XXL Nutrition

Cuttschema 8 weken lang.. ZOMER Abs

Bezoekers in dit topic

RippedTrojan

Novice
Lid geworden
23 okt 2011
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vrienden ik heb jullie advies nodig.


Ik heb mijn voeding schema in de bijlagen gestopt. Ik zit ongeveer 1300 kcal onder mijn onderhoud. Ik wil echt keihard me BF verlagen en zit heel hoog in me eiwitten om het spierverlies tegen te gaan. Ik wil hierbij ook nog is fatburners gebruiken.

Mijn trainingschema:

Ma: 30 minuten kettlebel training! 30 min rust..(eten kwark met appel voor eiwitten en simpele carbs) 30 zaktraining intensief cardio en daarna nog een uur MMA.

DI: 1/1.5 uur voetbaltraining

Woe: Rust

Do: zelfde als maandag

Vrij: zelfde als Dinsdag.

Zaterdag rust of nog een 30 minuten kettlebel training.

Zondag voetbal wedstrijd.

Gaat dit lukken... persoonlijk denk ik dat ik iets te laag in me kcal zit en dat ik het een beetje moet opschroeven amandelen. Overigens eet ik 6 maaltijden per dag. Dus 2x lunch en 2x snack. In de ochtend krijg ik vrij weinig binnen zie ik omdat ik melk naar water heb verwisseld maar 2 uur later zit ik alweer aan de kip met ei.

Alvast bedankt!

Cutschema RippedTrojan.jpg
 
Vrienden ik heb jullie advies nodig.

Ik heb mijn voeding schema in de bijlagen gestopt. Ik zit ongeveer 1300 kcal onder mijn onderhoud. Ik wil echt keihard me BF verlagen en zit heel hoog in me eiwitten om het spierverlies tegen te gaan. Ik wil hierbij ook nog is fatburners gebruiken.

Mijn trainingschema:

Ma: 30 minuten kettlebel training! 30 min rust..(eten kwark met appel voor eiwitten en simpele carbs) 30 zaktraining intensief cardio en daarna nog een uur MMA.

DI: 1/1.5 uur voetbaltraining

Woe: Rust

Do: zelfde als maandag

Vrij: zelfde als Dinsdag.

Zaterdag rust of nog een 30 minuten kettlebel training.

Zondag voetbal wedstrijd.

Gaat dit lukken... persoonlijk denk ik dat ik iets te laag in me kcal zit en dat ik het een beetje moet opschroeven amandelen. Overigens eet ik 6 maaltijden per dag. Dus 2x lunch en 2x snack. In de ochtend krijg ik vrij weinig binnen zie ik omdat ik melk naar water heb verwisseld maar 2 uur later zit ik alweer aan de kip met ei.

Alvast bedankt!
Ga meer eten. Je helpt je metabolisme naar de klote, bent waarschijnlijk constant moe en futloos en zal snel een weight loss plateau bereiken.

Nou lees ik iets verder en zie dat je van plan bent amandelen erbij te gaan eten. Dat zou ik zeker doen. Zo'n 600-700kc meer gaan eten en zorgen dat je genoeg goede vetten binnen krijgt (welke je nodig hebt voor hormoon productie (oa testosteron en cortisol; de feel good)).
 
Ik zit ongeveer 1300 kcal onder mijn onderhoud.

Kun je nog wel veel eiwitten gaan eten, je spieren zullen dit niet leuk vinden. Doe dan 12 weken met 600 onder onderhoud ongeveer
 
Waarom doe je geen krachttraining ?
 
als je er wat kracht training bijpakt verbrand je toch ook vet? ;) en beter metabolisme
 
Ja, vrij merkwaardig dat er geen krachttraining bij zit. Vooral aangezien je hier op een bodybuildingforum zit. En verder omdat een toename van spiermassa ertoe leidt dat het lichaam van zichzelf al meer calorieën verbrandt. KT voor meer spiermassa is dus altijd een aanrader.
 
klopt. Hoe meer spieren, hoe meer je verbrand, dus hoe hoger je metabolisme.
 
zorg dat je niet te veel spieren verbrandt
 
1300 kcal onder onderhoud is veel te weinig, ik denk zelf dat je meer resultaat gaat boeken als je ongeveer 600 kcal onder onderhoud gaat zitten. Is misschien moeilijk te geloven maar in de praktijk is dat echt zo. Waarom geen krachttraining inderdaad?
 
Ja dat zou zeker goed voor je zijn.
 
Back
Naar boven