XXL Nutrition

Cutvragen (no pun intended)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
513
Waardering
0
Ik ben weer van plan om te gaan cutten volgende week. Qua voeding zal ik mijn eiwitten verhogen en caloriën en Koolhydraten verlagen en verder ben ik van om driemaal per week 30 tot 45 min te gaan fietsen. Nu is mijn vraag het volgende.

Ik ben dus gewoon van plan om mijn normale KT training van een uur eerst te doen en daarna cardio te gaan doen, maar moet ik dan direct na mijn KT een Whey shake drinken en dan pas te gaan fietsen?

En hoe zat het ook alweer met je hartslag tijdens cardio? Om zoveel mogelijk vet te verbranden moest je dan [220 - je leeftijd (22)] / 60 ??

Thx
 
Eerst krachttraining, dan shake en dan cardio.

Cardio na je krachtraining kun je doen omdat het glycogeen niveau in je spieren dan laag is, maar je hebt kans dat je dan wat spieren verbrand (veel cortisol (stress hormoon) aanmaak). In principe is het verstandiger om eerst je shake te nemen om dit hormoonniveau te verlagen. Uiteraard blijf je net zo veel calorieen verbranden maar dan in een lichaam in een betere toestand verkeerd.

Hartslag rond de 135 - 150.
 
Laatst bewerkt:
BadMF zei:
Eerst krachttraining, dan shake en dan cardio.

Cardio na je krachtraining kun je doen omdat het glycogeen niveau in je spieren dan laag is, maar je hebt kans dat je dan wat spieren verbrand (veel cortisol (stress hormoon) aanmaak). In principe is het verstandiger om eerst je shake te nemen om dit hormoonniveau te verlagen. Uiteraard blijf je net zo veel calorieen verbranden maar dan in een lichaam in een betere toestand verkeerd.

Hartslag rond de 135 - 150.

Als je eerst je shake voor je cardio opdrinkt, moet je dan eerst niet die caloriën uit je shake eruit fietsen voordat je je vet pas verbrand?
 
Back
Naar boven