AndroidHealthClinic

Cuttingschema soulreaver (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Hierbij mijn voedingsschema om te cutten.

Trainingsschema staat bij de trainingsectie..

Kuurschema:

Week 1-6: 30 mg. winstrol ED
Week 4-6: Clenbuterol


Graag wat op- en/of aanmerkingen :)


[edit] achter de producten staat eerst het aantal cal. dan het aantal eiwitten, dan kh en dan vetten.. Dit had ik er niet bij gezet..[/edit]
 

Bijlagen

  • voedingsschema per 05.doc
    25 KB · Weergaven: 162
Op een calorietekort na, zijn voldoende eiwitten en vetten(EFA's) eigenlijk het belangrijkst als je cut. Ik vind dat je laag in je vetten zit. Vooral je laatste maaltijd zou zeker wat vet en genoeg eiwit moeten hebben, zodat het door de nacht langzaam wordt vrijgegeven.
 
Dus kort samengevat een lading zalm bij de laatste maaltijd nemen. Is 1. vet en 2. eiwitrijk.. Alleen bij teveel eiwit voor het slapen merk ik dat ik onrustig slaap.. mischien in combi met voldoende kh valt het mee, dat zou ik uit moeten proberen..
 
Idd als je onrustig slaap kan je dit beïnvloeden door meer koolhydraten erbij te eten. Liefst zowel snel als complex.
Dit verbeterd de melatonine afgifte.
 
Originally posted by soulreaver
Dus kort samengevat een lading zalm bij de laatste maaltijd nemen. Is 1. vet en 2. eiwitrijk.. Alleen bij teveel eiwit voor het slapen merk ik dat ik onrustig slaap.. mischien in combi met voldoende kh valt het mee, dat zou ik uit moeten proberen..

Ja, je hoeft niet zoveel eiwitten tot je te nemen. Slaap is natuurlijk ook belangrijk. Je kunt ook kiezen voor voedsel dat rijk is aan tryptophan (zet om naar serotonine en melatonine). Eet daar wat koolhydraten bij en slapen zou geen probleem meer mogen zijn.

Paar producten die vrij veel tryp. bevatten(wel Engels en er zullen er vast nog wel meer zijn):
Milk 113g/cup
Eggs 152mg/100g
Avacado 21mg/100g
Almonds 508mg/cup
Turkey 600mg/Lb
Apricots 16mg/100g
Cheeses:
Cottage 300mg/cup
Cheddar 320mg/100g
Swiss 401mg/100g
 
Trouwens, vooral kalkoen maakt veel mensen slaperig.
 
Kep voor het slapen melatonine, heb een groot slaapprobleem gehad en mela werkt bij mij beter dan welk slaapmiddel dan ook..

Ga bij de laatste maaltijd zalm voegen, is lekker en nog handig ook want dat lust me vriendin ook wel als hapje ofsow haha :)
 
Back
Naar boven