MuscleMeat

cutten.

Bezoekers in dit topic

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
5.153
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Nou heb ik een vraag die ik onder normale omstandigheden normaal zou kunnen beantwoorden maargoed.

Ik weet dat als je net heb gekuurd je normaal wacht een paar maanden tot na je nakuur voordat je begint met cutten. Maar wat nou als je rond de 17/18% zit ? men bulk is iets uit de hand gelopen en ik vroeg me af of cutten tot 13/14% een optie is zodat ik in mei niet zoveel werk heb om het naar 10% te brengen.

van 12-8% cutten zal veel spierverlies betekenen na een kuur maar van 18% naar 13% ?
 
Hoelang ben je al klaar met je kuur?
 
Laatste week nakuur.

Was 1-8 750, test
10-14 arofixen
 
Nou heb ik een vraag die ik onder normale omstandigheden normaal zou kunnen beantwoorden maargoed.

Ik weet dat als je net heb gekuurd je normaal wacht een paar maanden tot na je nakuur voordat je begint met cutten. Maar wat nou als je rond de 17/18% zit ? men bulk is iets uit de hand gelopen en ik vroeg me af of cutten tot 13/14% een optie is zodat ik in mei niet zoveel werk heb om het naar 10% te brengen.

van 12-8% cutten zal veel spierverlies betekenen na een kuur maar van 18% naar 13% ?

Niet alleen spierverlies ook vet, vocht etc.

Natuurlijk kun je nu voor een deel cutten, er zijn meer mensen die het in 2 fases doen. Ik zou voor de 8% gaan nu en lekker van je rebound profiteren.
 
Zal dat lukken? Dat ik 2 maand wat platter ben geeft niet maar wil niet alles kwijt raken ben nu 122 en denk dat 110-112 met 8-10% een stuk beter lijkt.

Heb zelf ook het idee dat men herstel minimaal zal zijn met 8 weekjes test only en 4 weken nakuur maar dat is gissen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven