XXL Nutrition

Cutting / Bulk Cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Duqie

Novice
Lid geworden
13 apr 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Hoi allemaal,

Ik weet zo niet wat te doen vandaar dat ik jullie advies nodig heb.
Ik ban vanaf 1 januari gestart met afvallen en trainen na een lange tijd niet meer getraind te hebben. Ben dus best veel spiermassa kwijt geraakt en veel vet aangekomen. In januari woog ik 91 kilo met een vet percentage van ongeveer 26%. Vandaag weeg ik 73 kilo met een vetpercentage van 11 a 12%. Heb dus al best wat resultaat geboekt. Ik wil graag naar een vetpercentage van 7 a 8% maar ik wil eigenlijk qua kilo niet meer te veel naar beneden aangezien ik nog wel wat massa nodig heb voor mn werk in de beveiliging.
Op dit moment zit ik in een carb cycle:

Trainingsdagen
Maandag t/m vrijdag - Macros: 144 gram eiwitten, 45 gram vet , "0" gram Koolhydraten

Niet trainingsdagen
Zaterdag t/m zondag - Macros: 126 gram eiwitten, "0"gram vet, 120 gram koolhydraten.

Naast krachttraining cardio ik nu 600 cal op trainingsdagen eraf, maar dat ben ik eigenlijk echt beu.

Mijn doel is om voor de kerst zo zwaar mogelijk op minimaal 8% te komen.

De vraag is dus wat te doen? Stoppen met cutten en weer even boven onderhoud gaan eten om vervolgens weer te cutten? Of nog meer cutten tot 7 % procent en dan pas weer boven onderhoud gaan eten? Hoeveel maanden is normaal om tussen bulk en cutten te hanteren?

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening en advies.
 
Eet je daadwerkelijk maar 750-1000 kcal per dag? en dan doe je er nog 600 kcal cardio bij?
Als dat zo is ben je je lijf aardig kapot aan het maken....
 
In my fitness pal kom ik hoger uit, 1100 cal op trainingsdagen en 1350 cal op rustdag. Groente had ik niet meegerekend bij de macros. Daarbij cardio ik inderdaad 600 cal of een kickboksles.
 
In my fitness pal kom ik hoger uit, 1100 cal op trainingsdagen en 1350 cal op rustdag. Groente had ik niet meegerekend bij de macros. Daarbij cardio ik inderdaad 600 cal of een kickboksles.

Daarbij eet ik wel 1 keer per week in het weekend een goeie cheatmeal
 
Back
Naar boven