XXL Nutrition

Cutten

  • Topic starter Murk
  • Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 803
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Murk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2003
Berichten
2.233
Waardering
30
Ik train nu al een tijdje maar ik cut niet, ik train 2 maal per weeken pak dan gewoon alles (ben er ook wel lang meer dan 2 uur) maar heb er verder geen problemen mee, maar zou ik dit beter kunnen veranderen ofniet?
 
Re: Cutten.

Originally posted by Murk
Ik train nu al een tijdje maar ik cut niet, ik train 2 maal per weeken pak dan gewoon alles (ben er ook wel lang meer dan 2 uur) maar heb er verder geen problemen mee, maar zou ik dit beter kunnen veranderen ofniet?

2 x is gewoon te weinig Je moet teveel doen en als je 2 uur traint ben je op het einde niet sterk genoeg voor je laatste oefeningen.
Probeer gewoon minimaal 3x per week te trainen.
 
Re: Cutten.

Originally posted by Murk
Ik train nu al een tijdje maar ik cut niet, ik train 2 maal per weeken pak dan gewoon alles (ben er ook wel lang meer dan 2 uur) maar heb er verder geen problemen mee, maar zou ik dit beter kunnen veranderen ofniet?

Ik zou het ook anders doen probeer het liefst 2 spiergroepen per dag te doen, als het moet 3. Maar 2x per week trainen is volgens mij wel te weinig.
 
Re: Re: Cutten.

Originally posted by Elmar


Ik zou het ook anders doen probeer het liefst 2 spiergroepen per dag te doen, als het moet 3. Maar 2x per week trainen is volgens mij wel te weinig.

3 wordt toch echt teveel. Als je eerst borst, schouders en daarna nog triceps moet doen (ook al hebben ze de nodeige arbeid verricht bij de andere spiergroepen), verwaarloos je ze naar mijn mening.
 
Re: Re: Re: Cutten.

Originally posted by RichardV


3 wordt toch echt teveel. Als je eerst borst, schouders en daarna nog triceps moet doen (ook al hebben ze de nodeige arbeid verricht bij de andere spiergroepen), verwaarloos je ze naar mijn mening.

Ja goed maar ik doe nu even:
1. Rug, schouders
2. Borst, Bicep+Triceps

Train zelf 4x in de week.
Dit bevalt me wel.
 
Inderdaad, Borst, Triceps, Biceps is wel te doen...

Borst Schouders is zoiezo helemaal ***. Dus dan doe je wel 2 spiergroepen...maar dan nog steeds niet optimaal.
 
Re: Re: Re: Re: Cutten.

Originally posted by Elmar


Ja goed maar ik doe nu even:
1. Rug, schouders
2. Borst, Bicep+Triceps

Train zelf 4x in de week.
Dit bevalt me wel.

En je benen kuiten buik???
 
Originally posted by Robin
Inderdaad, Borst, Triceps, Biceps is wel te doen...

Borst Schouders is zoiezo helemaal ***. Dus dan doe je wel 2 spiergroepen...maar dan nog steeds niet optimaal.

ja idd en rug, borst is helemaal naatje! maar das te zwaar ook.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Cutten.

Originally posted by RichardV


En je benen kuiten buik???

Dit is misschien heel verkeerd wat ik zeg:

Maar ik vind mijn verhouding gewoon nog niet mooi ik heb al vrij grote bennen en grote bovenbenen (heb ik van me vader :)) en daarom wil ik eerst dat me bovenlichaa goed groot is en dan ga ik beginnen aan mijn benen want ik vind persoonlijk Te grote benen niet mooi.

en mijn buik doe ik idd ook bij mijn rug, schouders. Alleen niet veel want wil toch eerst ff een drogere buik hebben. En wat ik merkte toen ik mijn buik veel trainde dat me buik alleenmaar groter werd en naar buiten kwam en als je een bandje heb is dat nei zo fijn.
 
Re: Re: Re: Re: Cutten.

Originally posted by Elmar


Ja goed maar ik doe nu even:
1. Rug, schouders
2. Borst, Bicep+Triceps

Train zelf 4x in de week.
Dit bevalt me wel.

Deed dat ook een tijdje, met benen erbij dan.

Maar nu train ik 2 keer per week alle spiergroepen.

Dat bevalt me beter, en zo ga ik beter vooruit.
 
Back
Naar boven