Fitness Seller

cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
8.862
Waardering
12
ik zit nu al redelijk constant op bf 12%, stel nou dat ik voor de zomer(zeg 1 juli) op 9% wil zitten, wanneer zou ik dan moeten beginnen? Thnx
 
Ligt eraan hoe en wat je wil gaan doen, welke middelen je wilt gebruiken of dat je het natuurlijk doet. Ik zou zeggen begin gewoon nu al. of in April.
 
cardio, dieet , t maakt mij niet zoveel uit, ik wil alleen zo weinig mogelijk spiermassa verliezen :)
 
Khd verlagen, Eiwit verhogen, min 4x p/w cardio LAge intensteit. En aan de ijzers blijven trekken! :D
 
Ik doe HIIT (High Intensity Interval Training) cardio, voluit en langzaam afwisselen... dan verhoog je je stofwisseling en is niet zo SAAAAAAIIII als lage intensiteit cardio wat je dan een uur moet doen ofzo. HIIT een paar minuten tot een kwartier per dag.
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik doe HIIT (High Intensity Interval Training) cardio, voluit en langzaam afwisselen... dan verhoog je je stofwisseling en is niet zo SAAAAAAIIII als lage intensiteit cardio wat je dan een uur moet doen ofzo. HIIT een paar minuten tot een kwartier per dag.

kwartier? wat denk je van een interval-training van 40-45minuten? anders ben je al klaar voordat je lichaam je vet goed aan het aanspreken is.
 
Originally posted by Scighera


kwartier? wat denk je van een interval-training van 40-45minuten? anders ben je al klaar voordat je lichaam je vet goed aan het aanspreken is.

Damn :( ik heb een hekel aan cardio :D
 
Originally posted by CrocoDillon


Damn :( ik heb een hekel aan cardio :D

ken ik, daarom ga ik liever op zondag 3 uur buiten wielrennen (die laaste km's voelen je benen, rug, schouders aan alsof er een kudde olifanten overheen is gelopen) ipv binnen spinnen
 
Back
Naar boven