MuscleMeat

Cypionaat

Bezoekers in dit topic

Garret

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
138
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met test. cypionaat.
Ik gebruik zelf meestal enanthaat maar heb gehoord dat cyp. beter is omdat het half leven langer is en wilde daarom eens weten of iemand goede ervaringen heeft met cyp.
 
Het belangrijkste verschil tussen Cyp en Enan is dat Cyp meer vocht vasthoudt.

Enanthaat wordt verder veel gebruikt in Europa terwijl Cyp zeer populair en makkelijker te verkrijgen is in de USA.
 
Ik heb goeie vooruitgang geboekt op een cyp-only kuurtje. maar zoals gezegd houd je erg veel vocht vast. maar als je dat niet erg vind, is het een aanrader.
 
Als je vocht vasthouden iets vindt dat met BB te maken heeft c.q. een vorm van verbetering vindt, dan zou ik het zeker doen...:(
 
Ik hou liever geen vocht vast natuurlijk, want dat ben je ook weer snel kwijt, maar het gaat er mij om dat ik heb gelezen dat cypionaat heftiger is dan enanthaat, en dan bedoel ik dat je er sterker van wordt en meer massa mee bouwt.

En iemand vertelde mij dat enanthaat maar een half leven heeft van 5 dagen en dat als je 1 keer per week zet dat je dan geen stabiele bloedspiegels hebt.

Op ergogenics staat ook een heel verhaal dat langwerkende esters beter zouden zijn dan kortwerkende. Bij apen tenminste
 
Garret zei:
Ik hou liever geen vocht vast natuurlijk, want dat ben je ook weer snel kwijt, maar het gaat er mij om dat ik heb gelezen dat cypionaat heftiger is dan enanthaat, en dan bedoel ik dat je er sterker van wordt en meer massa mee bouwt.

En iemand vertelde mij dat enanthaat maar een half leven heeft van 5 dagen en dat als je 1 keer per week zet dat je dan geen stabiele bloedspiegels hebt.

Op ergogenics staat ook een heel verhaal dat langwerkende esters beter zouden zijn dan kortwerkende. Bij apen tenminste

Is de halfwaardetijd van test.enanthaat nou 5 of 8 dagen ???
Vind dat daar best wel veel verwarring over bestaat de één zegt 5 dagen en de ander zegt 8 dagen ... :(
 
Ik denk dat de halfwaardetijd toch iets langer is.

Een keer per 10 dagen zetten zou zelfs afdoende zijn.
Probleem is dat de halfwaarde-tijden van meer dingen tegenwoordig wordt gehalveerd en daarmee direct gezegd dat je veel vaker moet injecteren.

En zo komen er fabeltjes op de boards als zou bijv. Sustanon alleen goed zijn als je het dagelijks zou gebruiken. Zijn ze niet helemaal goed geworden?

Jammer dat ik de URL kwijt ben maar ik zag ergens een mooi schema van de halfwaardetijden van Test als je van tevoren frontload; scheelt een hoop tijd qua opbouw in je lichaam; je bloedspiegels stjgen sneller naar gewenst nivaeu en ze blijven langer hoog.
 
dbc01 zei:
Ik denk dat de halfwaardetijd toch iets langer is.

Een keer per 10 dagen zetten zou zelfs afdoende zijn.
Probleem is dat de halfwaarde-tijden van meer dingen tegenwoordig wordt gehalveerd en daarmee direct gezegd dat je veel vaker moet injecteren.

En zo komen er fabeltjes op de boards als zou bijv. Sustanon alleen goed zijn als je het dagelijks zou gebruiken. Zijn ze niet helemaal goed geworden?

Jammer dat ik de URL kwijt ben maar ik zag ergens een mooi schema van de halfwaardetijden van Test als je van tevoren frontload; scheelt een hoop tijd qua opbouw in je lichaam; je bloedspiegels stjgen sneller naar gewenst nivaeu en ze blijven langer hoog.

Ok ik ben bijna alles met je eens maar aan de ene kant zeg je dat er juist teveel gedoseerd wordt daar heb je gelijk in. Maar je plaatst ook weer iets over een frontload ... das toch ook overdosering?, het is toch juist de bedoeling dat je met zoeen min mogelijke dosis gains maakt ... :(
 
Laatst bewerkt:
Wie vorderingen maakt met lage doses is goed bezig.

Toch komt er ooit een tijd dat je meer moet gebruiken en voor de gevorderden is er de frontload.
Met andere woorden: een triple hoeveelheid in week 0 en die laten volgen door betrekkelijk lage hoeveelheden de rest van de kuur.

Als je begint met een frontload komt je testwaarde in je bloed al na enkele dagen op topniveau.
Ga je vanaf week 1 zonder frontload elke week netjes bijv. 500mg test zetten dan duurt het weken voordat je testwaarde z'n top bereikt.

Aangezien we graag zo lang mogelijk binnen onze kuurtijd onze testosteronwaarden hoog hebben begint men dan ook met een frontload, dit trouwens ALLEEN met enanthaat en cyp, de tests met de zgn. 'lange' esters.
 
Ik weet het ook niet meer, want ik heb op internet verschillende verhalen en testen gelezen op zowel bodybuilding als medische websites.

Misschien is het per persoon verschillend. want de een zegt 5 dagen en de ander 10 dagen

Zie hier een test van een of andere dokter.

testje
 
Garret zei:
Ik hou liever geen vocht vast natuurlijk, want dat ben je ook weer snel kwijt, maar het gaat er mij om dat ik heb gelezen dat cypionaat heftiger is dan enanthaat, en dan bedoel ik dat je er sterker van wordt en meer massa mee bouwt.

En iemand vertelde mij dat enanthaat maar een half leven heeft van 5 dagen en dat als je 1 keer per week zet dat je dan geen stabiele bloedspiegels hebt.

Op ergogenics staat ook een heel verhaal dat langwerkende esters beter zouden zijn dan kortwerkende. Bij apen tenminste


lijkt me juist andersom, want in kortere esters zit meer testosteron!!!!!!!!!!
 
Garret zei:
Ik weet het ook niet meer, want ik heb op internet verschillende verhalen en testen gelezen op zowel bodybuilding als medische websites.

Misschien is het per persoon verschillend. want de een zegt 5 dagen en de ander 10 dagen

Zie hier een test van een of andere dokter.

testje


tfLnXlkIPNl_GLLs4eKLT9ZlSdgrad1H.jpeg


Garret: Zoals je in de tabel ziet zie je dat uiteraard naarmate de dagen verlopen de testosteronester uitgewerkt raakt. Naar mijn idee wordt de test.enanthate per 5 tot 7 dagen geinjecteerd zodat je testosteron-spiegels dan niet te laag worden. Zodra je aan test gaat wordt je eigen productie stilgelegd dus moet je zowieso bijtijds opnieuw injecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
seeker zei:
lijkt me juist andersom, want in kortere esters zit meer testosteron!!!!!!!!!!

Ten eerste moet je per mg rekenen en niet in ml.

Waarschijnlijk komt het omdat langwerkende esters zorgen voor een stabielere test. spiegel

Zie hier het onderzoek.

onderzoek
 
Back
Naar boven