Plientje90
Novice
- Lid geworden
- 17 jul 2022
- Lengte
- 1m84
- Vetpercentage
- 36%
Hoi hoi,
Sinds half februari ben ik bezig met in eerste instantie afvallen, met als doel daarna te richten op spier opbouw.
Opzich ben ik tevreden over het verloop. Ik ben er nog lang niet, dat weet ik.
Ik begon met een vet percentage van 42 en zit nu op 35.9
Mijn vetpercentage wil ik terug zien te brengen naar een gezond percentage, ik verdiep me al een hele tijd in het ‘hoe’ en kom telkens uit op; verhoog je stofwisseling.
Ik hoop dat hier ervaringsdeskundige zitten die me tips kunnen geven.
Ik ben inmiddels zo’n 12kg afgevallen maar wil er nog zeker 10 kwijt.
Wat ik doe;
Ik let op mijn voeding
Ik eet gemiddeld (per dag) over de afgelopen 30 dagen
1100 kcal
67 gr eitwitten
40 gr vetten
111 gr koolhydraten
(Ik haal dit uit een app, en verbaas me dat het zo weinig kcal zijn..)
Beweging;
1x per week personal training
2x per week Egym (dat word ooit vrij trainen, maar voor nu is Egym voor mij beter aangezien ik in het verleden mezelf verloor met vrij trainen)
Ik deed 1x 30 minuten crosstrainer maar afgelopen week ben ik weer een poging gaan doen tot hardlopen, en ben ik 3x wezen hardlopen 3x 30 minuten.
Nu vraag ik me af of ik mijn stofwisseling kan verhogen met supplementen, en wat dan vooral. Ik lees er veel wisselende verhalen over ..
Zodra m’n vet% onder de 28 zit, wil ik starten met vrij trainen (onder begeleiding) maar first things first
Sinds half februari ben ik bezig met in eerste instantie afvallen, met als doel daarna te richten op spier opbouw.
Opzich ben ik tevreden over het verloop. Ik ben er nog lang niet, dat weet ik.
Ik begon met een vet percentage van 42 en zit nu op 35.9
Mijn vetpercentage wil ik terug zien te brengen naar een gezond percentage, ik verdiep me al een hele tijd in het ‘hoe’ en kom telkens uit op; verhoog je stofwisseling.
Ik hoop dat hier ervaringsdeskundige zitten die me tips kunnen geven.
Ik ben inmiddels zo’n 12kg afgevallen maar wil er nog zeker 10 kwijt.
Wat ik doe;
Ik let op mijn voeding
Ik eet gemiddeld (per dag) over de afgelopen 30 dagen
1100 kcal
67 gr eitwitten
40 gr vetten
111 gr koolhydraten
(Ik haal dit uit een app, en verbaas me dat het zo weinig kcal zijn..)
Beweging;
1x per week personal training
2x per week Egym (dat word ooit vrij trainen, maar voor nu is Egym voor mij beter aangezien ik in het verleden mezelf verloor met vrij trainen)
Ik deed 1x 30 minuten crosstrainer maar afgelopen week ben ik weer een poging gaan doen tot hardlopen, en ben ik 3x wezen hardlopen 3x 30 minuten.
Nu vraag ik me af of ik mijn stofwisseling kan verhogen met supplementen, en wat dan vooral. Ik lees er veel wisselende verhalen over ..
Zodra m’n vet% onder de 28 zit, wil ik starten met vrij trainen (onder begeleiding) maar first things first