Fitness Seller

cutting (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sporty

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
142
Waardering
0
Ik wil dringend wat vet kwijtraken, en dan vooral in de buikstreek (love handles).
Ben dus nu volop aan het 'cutten'. Elke dag ongeveer 1 uur cardio samen met een kuurtje clen.
Waar ik echter nog niet helemaal uit ben is mijn voeding. De vetinname beperk ik echt tot een minimum. Maar hoe zit het met de koolhydraten ? Moeten die eventueel ook nog naar beneden ? Kan iemand mij adviseren over een goed eetschema om te cutten ?
Alvast bedankt voor de reacties
 
koolhydraten geloof ik naar beneden, maar iig eiwitinname omhoog gooien (2,5g p. kg lichaamsgewicht) voor behoud van spiermassa.
 
Originally posted by KaLe
koolhydraten geloof ik naar beneden, maar iig eiwitinname omhoog gooien (2,5g p. kg lichaamsgewicht) voor behoud van spiermassa.

eiwitinname zit wel goed (aan ongeveer 2 gr per lichaamsgewicht kom ik wel). Grootste probleem is inderdaad de kh naar beneden krijgen. Want als KH naar beneden moeten betekent dit dat je vrij beperkt bent in je voeding die je kunt innemen. En onvoldoende variatie in de voeding is dan toch ook weer niet goed.
 
Enkel met clen??? Nou, stop dan maar helemaal. Clen werkt catabool! En zonder combi met AS zal je veel spiermassa verliezen, wat je ook doet om dat te beperken. Al ga je op je kop staan....
Ik denk dat je je wat beter had moeten laten informeren en wat onderzoek had moeten doen alvorens te beginnen aan je clen. :finger:
 
Cutten is een kwestie van minder calorieen eten dan dat je verbrandt, hou een normaal gezond dieet aan dus ongeveer 60% koolhydraten 30% eiwitten en 10% vetten. Hou alles bij wat je eet gedurende 5 dagen, heb je geen gewicht verloren of gewonnen dan zijn dat je onderhoudscalorieen. Begin nu 500 calorieen minder te eten, totdat je geen gewicht meer verliest, eet daarna weer 500 calorieen minder enzetera....
 
Originally posted by Robin
Enkel met clen??? Nou, stop dan maar helemaal. Clen werkt catabool! En zonder combi met AS zal je veel spiermassa verliezen, wat je ook doet om dat te beperken. Al ga je op je kop staan....
Ik denk dat je je wat beter had moeten laten informeren en wat onderzoek had moeten doen alvorens te beginnen aan je clen. :finger:

Bedankt voor de opmerking. Ik combineer inderdaad op dit moment clen met sustanon (500mg/week) en primobolan (200 mg/week).
 
Wat ik me zo af vraag, als je zo weinig van voeding weet, waarom loop je dan zoveel te kuren?
Gooi eiwitten maar rustig op 3-4 gram per kg droog lichaamsgewicht.
Koolhydraten moet je halveren ten opzichte van normaal voor 4 dagen en dan 2 dagen 25% verhogen als normaal.
Vetten niet te laag, want essentiele vetten heb je nodig, + zonder vetten verbrand je geen vetten.
Dit doe je 4-5 weken lang en dan moet je toch wel al wat resultaten kunnen zien.

Clenbuterol is zo;n beetje het slechtste wat bodybuilders kunnen gebruiken.
Te winig positieve werking en zeer veel negatieve bijwerkingen.

Succes.
 
Originally posted by richard
Wat ik me zo af vraag, als je zo weinig van voeding weet, waarom loop je dan zoveel te kuren?

Ik weet inderdaad iets te weinig over voeding..... daarom heb ik ook expliciet hier de vraag gesteld..... als ik er al alles over wist dan zou ik ook de vraag niet stellen. Wat bedoel je met 'zoveel te kuren'. Ben je nu niet een beetje voorbarig in je conclusie ? Blijkbaar komt het over alsof ik al jaren aan de AS zit, terwijl dit mijn eerste kuur is. Don't jump to conclusions to fast please.

Gooi eiwitten maar rustig op 3-4 gram per kg droog lichaamsgewicht.
Koolhydraten moet je halveren ten opzichte van normaal voor 4 dagen en dan 2 dagen 25% verhogen als normaal.
Vetten niet te laag, want essentiele vetten heb je nodig, + zonder vetten verbrand je geen vetten.
Dit doe je 4-5 weken lang en dan moet je toch wel al wat resultaten kunnen zien.

