Fitness Seller

Cutten zonder testosteron

Bezoekers in dit topic

Tijdens t cutten hield 100mg ma wo vr me aardig vol

In mn groeifase zat ik op 300mg ma wo vr i.c.m. 1250mg test, 60mg dbol en 400 mast. Dat was echt een absurde kuur. Barstte bijna uit mn vel ;-)

Deze winter ook op test 900mg-1gr/deca 800-900mg/mast gezeten zonder dbol maar met hgh en ik ging toen ook absurd hard.

Deca/npp blijft echt het beste voor massa.
 
Tijdens t cutten hield 100mg ma wo vr me aardig vol

In mn groeifase zat ik op 300mg ma wo vr i.c.m. 1250mg test, 60mg dbol en 400 mast. Dat was echt een absurde kuur. Barstte bijna uit mn vel ;-)

Niet heel veel vocht?
 
Het is onnodig om te cutten op hoge doseringen, dat weten we ondertussen. Maar wat nou als je geen testosteron of sustanon gebruikt in een cut? Het lijkt mij een beter idee om te cutten op een wat hogere dosering om zo een veel betere look te krijgen en toch je Vetpercentage te laten verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Ik heb een keuze gemaakt tussen deze middelen: tren bold primo en t3 met mogelijk nog wat insuline icm hgh. Tren voor de zogeheten "3D-Look" en om misschien nog wat VVM te gainen, bold voor zijn eigen aanmaak van testosteron en om de look te perfectioneren door meer aderen zichtbaar te maken en primo om het af te werken en, samen met de t3, de bijwerkingen van de tren tegen te gaan. Een betere keuze dan mast imo.

De beste keuze lijkt mij:
800mg bold
600mg tren
600mg primo
50mcg t3
Een perfecte a:e verhouding, minimale kans op Gyno. Geen bloat, minimale bijwerkingen van de tren. Één minpuntje is dat er mensen zijn die paniekaanvallen kunnen krijgen van bold. Mij lijkt dit dè perfecte cut kuur zowel voor de gevorderden als de beginner. Wat is jullie mening hier over?

En halve doseringen hiervan?? ;-)
Dus als ik het goed begrijp, de bold voor volheid en aderen, de tren voor die scherpe 3d look, primo voor de afwerking (primo houdt je voller dan mast maar mast geeft je meer scherpte/definitie? Al geeft tren je dat ook?) Dit overweeg ik dus voor een wedstrijd. Misschien beginnend met test. Al ben ik ook heel benieuwd naar npp voor een wedstrijd, dat zou je ook vol houden, maar dan wijs om het met mast te doen? En kan niet in combinatie met tren?
 
Primo is gewoon in ieder opzicht beter dan mast :)
Halve doseringen zou ik ook niet doen, dit is de minimale dosering voor het meest maximale effect uit de middelen te halen

Npp kan ik me niet zo in vinden. Als ik het al zou gebruiken dan zou dat samen met mast-p test-p & tren-a zijn maar ik denk niet dat ik nog aan de korte esters ga
 
Primo is gewoon in ieder opzicht beter dan mast :)
Halve doseringen zou ik ook niet doen, dit is de minimale dosering voor het meest maximale effect uit de middelen te halen

Npp kan ik me niet zo in vinden. Als ik het al zou gebruiken dan zou dat samen met mast-p test-p & tren-a zijn maar ik denk niet dat ik nog aan de korte esters ga
`
waarom geen korte esters meer voor jou? ik wil juist gaan proberen om korte te gebruiken en korte kuurtjes achter elkaar.
en deze kuur 800mg bold + 600mg tren + 600mg primo is nogal stevig aangezien ik alleen nog maar 500 test en 250test+200 primo en test+mast gebruikt heb, vandaar mijn vraag voor lagere dossisen ;-) en hoe lang zou jij deze kuur doen?
t3 heb ik ook nog nooit gedaan maar ben er nieuwsgierig naar
 
Hoe zou ik welke kuur doen? Met korte esters? 50 test-p 50 npp 50 mast-p 75 tren ace ED

T3 altijd bij tren of hgh
 
waarom altijd t3 bij tren of hgh? ivm lethargie?
 
Hoe zou ik welke kuur doen? Met korte esters? 50 test-p 50 npp 50 mast-p 75 tren ace ED

T3 altijd bij tren of hgh

thanks voor je reactie.
maar waarom geen korte esters meer voor jou?
en hoe lang zou jij de korte esters doen en hoe lang de lange esters?
dit zijn toch beiden top cut kuren, watertanden!!!!
 
Hoe zou ik welke kuur doen? Met korte esters? 50 test-p 50 npp 50 mast-p 75 tren ace ED

T3 altijd bij tren of hgh
Geen T4 bij HGH?

[Link niet meer beschikbaar]
Geen al te beste bron uiteraard, maar toch wel interessant.
"So we want elevated T3 levels when we take GH, or we won’t be getting ANYWHERE NEAR the full anabolic effect of our injectable GH without enough T3. And now we know that not only do we need the additional T3, but we actually want the CONVERSION process of T4 into T3 to take place, because it’s the presence of those mediator enzymes that will allow the T3 to be synergistic with GH, instead of being inhibitory as is seen when T3 is simply added to a GH cycle. And remember, we don’t only want T3 levels high, but we want types 1 and 2 deiodinase to get us there- and when we take supplemental T3, that just doesn’t happen…all that happens is the type 3 deiodinase enzyme shows up and negates the beneficial effects of the T3 when we combine it with GH."
 
waarom altijd t3 bij tren of hgh? ivm lethargie?

