AndroidHealthClinic

Cuttingdieet per 19-03-2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
rijst (zilvervlies ) 50 gr.
ei-eiwit 5x
Lijnzaadolie 10 ml


brood (volkoren) 3 stuks
rookvlees 100 gr


brood (volkoren) 3 stuks
kipfilet 100 gr


brood (volkoren) 2 stuks
tonijn, eigen nat 70 gr


brood (volkoren) 2 stuks
tonijn, eigen nat 70 gr


aardappelen 100 gr
kipfilet 300 gr
Lijnzaadolie 10 ml


Dextrose 50 gr
Shake 50 gr


Totale cal. inname: 2391
Kh : 244,2 gr.
eiwit: 241,1 gr.
vetten: 49,96 gr.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het schema netjes. Alleen om de hoeveel uur neem je het? Welke tijdstippen. En ik zou voordat je naar je nest gaat nog wat langzame eiwitten innemen. Kwark ofzo.
 
Geen kwark dan, alle zuivel eruit gegooid ivm. lactose en evt. dikkere huid, ben van +-20% vet% naar 11-12% gegaan tot nu toe, en nu de zuivel eruit gedaan omdat ik beetje bleef hangen..

maaltijd 1: 7.30
maaltijd 2: 10.30
maaltijd 3: 13.00
maaltijd 4: 14.30
maaltijd 5: 16.00
maaltijd 6: 18.30
maaltijd 7: 30 min. na het trainen

hij heeft een paar enters weggehaald zie ik..
 
Maar ik wil onder die 10% komen, ongeveer 8% zou me heel gelukkig maken, maar of dat haalbaar is?? heb nog 6-6 weken ervoor uitgetrokken, dan begin ik meer te eten en ga ik als het goed is aan me test. kuur beginnen, ik wil dan droog zijn, zodat het niet erg is als er iets van vet bijkomt, wat onvermijdelijk is.. nu sinds vorig jaar telkens tussen de 17-20% vet gezeten, veel te hoog, ga ik dan nog massakuur pakken dan was ik helemaal vet geworden, eerst het hardnekkige vet eraf, ben ik mooi droog en weer lekker in vorm, alles loopt lekker nu, dan nog massa aanzetten voor de zomer en dan zou ik toch normaal over het strand moeten kunnen.. (hoop ik)
 
Waar maak je je druk om??? De lactose in een bak kwark is nihil...
 
Doe je al aerobe / cardio o.i.d?
 
Originally posted by soulreaver
Geen kwark dan, alle zuivel eruit gegooid ivm. lactose en evt. dikkere huid, ben van +-20% vet% naar 11-12% gegaan tot nu toe, en nu de zuivel eruit gedaan omdat ik beetje bleef hangen..

maaltijd 1: 7.30
maaltijd 2: 10.30
maaltijd 3: 13.00
maaltijd 4: 14.30
maaltijd 5: 16.00
maaltijd 6: 18.30
maaltijd 7: 30 min. na het trainen

hij heeft een paar enters weggehaald zie ik..

Hoe ben je van je 20% naar je 10 % BF gekomen dan?
 
dan kan je beter meer tonijn nemen voor de eiwitten of een time released shake (bijv. J-Tech's Tri Force) voor de extra eiwitten.

Gewoon er stevig tegen aangaan met trainen en na de cuttingsperiode ook je vet% in de gaten houden. misschien nog 1-2x per week blijven cardioen.

Er zijn btw genoeg supplementen die ervoor zorgen dat er niet snel koolhydraten en vetten worden omgezet in lichaamsvet. Misschien een idee voor na de cuttingsperiode?
 
Originally posted by Scighera
dan kan je beter meer tonijn nemen voor de eiwitten of een time released shake (bijv. J-Tech's Tri Force) voor de extra eiwitten.

Gewoon er stevig tegen aangaan met trainen en na de cuttingsperiode ook je vet% in de gaten houden. misschien nog 1-2x per week blijven cardioen.

Er zijn btw genoeg supplementen die ervoor zorgen dat er niet snel koolhydraten en vetten worden omgezet in lichaamsvet. Misschien een idee voor na de cuttingsperiode?

Noem eens wat supplenten, die daar voor zorgen?
 
American Sports:
- Vetremmers HCA (lijkt mij het meest geschikt)
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030776

-Super Slim Vetfiltertjes
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030769

-Aerobic Vetverbranders (gebruik ik zelf )
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030772


MDY Ultimate Burner
http://www.perfectbody.nl/product_t...8&session_id=abf23f7585de38d9d87a305e84c1e960

zo zijn er ook nog andere , vooral HCA supplemeten zijn geschikt voor dit doel. Vreemd genoeg is die van American Sports goedkoop ivm met ander fabrikanten:

"....Van HCA is het in verschillende studies gebleken dat het de conversie van koolhydraten in lichaamsvet voorkomt. Daarnaast onderdrukt het ook nog eens het hongergevoel. De HCA in hydroxycut helpt niet alleen om het vet te verbranden, het stelt je in staat om meer te eten zonder vet te worden! Vervolgens bevat Hydroxycut ook nog eens 100 mg L-Carnitine en 300 mcg Chromium Picolinaat. Van beide is het aangetoond dat ze de synergetische eigenschappen hebben om vet te verbranden.
....."
 
