AndroidHealthClinic

Cutten

Bezoekers in dit topic

Diegovasquez

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Ik ben 14 jaar en te zwaar ik doe nu voornamelijk aleen maar kracht training.
kan iemand me helpen met cutten want ik heb daar helemaal geen verstand van kan iemand mij vertellen hoe ik dan moet sporten en eten
Ik wil me vet percentage tot 12% brengen

alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet te zwaar.
78 kilo bij 1.75 is een mooi gewicht. Misschien is je bf aan de hoge kant maar dat kan je verlagen. Als je idd 18 procent hebt zou ik cutten tot 12 procent en dan lekker gaan bulken en spiermassa gainen.
 
Je bent niet te zwaar.
78 kilo bij 1.75 is een mooi gewicht. Misschien is je bf aan de hoge kant maar dat kan je verlagen. Als je idd 18 procent hebt zou ik cutten tot 12 procent en dan lekker gaan bulken en spiermassa gainen.
Sorry? is toch best zwaar voor iemand van 14 die niet veel spiermassa zal hebben!
 
Je bent niet te zwaar.
78 kilo bij 1.75 is een mooi gewicht. Misschien is je bf aan de hoge kant maar dat kan je verlagen. Als je idd 18 procent hebt zou ik cutten tot 12 procent en dan lekker gaan bulken en spiermassa gainen.


Ja maar hoe kan ik echt goed cutten want heb geen verstand van hoeveel cardio moet ik doen kan je ook krachtraining doen en wat moet je (niet) eten
hoelang duurt het als je het goed doet
 
Ongeveer 3-4x in de week zwemmen hardlopen of fietsen. Verder gewoon minder chips koek en snoep eten. Dat vervang je door gezondere dingen.
 
Er komt natuurlijk veel meer kijken bij cutten dan alleen 3/4x in de week duursporten oid te doen en minder snoep etc te eten. Het is echter wel een goed begin.

Mijn advies is om tijd te nemen om de stickies te lezen in de voedingssectie op het forum. Dan kan je concrete vragen stellen in dit topic. Waar wij dan concrete antwoorden op kunnen geven.
 
Sorry? is toch best zwaar voor iemand van 14 die niet veel spiermassa zal hebben!