MuscleMeat

Cutting.. Again.. Nu met LOG (start 12-03) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker dat je daar goed op gaat man! Maar als ik het goed lees dan zie ik 2 broodjes en wat beleg en avondeten? Dan kan ik dat beter doen i.c.m. intermitted fasting ofzo, want anders loop ik de hele dag met een hongergevoel haha.

Even afwachten tot mijn meting volgende week. Daarna eens kijken wat er veranderd moet worden (of niet).

Jaja klopt.. Staat ook in mijn OP. Doe IF, eetwindow tussen 12.00 en 18.00, de rest niks. Int weekend idem alleen pas ik daar op zaterdag een cheatmeal in, wel hou ik me aan die 2100 kcal (max 2300), krijg dan wel een shitload aan carbs binnen. Verder drink ik 2,5 á 3 ltr water iedere dag en qua supps neem ik enkel vit c, d3, visolie en enzymen.

Suc6!
 
dat je het er op red:p

Ik zelf zit op 2300 nu, train wel is waar 5x per week keihard maar ben een stuk kleiner en weeg iets minder, op 2100 kcal cheat ik te snel dus pak ik liever 2300 waar ik geen/nauwlijks honger heb. Met IF is het indd beter te doen ja!

Progressie is in iedergeval goed!
 
Jaja klopt.. Staat ook in mijn OP. Doe IF, eetwindow tussen 12.00 en 18.00, de rest niks. qua supps neem ik enkel vit c, d3, visolie en enzymen.!

Misschien een aminozuur suplement voor in de ochtend/avond toevoegen? Ik zelf had eerst het gevoel dat het niet echt hielp maar sinds ik het echt consequent gebruik merk ik echt dat ik minder spierpijn heb en vind het zelf altijd wel fijn dat ik toch eiwiten binnen krijg tijdens het vasten.

Even een bak kwark halen, gainss
 
Hmmwoahh geloof meer in als ik per dag overall genomen voldoende proteïne binnenkrijg is 't prima. Spierpijn heb ik zelden. Zorg voor voldoende rust en neem altijd 'n rustdag tussen m'n fb trainingen.

WHATEVERRRITTAKKESSSSSS ;)
 
Update 22-04:

Vanochtend 92,6 kg.. Stagneert een beetje, kan een nasleep zijn van afgelopen weekend waarin ik wat biertjes heb gehad en behoorlijk wat snacks.. Houdt m'n kcal inname tussen de 2.100 en 2.200 kcal en kijk 't nog een weekje aan, blijft et zo dan ga ik iets lager zitten of wat meer cardio toevoegen.. Op mijn vp (rond de 19%) zou 't eraf moeten vliegen zou je denken..
 
Soms weet je het toch niet hoor, je kan morgen dan wel ineens een kilo lichter zijn. Vooral je kcals strikt aanhouden en dan gaat het vanzelf weer.
Gister zelf een cheat day gehad met 8 botherhammen als ontbijt alleen al en later pizza chips enz. Moet ook wel eens kunnen toch.
 
Soms weet je het toch niet hoor, je kan morgen dan wel ineens een kilo lichter zijn. Vooral je kcals strikt aanhouden en dan gaat het vanzelf weer.
Gister zelf een cheat day gehad met 8 botherhammen als ontbijt alleen al en later pizza chips enz. Moet ook wel eens kunnen toch.

Is ook zo.. Maar je hebt dan 't idee dat er niks gebeurd haha.. Dit weekend maar even rustig aan doen met cheatmeals, wil vooruitgang zien, ook op de weegschaal :p
 
Update, zie OP
 
Kijk, er gebeurd wel degelijk iets!
Hard werk wordt beloond.
 
Kijk, er gebeurd wel degelijk iets!
Hard werk wordt beloond.

Yes! Zie 't ook wel in de spiegel.. weegschaal vertekend 'n beetje, hou volgens mij ook wat vocht vast dus probeer wat meer water te drinken en m'n sodium inname in de gaten te houden.. :D
 
Update, zie OP
 
Wederom update :D
 
Gaat de goede kant op! Ik bewonder je geduld!
Ik merk dat ik geneigd ben om onder de 1800 calorieën te gaan zitten hoewel ik weet dat het veel beter is om langzaam af te vallen.

Ga zo door!!

Thx man! Ik mik nu echt op 2k per dag, hooguit 2.050 maar dan houdt 't echt op.. Dat gaat prima zo. Doordat ik iedere week progressie boek is 't redelijk makkelijk vol te houden, zeker icm IIFYM.. Alleen gisteren had ik even geen zin om mijn macro's te traceren middels de app en heb ik gewoon even gevreten waar ik zit in had :D Echter, vandaag dan weer even streng zijn voor mezelf en 3 shakes, 300 gr kip, 500 ml magere melk en that's it! Zo'n 1.500 kcals, even goedmakertje van gisteren!
 
Hee man,
Dieet nog een beetje vol te houden?
Zelf afgelopen weer 1,900 kcal aangehouden maar dat ging me net even te hard toch maar weer iets geupt. Ben zelf ook al zo'n 5 cm kwijt de afgelopen maand dus ook hier gaat het lekker
 
Goed bezig kerel, hier gaat t ook prima!
 
Damn ik ben 74 kilo op moment ik kwam van 80 kilo met buikomvang 93cm nu is die 82! Maar ik moet nog 3 weken en dan stop ik en heb ik 5 maanden gecut. Maar ik zat op begin op 2600 kcl nu op 2400 de laaste 6 weken. En val gewoon tussen 0,4 en 0,6 kilo af per week. Begrijp niet dat jullie lager kunnen gaan dan 2300.kcl. ik train 4x kracht 3x cardio. En heb ook zittend beroep doen wel alles op de fiets van sportschool tot boodschappen en heb 1x refeed dag van 3500 kcl. Tenslotte ben ik 1m70 lang. Hoe doen jullie dat? Voelen jullie niet slapjes en hongerig?
 
Ik zelf doe het met IF gewoon 4 maaltijden van 500 kcal en dan zit ik 4x redelijk vol. Begin ik om 8 uur al met eten dan heb ik inderdaad de hele dag een hongerig gevoel...
Slapjes? pwo maat:D
 
Ik zelf doe het met IF gewoon 4 maaltijden van 500 kcal en dan zit ik 4x redelijk vol. Begin ik om 8 uur al met eten dan heb ik inderdaad de hele dag een hongerig gevoel...
Slapjes? pwo maat:D


Damn man:P Maar is het goed als ik dat ook doe, want ik verlies al 300 gram per week of zo
 
Doen waar je je lekker bij voelt man!
Je kan het wellicht proberen maar de eerste week is het niet ontbijten wel even wennen maar daarna gaat het prima hoor!
Verder is 300 gram per week niet verkeerd! Ik zelf schommel nogal met me gewicht en zou ook wel 2200-2300 kunnen gaan zitten maar dan heb ik het gevoel dat er niets gebeurd:') nu meet ik wekelijks de omtrek van arm/buik/quad en met hard trainen en aan het dieet houden met ik dat ik minimale achteruit ga op arm en quad maar buik gaat gewoon lekker dus ik klaag niet.
 
Back
Naar boven