Originally posted by Scighera
American Sports:
- Vetremmers HCA (lijkt mij het meest geschikt)
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030776

-Super Slim Vetfiltertjes
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030769

-Aerobic Vetverbranders (gebruik ik zelf )
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030772


MDY Ultimate Burner
http://www.perfectbody.nl/product_t...8&session_id=abf23f7585de38d9d87a305e84c1e960

zo zijn er ook nog andere , vooral HCA supplemeten zijn geschikt voor dit doel. Vreemd genoeg is die van American Sports goedkoop ivm met ander fabrikanten:

"....Van HCA is het in verschillende studies gebleken dat het de conversie van koolhydraten in lichaamsvet voorkomt. Daarnaast onderdrukt het ook nog eens het hongergevoel. De HCA in hydroxycut helpt niet alleen om het vet te verbranden, het stelt je in staat om meer te eten zonder vet te worden! Vervolgens bevat Hydroxycut ook nog eens 100 mg L-Carnitine en 300 mcg Chromium Picolinaat. Van beide is het aangetoond dat ze de synergetische eigenschappen hebben om vet te verbranden.
....."

Thx... maare nu de vraag: ......(trommel) "werkt het??"
 
ik heb zelf ook geen ervaring me tHCA, maar hier is het onderzoek, info en wetenschappelijke onderbouwing

[Link niet meer beschikbaar]
 
mhhh....het verschilt nogal met mijn dieetje, ik zit rond de 100 gram kh en dan rond de 350-400 gram eiwitten, vet zit ik rond de 60 gram, en als ik dat met jou vergelijk ga ik wel ergrug laag in kh.....ben ik misschein iets aan het overdrijven??
 
Originally posted by Pump
mhhh....het verschilt nogal met mijn dieetje, ik zit rond de 100 gram kh en dan rond de 350-400 gram eiwitten, vet zit ik rond de 60 gram, en als ik dat met jou vergelijk ga ik wel ergrug laag in kh.....ben ik misschein iets aan het overdrijven??

100g kh: 400Kcal
400g eiwit: 1600Kca
60g vet: 540Kcal
Totaal: 2540Kcal

in verhouding met je kh's teveel vet,

het lijkt me erg weing, hoeveel eet je normaal?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Pump
mhhh....het verschilt nogal met mijn dieetje, ik zit rond de 100 gram kh en dan rond de 350-400 gram eiwitten, vet zit ik rond de 60 gram, en als ik dat met jou vergelijk ga ik wel ergrug laag in kh.....ben ik misschein iets aan het overdrijven??

Hoeveelheid kh kan ik naar wens nog verminderen komende weken, begin echter superlaag dan kan ik het niet nog meer afbouwen.. voorlopig ga ik het zo doen, mischien voor het slapen nog wat eiwit, maar ik slaap slechter dan, dus vandaar dat daar geen maaltijd meer zit..
 
Originally posted by Robin
Waar maak je je druk om??? De lactose in een bak kwark is nihil...

ik at 3 bakken van 500 gr. per dag.. volgens patrick zou je echt goed verschil merken als je alle zuivel eruit hebt.. ik ga de proef op de som nemen door gewoon eens een aantal weken geen zuivel te nemen..
 
Originally posted by Elmar


Hoe ben je van je 20% naar je 10 % BF gekomen dan?

Streng dieet, oorspronkelijke dieet zat veel lager in de kh en veel hoger in het eiwit.. 6 weken winny met 3 weken clen erbij, 1-1,5 uur cardio per dag 5 dagen in de week. geen before en after pics gemaakt helaas, anders zou je versteld staan..

grootste probleem wat ik had en heb is als ik om 17.00 na me werk 12 km naar huis fiets dat ik al 4x met een enorme hypo thuiskwam, ik moest gewoon dextrose nemen, stond echt op het punt neer te gaan.. nu de kh iets hoger als toen en ik hoop echt dat ik dat probleem kwijt ben.. de laatste 10 min. van me fietstocht zijn al 4x een enorme hel geweest..

owjah, in hoeverre werkt chroom tegen de trek in zoetigheid?? tussen 17.00 en 8.30 extreme trek in alles met suiker..
 
Originally posted by soulreaver


Streng dieet, oorspronkelijke dieet zat veel lager in de kh en veel hoger in het eiwit.. 6 weken winny met 3 weken clen erbij, 1-1,5 uur cardio per dag 5 dagen in de week. geen before en after pics gemaakt helaas, anders zou je versteld staan..

grootste probleem wat ik had en heb is als ik om 17.00 na me werk 12 km naar huis fiets dat ik al 4x met een enorme hypo thuiskwam, ik moest gewoon dextrose nemen, stond echt op het punt neer te gaan.. nu de kh iets hoger als toen en ik hoop echt dat ik dat probleem kwijt ben.. de laatste 10 min. van me fietstocht zijn al 4x een enorme hel geweest..

owjah, in hoeverre werkt chroom tegen de trek in zoetigheid?? tussen 17.00 en 8.30 extreme trek in alles met suiker..

Hoeveel denk je dat je BF% naar beneden was gegaan als je geen winny en clen had gebruikt?
 
Originally posted by soulreaver


Streng dieet, oorspronkelijke dieet zat veel lager in de kh en veel hoger in het eiwit.. 6 weken winny met 3 weken clen erbij, 1-1,5 uur cardio per dag 5 dagen in de week. geen before en after pics gemaakt helaas, anders zou je versteld staan..

grootste probleem wat ik had en heb is als ik om 17.00 na me werk 12 km naar huis fiets dat ik al 4x met een enorme hypo thuiskwam, ik moest gewoon dextrose nemen, stond echt op het punt neer te gaan.. nu de kh iets hoger als toen en ik hoop echt dat ik dat probleem kwijt ben.. de laatste 10 min. van me fietstocht zijn al 4x een enorme hel geweest..

owjah, in hoeverre werkt chroom tegen de trek in zoetigheid?? tussen 17.00 en 8.30 extreme trek in alles met suiker..
Hoelang ben je al aan het cutten?
Ben je op de hoogte van leptine e.d.? Zoniet dan raad ik je echt aan om er wat over te lezen.
 
Back
Naar boven