MuscleMeat

Cycle 12 weken 500 test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NVD1

Novice
Lid geworden
12 apr 2022
Berichten
3
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik ga binnenkort beginnen kuren en zou jullie mening over mijn kuurschema willen horen, kan ik beter op 250mg starten en zo opbouwen of ineens starten met 500mg?

Cycle 12 weken 500 test

Week 1 tot 12
500mg testosterone E
12,5 mg Aromasin 3 keer per week
HGC 250IU 3 keer per week

PCT
3 weken HCG 2000 IU om de dag

(2 dagen na laatste HCG injectie,:)

Week 1-2
Nolvadex 40 mg per dag, Clomid 100mg per dag

Week 3-4.
Nolvadex 20 mg per dag, Clomid 50mg per dag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nvt
 
Laatst bewerkt:
Over je kuurvoorstel:
1e kuur ?
wat is je ervaring met trainen ?
wat is je vetpercentage nu ?
waarom aro ?
 
Als het je eerste kuur is zou ik 300-400 mg testosteron enanthaat/cypionaat pakken verspreid over twee injectiemomenten (maandag en donderdag bijvoorbeeld).

Hcg starten 2x500iu op injectiedagen.
Doorprikken tot en met eerste week van je pct. Als Pct 50mg clomid OF 20mg tamoxifen.

Het liefst gebruik je geen aromasin. Beter een dosis testosteron runnen waar oestrogeen onder controle is.
 
  • Like
Waarderingen: NVD1
Als het je eerste kuur is zou ik 300-400 mg testosteron enanthaat/cypionaat pakken verspreid over twee injectiemomenten (maandag en donderdag bijvoorbeeld).

Hcg starten 2x500iu op injectiedagen.
Doorprikken tot en met eerste week van je pct. Als Pct 50mg clomid OF 20mg tamoxifen.

Het liefst gebruik je geen aromasin. Beter een dosis testosteron runnen waar oestrogeen onder controle is.
TS zijn voorstel komt gewoon van online sh... Wil liever wat meer weten voor ik een voorstel post. Weet alleen dat ie 22j is(wat nog best vroeg is)
 
Over je kuurvoorstel:
1e kuur ?
wat is je ervaring met trainen ?
wat is je vetpercentage nu ?
waarom aro ?
Ja dit zou mijn eerste kuur zijn. Ben 24 jaar en train 5 jaar 5 a 6x per week. Ik weeg 76kg en mijn vetpercentage is 10%. Waarom aro? Eerlijk gezegd geen idee, de persoon waar ik de kuren bij wil kopen heeft dit in het schema gezet, daarom dat ik op een forum wil kijken wat anderen van zijn schema voor mij vinden. Thanks
 
Ja dit zou mijn eerste kuur zijn. Ben 24 jaar en train 5 jaar 5 a 6x per week. Ik weeg 76kg en mijn vetpercentage is 10%. Waarom aro? Eerlijk gezegd geen idee, de persoon waar ik de kuren bij wil kopen heeft dit in het schema gezet, daarom dat ik op een forum wil kijken wat anderen van zijn schema voor mij vinden. Thanks

De persoon waar jij je kuren bij koopt moet je niet naar luisteren. Die is niet objectief.

Ik zou wat inlezen. Ik zou graag willen weten wat ik waarom in mn lijf stop.
 
  • Like
Waarderingen: NVD1
Als het je eerste kuur is zou ik 300-400 mg testosteron enanthaat/cypionaat pakken verspreid over twee injectiemomenten (maandag en donderdag bijvoorbeeld).

Hcg starten 2x500iu op injectiedagen.
Doorprikken tot en met eerste week van je pct. Als Pct 50mg clomid OF 20mg tamoxifen.

Het liefst gebruik je geen aromasin. Beter een dosis testosteron runnen waar oestrogeen onder controle is.
Dus bij testo E is oestrogeen onder controle en is aromasin overbodig?
 
Je laat je kuurschema toch niet door een dealer opstellen hopelijk?

Zou zelfde zijn als ik bij mn drugsdealer vraag wat en hoeveel ik moet gebruiken en daar ook nog naar luister...
 
Ja dit zou mijn eerste kuur zijn. Ben 24 jaar en train 5 jaar 5 a 6x per week. Ik weeg 76kg en mijn vetpercentage is 10%. Waarom aro? Eerlijk gezegd geen idee, de persoon waar ik de kuren bij wil kopen heeft dit in het schema gezet, daarom dat ik op een forum wil kijken wat anderen van zijn schema voor mij vinden. Thanks
Ik zou 20ml Test E kopen en 2x in de week .8ml trekken in 21G naald(groen) van 50mm lang. Injecteren kan in je Quad met 25G 16mm(oranje)
Maak je flesje dan op, je komt dan ~op 12 weken uit en hebt dan 375MG EW. Dat is genoeg voor de 1e keer kuren.
Op jou leeftijd zou ik zeker HCG gebruiken zoals IkWilGrootWorde aangeeft.
Nakuur zou ik 14 dagen na je laatste inject starten op 40mg/ed Nolva voor 2 weken en de volgende 2 weken op 20mg/ed.
1ML spuiten zijn dan ideaal(evt met luer-lock) Maar die zijn erg duur in 1ml.
Op 10% zul je weinig sides ervaren tov iemand van + 18%. Nolva en Clomid samen lijkt me erg overdreven. 250MG test E is de moeite niet waard. Kan wel samen met bijv. 200mg Deca EW.
 
Dus bij testo E is oestrogeen onder controle en is aromasin overbodig?
Als je enig idee hebt van wat aromatisatie is, dan snap je dat het dosisafhankelijk is en niet afhankelijk is van het ester.

Heel even terugschakelen en duik de boeken in alvorens je dit soort dingen gaat doen.
 
Ik zou 20ml Test E kopen en 2x in de week .8ml trekken in 21G naald(groen) van 50mm lang. Injecteren kan in je Quad met 25G 16mm(oranje)
Maak je flesje dan op, je komt dan ~op 12 weken uit en hebt dan 375MG EW. Dat is genoeg voor de 1e keer kuren.
Op jou leeftijd zou ik zeker HCG gebruiken zoals IkWilGrootWorde aangeeft.
Nakuur zou ik 14 dagen na je laatste inject starten op 40mg/ed Nolva voor 2 weken en de volgende 2 weken op 20mg/ed.
1ML spuiten zijn dan ideaal(evt met luer-lock) Maar die zijn erg duur in 1ml.
Op 10% zul je weinig sides ervaren tov iemand van + 18%. Nolva en Clomid samen lijkt me erg overdreven. 250MG test E is de moeite niet waard. Kan wel samen met bijv. 200mg Deca EW.
Voor de TS: al begonnen met je kuur?

Voor de gebruiker die ik citeer. Hoe is jouw ervaring met 375mg Test -e only per week, 12 weken? Met nakuur nolvadex?
 
Voor de TS: al begonnen met je kuur?

Voor de gebruiker die ik citeer. Hoe is jouw ervaring met 375mg Test -e only per week, 12 weken? Met nakuur nolvadex?
Dat is al lang geleden, maar dat is een normale dosis.
Beste is om eigen topic aan te maken, als je gericht advies wilt voor jouw situatie.
 
Back
Naar boven