Fitness Seller

cutten

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lid geworden
11 apr 2023
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
goedemorgen allen,

ik ben dus bezig met het cutten voor de eerste keer. ik train nu 1,5 jaar en ben van 76kg na 86kg gegaan. ik ben 1.90m en 18 jaar oud. er zit nu aardig wat vet op rondom de buik (16%) en dat wil ik dus wegwerken. het liefst wil ik binnen 11 weken 80kg zijn, dus ongeveer 0,5kg per week. ik gym 6 dagen per week en ik voetbal 3 dagen per week. Ik ben nu 2 weken bezig en op een een of andere manier gaat er gewoon bijna geen gewicht af, terwijl ik in een aardig onderschot zit. ik kan dus wel de nodige hulp gebruiken. vind het lastig in te schatten wat ik wel en niet kan eten? ik zit namelijk altijd netjes onder mijn kcal, dus ik snap niet hoe ik niet afval. dit is hou mijn kcal er nu uitziet:

maandag: 2800kcal (voetbaltraining)
dinsdag: 2600kcal
woensdag: 2500kcal
donderdag: 2800kcal (voetbaltraining)
vrijdag: 2500kcal
zaterdag: 3000kcal (voetbalwedstrijd)
zondag: 2600kcal

macro's:
koolhydraten: 300g
eiwitten: 180g
vetten: 80g
 
 
lager in kcal gaan zeg jij dus?
 
Als je niet afvalt krijg je meer binnen dan je verbruikt. Punt.
Waar dat precies aan ligt is niet relevant (wel interessant) voor je resultaten, ga eens dagelijks ca 200-300 kcal minder eten en kijk het even aan.
Vergeet niet om zaken als koffiemelk, bakvet, keelsnoepjes... mee te tellen! Ook vloeibare kcal worden snel over het hoofd gezien, maar kunnen zomaar 100'en kcal zijn.
 
Zou zweren dat ik deze post al heb gezien.
Denk dat we daar beter verder reageren, niet?
 
Als je niet afvalt krijg je meer binnen dan je verbruikt. Punt.
Waar dat precies aan ligt is niet relevant (wel interessant) voor je resultaten, ga eens dagelijks ca 200-300 kcal minder eten en kijk het even aan.
Vergeet niet om zaken als koffiemelk, bakvet, keelsnoepjes... mee te tellen! Ook vloeibare kcal worden snel over het hoofd gezien, maar kunnen zomaar 100'en kcal zijn.
dat kan het inderdaad ook nog best wel zijn. ik hou mijn voeding bij via MyFitnessPal, maar bakvet tel ik niet mee. Ook staan soms niet alle producten er dus doe ik een indicatie. kan ook een oorzaak zijn. Misschien eerst nog een aantal dagen echt alles (bakvet etc) wat ik binnenkrijg bijhouden? en dan kijken wat er gebeurt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven