XXL Nutrition

Cutten

Bezoekers in dit topic

Ahhh, ja da's ook wel weer zo. Je hebt gelijk. School en blokken gaat voor ja. Dat heeft niets met discipline te maken. Ja, tot laat leren.

En ook deze pijn is fijn joh:p. Succes dan met wachten op de cijfers.
Dankjewel :)

haha het gaat in ieder geval al een stuk beter als gisteren :)

Ga zo meteen weer trainen ^^
Ik wil misschien eens een spinningles meedoen, die duurt 1 uur.
Té intensief of juist goed? :)
 
Dankjewel :)

haha het gaat in ieder geval al een stuk beter als gisteren :)

Ga zo meteen weer trainen ^^
Ik wil misschien eens een spinningles meedoen, die duurt 1 uur.
Té intensief of juist goed? :)

Mooi zo!
Maar doe gewoon mee zou ik zeggen. Als het echt niets is/ te zwaar is, kun je altijd weggaan (eventueel in de pauze). Niet geschoten is altijd mis :)

Maar goed, jij weet het beste hoe je je nu voelt!
Succes in ieder geval; blij te horen dat het beter gaat!
 
Mooi zo!
Maar doe gewoon mee zou ik zeggen. Als het echt niets is/ te zwaar is, kun je altijd weggaan (eventueel in de pauze). Niet geschoten is altijd mis :)

Maar goed, jij weet het beste hoe je je nu voelt!
Succes in ieder geval; blij te horen dat het beter gaat!
Ik heb meegedaan donderdag ^^

Het was best zwaar maar wel leuk :)

Als ik iemand zie met een mooi lichaam, dat je echt ziet dat deze persoon aan het trainen is, vraag ik me altijd af of ze wel ooit ook iets ongezonds eten? :p

Dus, hoe zit het met jullie?
Echt altijd gezond of ook wel eens junken/snacken en hoe vaak ? :)
 
Ik vreet wel eens ongezond en gebruik wel eens hard drugs..

..Maar ik heb ook helemaal geen mooi lichaam dus dat scheelt :(





Trouwens, weet je wat wij echt leuk zouden vinden;


Pics! :D
 
Ik vreet wel eens ongezond en gebruik wel eens hard drugs..

..Maar ik heb ook helemaal geen mooi lichaam dus dat scheelt :(





Trouwens, weet je wat wij echt leuk zouden vinden;


Pics! :D

Jaa.. Ik zet niet graag foto's van m'n lichaam op internet :p
Misschien als er al wat resultaat te zien is, maar daar voor toch liever niet^^
 
Jaa.. Ik zet niet graag foto's van m'n lichaam op internet :p
Misschien als er al wat resultaat te zien is, maar daar voor toch liever niet^^

Oke.. Je mag ze ook sturen via een Prive bericht.. :D


Hmm, ja VOOR en AFTER foto's zouden wel heel leuk zijn. Ook voor jezelf om te zien wat voor vooruitgang je hebt geboekt. Het motiveert je ook om door te trainen. :)
 
Ja dat is wel zo.
Maar ik voel me er niet zo goed bij, dat iedereen gewoon mijn lichaam kan zien :p

voor mezelf kan ik het wel doen :)
 
Ik snack momenteel relatief weinig of bijna niet.
Maar dat is omdat ik beter helemaal geen snacks dan een beetje snacks kan eten - want een beetje wordt bij mij al snel (te) veel.
Iets met niet genoeg discipline :P

Alhoewel... Gezonde snacks heb ik wel - af en toe wat noten (voor mij een snack) bijvoorbeeld.

En nee, ik ben nog lang niet waar ik wil zijn met m'n lichaam *grin*
 
Ik houd elke week een junkdag :D

Niet zozeer of alleen om de stofwisseling te laten schrikken maar vooral ook het mentale voordeel; hierdoor houd ik het beter vol om de rest van de week schoon te eten.

Als ik elke dag een snack neem (vooral zoetigheid) dan blijf ik er zin in houden, als ik 1x per week rotzooi eet ben ik er weer sneller van afgekickt:D
 
Ik houd elke week een junkdag :D

Niet zozeer of alleen om de stofwisseling te laten schrikken maar vooral ook het mentale voordeel; hierdoor houd ik het beter vol om de rest van de week schoon te eten.

Als ik elke dag een snack neem (vooral zoetigheid) dan blijf ik er zin in houden, als ik 1x per week rotzooi eet ben ik er weer sneller van afgekickt:D

Same here! Een dag in de week eten waar ik zin in heb, rest van de week 110% volgens schema.
 
Ja dat is wel zo.
Maar ik voel me er niet zo goed bij, dat iedereen gewoon mijn lichaam kan zien :p

voor mezelf kan ik het wel doen :)

"Iedereen" hoeft je pics ook niet te zien, je moet ze gewoon alleen naar mij sturen.. :o


Ik heb gister trouwens voor het eerst sinds een maand of 2 weer eens junkfood gegeten (MacDonalds :) )

Kmerk dat ik opeens heel weinig behoefte heb aan junkfood, probeer echt met ijzersterke discipline die 5000kcal uit mijn vreetschema te pompen. Er vanaf wijken vind ik een teken van weinig discipline. :)
 
Laatst bewerkt:
Junkdagen klinken goed - maar ik hou het zelf altijd bij een kleine junksnack. Zo eens in de week, twee weken.
Toch een roze koek, of toch random borrel.
Zolang ik daarna maar compenseer met extra sport - ik wil echt te graag resultaat zien :P
 
Compenseren hoef je juist niet te doen - je lijf moet namelijk niet teveel wennen aan te clean eten.
 
Compenseren hoef je juist niet te doen - je lijf moet namelijk niet teveel wennen aan te clean eten.

Eensch. Alhoewel ik wel eens compenseer met een cardiotraining bijv, want ik ben dus geen 1 roze koek of 1 zakje chips junker, als ik junk dan schieten de calo's ook écht flink de lucht in, en met training eraf is het dan nog ruimschoots boven wat ik normaal eet:D

Is het nog te volgen;)
 
ja hoor...
Ik junk gewoon lekker een hele dag, maar ben bang dat ik minder kcals binnen krijg dan op een reguliere dag - maar is wel goed om je lijf te laten schrikken....
 
Ben ik nou echt de enigste die geen moeite heeft om chips, rozekoek en alle andere troep te laten liggen? ???
 
Ben ik nou echt de enigste die geen moeite heeft om chips, rozekoek en alle andere troep te laten liggen? ???

Nee hoor.
Ligt er aan wat je voor voedingspatroon ooit jezelf hebt aangeleerd. Van huis uit heb ik geleerd heel erg gezonde maaltijden te eten, en de meest belachelijke tussendoortjes (qua voedingswaarde EN qua hoeveelheden) - duurt even voordat je dat afgeleerd hebt...
 
:D junkendag is heerlijk!! Ben blij dat dat kan, anders hield ik t denk ik niet vol... Maar kan je idd gewoon de hele dag schransen wat je wil of is t het beste om 1 junkenmaaltijd per junkendag te nemen??
 
:D junkendag is heerlijk!! Ben blij dat dat kan, anders hield ik t denk ik niet vol... Maar kan je idd gewoon de hele dag schransen wat je wil of is t het beste om 1 junkenmaaltijd per junkendag te nemen??
Ligt helemaal aan je voedingspatroon, doelen en vetpercentage.
Ik zou adviseren in het begin 1 ochtend OF 1 avond.
 
Ok dan snack ik mezelf rond op 1 avond ;)
 
Back
Naar boven