XXL Nutrition

cytomel/clen & winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luca

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2002
Berichten
227
Waardering
2
EUJ!

wat denken jullie hiervan;

CYTOMEL, CLENBUTEROL, ANAVAR AND/OR WINSTROL ;

Week CYTOMEL
mcg/day CLENBUTEROL
mcg/day WINSTROL
mg/day
1 - 60 -
2 - 80 -
3 - 100 15
4 50 - 15
5 50 - 20
6 100 - 20
7 100 60 20
8 - 80 20
9 - 100 -

Greetz,
Luca
 
een beetje duidelijker formuleren aub
 
Als ik het goed begrijp:
1e getal of streepje staat voor t3
2e getal of streepje staat voor clen
3e getal of streepje staat voor winny

Zou je t3 niet weer terug moeten pyramideren?
En is dit voor je vriendin voor haar wedstrijden?
De 15-20mg/dag winny doseringen zien er vrouwelijk uit?
 
t3 van afblijven, is en blijft een k*tmiddel, is maar een hele kleine marge waarbij het goed werkt en is dus alleen goed te plannen als je zeer frequent je bloedwaarden laat bepalen en onder controle van een arts staat. Maar op zich is de combi wel goed.

Grtz
 
Originally posted by Riki
t3 van afblijven, is en blijft een k*tmiddel, is maar een hele kleine marge waarbij het goed werkt en is dus alleen goed te plannen als je zeer frequent je bloedwaarden laat bepalen en onder controle van een arts staat. Maar op zich is de combi wel goed.

Grtz

Ik vind dat het niet perse een k*tmiddel is Riki. Alleen moet je heel goed weten waar je aan begint als je T3 gebruikt. T3 is in feite gewoon schildklierhormoon, wat dus alles verbrand. En dus niet alleen vet.
Daarom moet je er eigenlijk toch wel een eiwitspaarder bij gebruiken.(eq bv) en ontzettend hoog in eiwitten zitten om spierverlies tegen te gaan. Tijdens T3 MOET je dus echt eten.

Verder moet je volgens mij ook pyramideren zoals BOS al zei.
 
absoluut afbouwen...
 
neej bestoldschool, is niet voor mijn vriendin! zij wil er niks mee te maken hebben. hoeft ze ook niet; heeft genetisch genoeg meegekregen...
 
t3 op bouwen met 25mcg om de 4 dagen tot 100mcg zo ook weer afbouwen,max 6 weken.
 
Wat wil je dan met 15-20mg winny of var per dag bereiken?
 
15-20 mg. winstrol zal de t3 niet opvangen.. je zal echt spiermassa gaan verbranden.
 
k vond ut ook al zo weinig. hier staat dat kuurtje tussen;

[Link niet meer beschikbaar]

Groeten,
Luca
 
Back
Naar boven