XXL Nutrition

cuttingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Ik heb een schema gemaakt om te cutten. Dit is de eerste keer dat ik dit doe, dus pleaze kom met tips.

Stats: 1.70m, 85kg, 12-14% vet


7:15
-----------------------------------------------------------------------------------
50gr brinta
25gr whey proteine
250ml geitenmelk (dit omdat ik allergisch ben voor koemelk)
1 Multivitaminen
2 eetlepels lijnzaad
500ml water

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
34,5 48 12,9 448


10:00
-----------------------------------------------------------------------------------
4 volkoren boterhammen
200gr Huttenkase
500ml water

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
31 58,2 12,4 469


12:30
-----------------------------------------------------------------------------------
50gr macaroni
200gr kipfilet
500ml water

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
48,5 36 4 401


15:00
-----------------------------------------------------------------------------------
500gr magere kwark
500ml water

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
65 15 0 320


17:30
-----------------------------------------------------------------------------------
Wat de pot schaft. (aardappelen, rijst, macaroni, groenten, vlees)

Ongeveer 500 kCal + 500ml water


20:30
-----------------------------------------------------------------------------------
100gr tonijn op water
1 banaan
500ml water

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
27 30 5 237


21:30
-----------------------------------------------------------------------------------
Training + 1L water

Ps. Reden van dit late trainen is dat ik niet eerder kan ivm school en werk


22:30
-----------------------------------------------------------------------------------
50gr whey proteine
500ml water
1 multivitamine

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
40 5 0 190


23:30
-----------------------------------------------------------------------------------
250gr magere kwark
500ml water

Eiwit: Kh: Vet: Kcal:
27,5 7,5 0 160


24:00
-----------------------------------------------------------------------------------
Slapen

-----------------------------------------------------------------------------------
Totalen (plus minus, omdat ik de waarden van mijn avondeten niet precies weet):

Eiwit: 238,5gr
Kh: 241gr
Vet: 51,7gr

KCal: 2725
 
Ik zou de maaltijden wat gelijkmatiger verdelen. Bij de ene heb je 2 eetlepels lijnzaad en bij de andere geen vet. Vet zorgt ervoor dat de opname van voedingsstoffen 'vertraagt' wordt. Je hebt langzamere insuline afgifte en minder grote bloedsuikerspiegel schommelingen. Een stabiele boedsuikerspiegel heeft vele voordelen, zeker tijdens cutten. Daarnaast zou ik zeker wat vet toevoegen aan je laatste maaltijd(vertraagt de opname).

En na je training alleen maar whey?
 
verkeerd vermeld... ik gebruik ook xcellerator supp. zit ook per dosering ong. 70gr dextrose bij. dit neem ik meteen na de training en een kwartier/halfuur later de whey.
 
Laatst bewerkt:
zal ik dan ook bij de laatste maatlijd een of twee eetlepels lijnzaad er bij doen? en kan ik dat dan door me whey heen mieteren?
 
ik neem 1 eetlepel na me ontbijt en na mijn avond maaltijd. Klote af en toe dat ik mijn laatste eetlepel altijd vergeet :headbang:
 
Originally posted by KaLe
zal ik dan ook bij de laatste maatlijd een of twee eetlepels lijnzaad er bij doen? en kan ik dat dan door me whey heen mieteren?

Bedoel je lijnzaad, of lijnzaadolie? En je moet wel de kcal. bij het totaal rekenen natuurlijk.
 
hij bedoeld lijnzaadolie. En idd de kcal van lijnzaadolie is niet bepaald weinig.
 
Originally posted by burn


Bedoel je lijnzaad, of lijnzaadolie? En je moet wel de kcal. bij het totaal rekenen natuurlijk.

olie
 
Originally posted by burn


Bedoel je lijnzaad, of lijnzaadolie? En je moet wel de kcal. bij het totaal rekenen natuurlijk.

olie



maarja.. dan pak ik een eetlepel bij het ontbijt en een bij de laatste maaltijd. Me kCal blijft dan ook gelijk.
 
Back
Naar boven