MuscleMeat

cytomel/clen stack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
wat zijn jullie ervaringen met deze stack? En wat raden jullie aan 2 weken cycles of 3?

mvg, Ronny
 
Leg eerst eens uit wat het doel is. Beetje gewicht verliezen of een echte cutting cycle ? Want als we over langere periodes spreken kun je beter afwisselen, 3 weken clen, 3 weken T3, 3 weken clen, ...
 
...
 
Laatst bewerkt:
ECA stacks al geprobeerd?? T3 is geen snoepgoed, bij verkeerd gebruik kan je het de rest van je leven blijven slikken
 
ik zou sowiezo geen T3 nemen zonder AS....
en clen?? tja heb ik ook niet echt eenhoge pet van op..
 
Originally posted by -Ma3stro-
zal even wat achtergrond info geven. Ik woog in eind 2000 rond de 105 kilo met 1,85, toen trainde ik nog niet.(was dus gewoon erg vet). Toen ben ik door gewoon verantwoordelijk en gezond te gaan eten naar 74 kilo gegaan in begin 2002. Inmiddels train ik pas bijna een jaar, was dit dus allemaal verloren puur door goed te gaan eten. Het vet is ook niet teruggekomen, weeg nu 82 kilo met een bf van 15/16% en wat ik ook probeer het wil gewoon niet lager :/. Heb al best zwaar gecut met een standaard high protein/low carb dieet deze vakantie, zonder al te veel succes. Ook nog een periode keto geprobeert, wat eerst wel leek werken maar achteraf volgens mij alleen maar waterverlies is. Hierbij deed ik ook 3/4 dagen in de week sochtends op nuchtere maag cardio. Heel vreemd dat ik niet meer afval, zal wel met het drastische vet verlies in me verleden te maken hebben denk? Ik eet gewoon goed, 6/8 maaltijden per dag met genoeg eiwitten per maaltijd, ik groei er kwa spier perfect op. Wat ik dus wil is gewoon naar de 10/12%.

Als je nog nooit op serieus niveau met vetverbranders hebt gewerkt is er zeker geen aanleiding om een stack aan te raden. Zou beginnen met clenbuterol 3 weken aan en 3 weken af. Of desnoods 6 weken en 3 weken af, maar dan gecombineerd met 3x6 mg yohimbine Hcl per dag. Dan de volgende keer afgaan op een afwisselen met T3. 3 weken clen, 3 weken T3 enz.
 
Back
Naar boven