MuscleMeat

cutting en ketose griepperige verschijnselen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DanielleRus

Novice
Lid geworden
2 feb 2017
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m85
Zit op 2 weken cuting nu en sinds een week voel ik me heel moe slaap slecht, Ben misselijk en heb gevoel dat mijn lijf vol gif zit is dit normaal en hoelang duren deze verschijnselen. Heb het ijskoud ..

Vet is al wel wat afgenomen moet nog opnieuw laten meten
 
Gif? Zit je in een groot kcal tekort?
 
heb jarenlang medicijnen gebruikt die alleen vetoplosbaar zijn waaronder methotrexaat injecties, Tramadol, Anti biotica zoals Clindamycine ik eet 1500 cal heb er 2200 nodig ... hetzelfde gevoel had ik toen ik deze medicijnen startte Ben nu meer dan een jaar clean zonder iets aan sport te doen ...
 
Hoeveel val je af gemiddeld per week ?
 
Onderbouw dit eens?

meer dan 20 jaar zware medicijnen laten restafval achter in opgeslagen vetmassa (De in vetoplosbare medicijnen ) door dat het vetdepot aardig is gegroeid zit ook deze afvalstoffen ernog in ..met het verdwijnen van vet komt het ook weer vrij... Net als bij een vrouw ook de hormonen weer vrijkomen...

Dokter zei ook dat ik een eiwit boost nodig had dus heb 4 eiwitten met wat kokos vermengd ...morgen whey proteine extra erbij naast voeding
 
Hoeveel val je af gemiddeld per week ?
ben nu sinds 2 maand 20.5 kg afgevallen dus nu gestopt ermee en alleen nog cutting ivm spiermassa verlies...2 maart weer doorlichting
 
Onderbouwing ?
 
meer dan 20 jaar zware medicijnen laten restafval achter in opgeslagen vetmassa (De in vetoplosbare medicijnen ) door dat het vetdepot aardig is gegroeid zit ook deze afvalstoffen ernog in ..met het verdwijnen van vet komt het ook weer vrij... Net als bij een vrouw ook de hormonen weer vrijkomen...

Dokter zei ook dat ik een eiwit boost nodig had dus heb 4 eiwitten met wat kokos vermengd ...morgen whey proteine extra erbij naast voeding
Hmm ben hier niet bekend mee.

ben nu sinds 2 maand 20.5 kg afgevallen dus nu gestopt ermee en alleen nog cutting ivm spiermassa verlies...2 maart weer doorlichting
20kg in 8 weken is aardig veel. Dit houd dus in dat je 2.5kg per week afviel. Dat is niet echt bepaald gezond. Hongerde je je zelf niet uit in die periode?

In je cut zal je ongetwijfeld ook spiermassa verliezen, zal wel minimaal zijn als je je eiwitten hoog houd en goed traint. Verder is je voeding natuurlijk belangrijk. Je wilt gemiddeld rond de 0,5kg per week afvallen.
 
Nee ik at gewoon eiwit rijk voedsel weinig koolhydraten en met support van Cayennepeper capsules caffeine n L Carnitine en vit preparaten dennenolie caspsules 2 per dag ...
 
Back
Naar boven