AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Akelo Biomek was weer in tha house met z'n shirt omhoog en broek op z'n enkels :penis:
Ik hou er ook wel van, lekker streaken in de sportschool!
 
7/10/20 - FB schema - week 5 dag 2
sumo deadlift
1x5x40
1x2x50
1x3x55
1x3x55
1x3x55
1x3x55

ProudPizza was erbij deze keer en form was approved! :grinny:

incline bench
1x8x23,5
1x8x23,5
1x7x23,5

toch wel een rep meer dan vorige week!!

unilateral leg press (plate loaded)
1x8
4x8x10

hip abduction (licht)
3x30x32

dumbbell lateral raise (van dag 1)
1x12x4
1x12x4
1x10x4

ga deze oefening maar op deze dag doen voortaan

lat pulldown

1x15x18
1x8x35 niet volledige rom
1x8x30 toch iets te makkelijk
1x8x32,5

trainingstijd: 1:30 uur

geen stretches gedaan, in plaats daarvan met ProudPizza gegeten :meal:
gisteren sushi, vandaag pizza :rolleyes: bulk goed afgesloten :p morgen even alles meten en beginnen met cutten op ~2000 kcal
 
Hoe lang denk je nodig te hebben, 6 maanden?
 
Die hip abduction voel je vast erg branden :fire: .
Ga je cutten tot een bepaald gewicht of voor een vaste periode? Zolang die booty maar niet teveel verdwijnt :heart: !
 
metingen
Screenshot 2020-10-08 at 11.23.07.png

Hoe lang denk je nodig te hebben, 6 maanden?
zoals t er naar uit ziet wel inderdaad :(
Die hip abduction voel je vast erg branden :fire: .
Ga je cutten tot een bepaald gewicht of voor een vaste periode? Zolang die booty maar niet teveel verdwijnt :heart: !
ja heerlijk! hoge reps op laag gewicht is echt wel nice als afsluiter
ik ga niet af op weegschaal, weet eigenlijk ook niet of ik me elke dag ga wegen ook aangezien ik waarschijnlijk toch heel erg gefocust ga zijn erop. even aankijken nog wat dat betreft.
wil de cut voor nu een maand doortrekken, kijken hoe ik er dan bij sta, als ik tevreden ben dan zal ik stoppen en anders trek ik het nog door voor een aantal weken. hoef niet lean te zijn namelijk maar wil er gewoon iets van af en mijn kracht zoveel mogelijk behouden :)
 
Laatst bewerkt:
Prima bulk!! :D

We hebben nu vergelijkbare maten hehe. Al denk ik wel dat ik zonder bebe zo rond de 78-79 kg uit ga komen😜
 
Hopelijk wordt het dan eens iets met die blubberkont.
hou je bek HOU JE BEK!!
Prima bulk!! :D

We hebben nu vergelijkbare maten hehe. Al denk ik wel dat ik zonder bebe zo rond de 78-79 kg uit ga komen😜
thanks!

jij hebt dan natuurlijk ook flink wat meer massa dan ik, dus dan mag het :D
 
Mooie bulk resultaten! Een 105cm overhouden na je cut op ass measurements moet wel lukken denk ik. Dan zou je ongeveer 3cm pure gainz hebben.

awesome GIF
 
Wel meer vetmassa:p
gaat er zo weer af :D
Mooie bulk resultaten! Een 105cm overhouden na je cut op ass measurements moet wel lukken denk ik. Dan zou je ongeveer 3cm pure gainz hebben.

awesome GIF
hoop het hahaha, ben wel benieuwd wat deze cut me gaat leveren
Bijt je in het echt ook zo van je af?
Nee dat doet ze niet. IRL durft ze weinig te zeggen tegen vreemden :p
nou inderdaad :roflol: doe alleen maar stoer op de interwebs :(
Lees ik nou bulk? In.
bulk is net klaar :p maar welkom!
 
Ze communiceert met bananen :p
ik denk niet dat Shadow Project deze snapt want hij was er niet bij :roflol: de hommel!
maar ik zal even het verhaal vertellen voordat iedereen rare dingen gaat denken, want zo gaat dat hier :bang:

op dominator 2019 hebben wij elkaar gezien en het eerste wat ik deed was vntl een banaan geven die ik over had :o verder hebben we eigenlijk amper gepraat :roflol:
 
Back
Naar boven