MuscleMeat

Cycle bijna klaar, wat nu?

Bezoekers in dit topic

Er zijn er meer die dat doen indd, primo en anavar weet ik ook dat er bekend om staan.
 
Ik zat nog wat te puzzelen en vroeg me af of het geen optie zou zijn om bijv per week
500mg test-e
200mg primo en daarbij 100/200 mast te stacken om libido goed te houden.
Primo heeft me uiteindelijk toch prima gains gegeven, als ik dat libido ding onder controle kan krijgen denk ik toch dat ik de primo erin wil houden.
 
Ga je nog bloedwaarden testen?
 
Beetje late reactie, maar ga voor de verandering mis toch even laten checken.. Zit nu stabiel in cruise en wil eigenlijk de waardes wel eens weten omdat ik er zo waarschijnlijk 80% van de tijd bij ga lopen. Ga ook nog tot okt wachten met blasten
 
Inmiddels plan weer aangepast en spulletjes besteld. Word een test-mast kuur.
Omdat ik vorige keer toch wat last van gyno had ga ik de test niet te hoog starten.
Nu 150mg week en verhoog ik naar 250 voor de eerste paar weken icm mast 200mg
Na 3a 4 weekjes test 375 en mast 400.
+_ 12 weekjes en dan weer trt.
Hopelijk zo geen gyno issues en kan ik de nolvadex laten liggen.
 
Beetje late reactie, maar ga voor de verandering mis toch even laten checken.. Zit nu stabiel in cruise en wil eigenlijk de waardes wel eens weten omdat ik er zo waarschijnlijk 80% van de tijd bij ga lopen. Ga ook nog tot okt wachten met blasten
Zak dit toch maar gewoon eerst doen voor je gaat blasten
 
Ja sowieso eerst even een testje hoor. Ik wil namelijk graag weten hoe de waardes zijn in m'n cruise op 150mg week..
Wellicht kan ik daaruit ook opmaken of 150 prima is of ik wellicht iets hoger of lager moet zitten.
Voel me in iedergeval geweldig, maar dat is ook doordat ik eindelijk rond de 80kg weeg en vp nu in orde is.
Zelf ben ik al toe aan een blast, maar eind oktober is gewoon het plan mits waardes oké zijn natuurlijk.
 
Back
Naar boven