De bovenstaande informatie is voor mij heel waardevol. Hiermee kan ik iets doen. Bedankt.

Clenbuterol is zo;n beetje het slechtste wat bodybuilders kunnen gebruiken.
Te winig positieve werking en zeer veel negatieve bijwerkingen.

Ik gebruik clen als volgt: 2 weken wel, 2 weken niet. Zit nu in mijn tweede '2 weken wel' periode. Ik heb de eerste twee weken geen enkele negatieve bijwerkingen gehad, behalve de eerste dag wat hoofdpijn maar is vrij snel terug overgegaan. Op dit moment (tweede periode van 2 weken wel) heb ik niets van bijwerkingen, zelfs geen trillende handen. Van bijwerkingen op termijn heb ik niets kunnen lezen. Toch bedankt voor de info. Zak er zeker rekening mee houden

Succes.
 
Rustig maar jongen. ;) Ik val je niet aan. En of je wilt kuren of niet, dat moet je allemaal zelf weten, maar je noemt drie dingen op als 1e kuur. Niet gewoon een keertje deca of stromba, nee gelijk een mix. Weet niet hoe oud je bent, maar onder de 25 hoef je gewoon niet te gebruiken.
Verder niet als kritiek bedoeld. Wil juist eerder helpen als kritiek leveren. :)
 
en ben je tevreden met clen?
 
Originally posted by richard
Rustig maar jongen. ;) Ik val je niet aan. En of je wilt kuren of niet, dat moet je allemaal zelf weten, maar je noemt drie dingen op als 1e kuur. Niet gewoon een keertje deca of stromba, nee gelijk een mix. Weet niet hoe oud je bent, maar onder de 25 hoef je gewoon niet te gebruiken.
Verder niet als kritiek bedoeld. Wil juist eerder helpen als kritiek leveren. :)

Weet ik wel hoor dat je wil helpen. En ik apprecieer ten zeerste wat je schrijft. Je informatie is heel nuttig.

De reden waarom ik metéén met een mix begonnen is omdat iemand mij afgeraden heeft alléén maar 1 enkele AS te gebruiken omdat dit namelijk niet effectief zou zijn. Alléén een deca kuurtje bijvoorbeeld zou geen enkel effect hebben en zou zonde zijn van het geld. Vandaar

BTW, mocht je nog goeie adviezen hebben over voeding, dan hoor ik het graag hoor. Alvast bedankt
 
Originally posted by -Ma3stro-
en ben je tevreden met clen?

Ik denk dat de directe effecten van clen moeilijk te meten zijn. Zoals je weet verhoogt clen de lichaamstemperatuur waardoor je meer caloriëen gaat verbranden. Het is natuurlijk niet zo dat je vet als sneeuw voor de zon smelt maar tijdens de cardio training ga je heel erg zweten. En zoals reeds gezegd combineer ik clen met extra veel cardio. Het effect is dus niet zo maar te meten.
 
Originally posted by richard

Gooi eiwitten maar rustig op 3-4 gram per kg droog lichaamsgewicht.
Koolhydraten moet je halveren ten opzichte van normaal voor 4 dagen en dan 2 dagen 25% verhogen als normaal.
Vetten niet te laag, want essentiele vetten heb je nodig, + zonder vetten verbrand je geen vetten.
Succes.
Zonder vetten verbrand je geen vetten? wat verbrand je dan? :)
 
Originally posted by sporty


Ik denk dat de directe effecten van clen moeilijk te meten zijn. Zoals je weet verhoogt clen de lichaamstemperatuur waardoor je meer caloriëen gaat verbranden. Het is natuurlijk niet zo dat je vet als sneeuw voor de zon smelt maar tijdens de cardio training ga je heel erg zweten. En zoals reeds gezegd combineer ik clen met extra veel cardio. Het effect is dus niet zo maar te meten.
Ik denk dat je er beter de tijd voor kunt nemen om af te vallen. Proberen in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk gewicht te verliezen, zal ook voor veel spierverlies zorgen. Clen is echt niet nodig, en cardio eigenlijk ook niet(kan wel). Clen + extra veel cardio op een laag cal. dieet lijkt me erg catabool.
 
Back
Naar boven