (5).png
    210,6 KB · Weergaven: 105
Back
Naar boven