XXL Nutrition

Cutting The Egde..!

Bezoekers in dit topic

Ano_1991_06

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2010
Berichten
180
Waardering
9
Lengte
1m67
Massa
70kg
Vetpercentage
25%
Na vele (verkeerde opgestelde) afvalpogingen ben ik op dit forum gekomen. Ik heb veel gelezen o.a BFFM), en heb daaruit een voedingsschema opgesteld (zie onder). Ik train met een 3daags split-schema (zie onder) Naast krachttraining speel ik fanatiek badminton, loop ik hard (doel: halve marathon lopen), en ik zwem ook graag. Op 16 maart een foto: VP: 25,4%

Start op 25 april met intermittent fasting! :D (zie leangains.com)

Stat's
Lengte ........ 1.67 m
Gewicht ....... 69,3 kg
VVM: ........... 52 kg
Vet: .............17,1 kg

Vetpercentagemetingen 1e cut:
VP's... ......................kjGewicht...... ....... VVM..............Vetmassa
30 Dec: 28,4%.................73,1...................52,3..................20,8
17 Feb: 27,4%.................72,7...................52,8..................19,9
24 Feb: 27,3%.................71,2...................51,8..................19,4
9 Ma: 26,2%...................71,5...................52,8...................18,7
18 Ma: 25,4%..................70,8...................52,8..................18,0
30 Ma. 25%.....................69,5...................52,2..................17,4
08 April 24,7%..................69,3...................52,2..................17,1

Vetpercentages 2e cut (intermittent fasting)
29 april: 24,4%................68,5


Uiteindelijk doel lichaam:
VP: 17,5%
Omtrek rond navel: 75 cm

.................Taille...... .Heup.... ..Bovenbeen.. .Rondom Navel.........Bovenarm............Onderarm........Hals
Begin..........83......... .108...... .. 66,5............ ....97.........................30,5..................26,5............35
Huidig.........76........ ..103 ........ 63.............. .... 85........................ 28....................25,5............33,5

Huidig doel krachttraining:
Eigen gewicht dippen
Squat... 8x100
BP.........8x50

Schema:
Dag 1
Borst
- Bench press
- Flyes
- Incline DB press
Biceps
- EZ curl
- Incline DB curl
- Scott curl

Dag 2
Rug
- T bar
- Chin Up's
- Seated cable rowing
- Deadlift

Triceps
- Triceps pushdown
- skull crushes
- Dips

Dag 3
Schouders
- Seated DB press
- Lateral Raises
- Barbell rear delt row
Benen
- Squat
- Leg press
- Standing leg curl
 

Bijlagen

  • schema 2000 kcal.xls
    10,5 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Mooi begin van een nieuw jaar!!Succes
 
zoals jullie zien ben ik niet erg goed in het bijhouden van een log :D Dat betekent niet dat er niets gebeurd trouwens. Ga netjes elke keer naar de sportschool. Ook al lukt het me niet om zoveel aandacht aan eten en sporten te geven als ik eigenlijk zou willen. Zit nu namelijk ook in de periode voor examens, en blokken heeft ook erg veel aandacht nodig.

Merk al wel dat mn kleren losser gaan zetten! Dit na een paar weken cutten. Merk nu wel dat ik mezelf echt wel voor de kop kan slaan dat ik het zo ver heb kunnen laten komen! Voor mn gevoel is mijn weg ook nog erg lang.. maargoed, met kleine stapjes kom ik er wel. Volgende week 2e VP meting..
ben erg benieuwd! Ga ook wel even een tabelletje maken met mijn omtrekken, het gaat al de positieve kant op..
 
Succes, als je doorzet lukt alles.
 
Word er nog getraind? :P
Welke fitness is het nu geworden? City fit?
 
Het is Cityfit geworden,

Door een armblessure (overbelasting bij badmintonnen) ben ik 3 weken niet kunnen komen.
Aankomende week ga ik er weer tegenaan (en laat ik het badminton even voor wat het is, voor de zekerheid!)
 
tenniselleboog?
Had ik ook wel eens last van toen ik nog tennisde.. kan je weinig aan doen iig :D
 
Update :
VP = 27,4 %
Gewicht = 72,7 kg
VVM = 52,8
Vet = 19,9

Viel me nog mee, doordat ik minder heb kunnen sporten
Met de arm gaat het goed! Positief vooruitzicht.
Zoals jullie merken hou ik geen actieve blog bij (elke training erop zetten) maar zal
hier wel mijn vooruitgang neerzetten.

Dank jullie allemaal trouwens voor de succes wensen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie 1% op bijna 2 maanden?
Post je voedingsschema anders eens, zijn er genoeg die je kunnen helpen + in cityfit zelf helpen ze je ook wel met voedingsschema normally dacht ik :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie 1% op bijna 2 maanden?
Post je voedingsschema anders eens, zijn er genoeg die je kunnen helpen + in cityfit zelf helpen ze je ook wel met voedingsschema normally dacht ik :)

voor een prijsje dacht ik;)
 
Voedingsschema staat in beginpost. Heb er echter in de blok niet aan gehouden (stress etc) vandaar die 1% 1,5 maand. Ga trouwens nu elke 2 weken mijn VP laten meten. (met als doel 0,5 procent per week, dus 1% in 2 weken)

Wou al een foto posten idd, ook al wordt ik daar zelf nog niet vrolijk van.. zal er eens eentje opzoeken

Dit weekend, krachttraining (met cardio erna), badminton en 5 km hardgelopen :)
 
Laatst bewerkt:
2% per maand? Hoeveel gewicht moet er dan per week af?
 
komt neer op ongeveer een halve kilo vet per week
 
Moet lukken als zowel je eet- en trainschema's behoorlijk goed in elkaar zitten.
 
Moet wel lukken ja :) Is iig ook hetgeen ik op aim :P
 
Update:
VP:26,2 Gewicht:71 VVM:52,4 Vetmassa:18,6
 
Als je graag een gesprek met me wilt beginnen, gebruik dan de volgende keer een wat minder lame opmerking (en dan wel als ik klaar ben met mijn training) ;).

klemmetjes zijn voor pussies:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je vooruitgang boekt. :thumb:
 
Back
Naar boven