Vertraagde werking vd schildklier

thanks voor je reactie.
maar waarom geen korte esters meer voor jou?
en hoe lang zou jij de korte esters doen en hoe lang de lange esters?
dit zijn toch beiden top cut kuren, watertanden!!!!

Geen zin meer om dagelijks te prikken en EOD vind ik niks
6 tot 8 weken
 
Vertraagde werking vd schildklier

Geen zin meer om dagelijks te prikken en EOD vind ik niks
6 tot 8 weken

oke dat snap ik ja. ik zou tren pas overwegen als ik het podium op ga voor de looks en het werkt vetverbrandend toch, net zoals test en anavar?
Dus die 3 samen in een kuur en dan eerst lange esters en dan de laatste 4-6 weken de korte esters....
 
Tren heeft de mogelijkheid om een beetje spier aan te zetten tijdens het cutten

Test en var verbranden ook geen vet. Je word zwaarder waardoor je Vetpercentage daalt maar het vet zelf blijft hetzelfde.

Heel simpel en overdreven uitgelegd: als je 100 kilo weegt waarvan 10 kilo vet is, weeg je 100kg op 10%. Als je 200 kilo weegt met 10kilo vet is je Vetpercentage 5%. In beide gevallen weegt je vet 10 kilo en is dus niet afgenomen
 
Goed uitgelegd , meer lbm minder vet in verhouding
 
Ben 't zelf niet helemaal eens met 't cutten op hoge doseringen is onzin. Ik vind een cut op hoge doseringen fijner ( merk ik dit jaar ). Nu verlies ik ook echt makkelijk massa in een cut dus dat zal voor iedereen verschillen.

Ga zelf de laatste 5 weken in en zit nu op :

300 Test
1050 Bold
500 Mast
350 Ace
50 T3

en dat bevalt heerlijk. Ace er pas net een week in ivm 't feit dat ik dit een hele tijd niet kon handelen ( enorme last van de maag/darmen als ik 't gebruikte ) en dat nu helemaal weg is. Mast heeft net Primo vervangen, vond Primo leuk maar dat spul in de combi met Test en Bold verneukte m'n hele libido. Kon easy een week zonder unleashen zeg maar, niet zo tof.
 
Hee ben je weer terug heb je een tijd niet gezien hier. Toen ik net begon 2 jaar geleden raadde je mij high test only aan! Was zeker een topper bedankt nog
 
Ben 't zelf niet helemaal eens met 't cutten op hoge doseringen is onzin. Ik vind een cut op hoge doseringen fijner ( merk ik dit jaar ). Nu verlies ik ook echt makkelijk massa in een cut dus dat zal voor iedereen verschillen.

Ga zelf de laatste 5 weken in en zit nu op :

300 Test
1050 Bold
500 Mast
350 Ace
50 T3

en dat bevalt heerlijk. Ace er pas net een week in ivm 't feit dat ik dit een hele tijd niet kon handelen ( enorme last van de maag/darmen als ik 't gebruikte ) en dat nu helemaal weg is. Mast heeft net Primo vervangen, vond Primo leuk maar dat spul in de combi met Test en Bold verneukte m'n hele libido. Kon easy een week zonder unleashen zeg maar, niet zo tof.

Daar heb je lang mee rond gelopen hè? Ik geloof in 2013? 2014? Had je daar ook al last van.. Ik ben zelf ook aardig ziek geworden nu.. Zwarte drap spugen, donker rood (denk bloed) tussen het braaksel en pijn aan de schouder terwijl ik helemaal niet meer getraind heb. Savonds kan ik niet slapen en als ik eenmaal in slaap val zit ik half in slaapverlamming, word ik vaak wakker en sta ik vervolgens om 05:00 weer op. In de middag val ik dan weer in slaap haha m'n urine is ook helemaal donker??? Waarschijnlijk is er meer aan de hand dan alleen de lever (urinekleur). Dinsdag ga ik bloedprikken en een echo van m'n schouder laten maken
 
Hee ben je weer terug heb je een tijd niet gezien hier. Toen ik net begon 2 jaar geleden raadde je mij high test only aan! Was zeker een topper bedankt nog

Hehe af en toe, beetje de ontwikkeling in nieuwe merken bijhouden en inspiratie op doen voor m'n komende bulk.

Fijne kuur he haha, no problem!
 
Haha bloed overgeven en dan nog 2 gram er doorheen willen drukken per week :P

En snap ook wel dat het over mg's gaat en niet over ml's (mijn eerste reactie) maar je moet het toch maar in je lijf spuiten.

Ben het met je eens hoor, een beetje hoger doseren of verhogen tussendoor kan geen kwaad. Of het ene middel voor dit, de ander heeft dat effect...
Maar dit voor een cut vind ik persoonlijk erg overkill.. Zelfs met de helft aan gear en een perfecte voeding (hoe is die?) denk ik dat je dezelfde resultaten zou boeken.

Zelf doe ik het ook op 300 test-e, 150 tren a eod en 75 mcg t3, maar dat zal in jouw ogen wel een beginnerkuurtje zijn dan :(
Leeg of plat gevoel ken ik wel, maar dat is met voeding op te lossen (refeed, carb cycling), niet door nog meer gear te zetten toch?
 
Back
Naar boven