AndroidHealthClinic

D.A.W. log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Week 11 training 1

Eerst squatten. Ik heb het gewicht op 90 kg gehouden ivm de matige twee vorige trainingen dat heeft zijn vruchten afgeworpen want nu is het gelukt met goede vorm en zonder hulp van een spotter. De eerste drie setjes 3 minuten rust gehouden, de 4e 4 minuten en de vijfde 5 minuten. De laatste rep van set vijf ging niet diep genoeg klein puntje van verbetering maar zeer tevreden zo. Daarna de overhead press. Het gewicht met 2.5 kg verhoogd en weer vijf minuten rust tussen de setjes genomen. De eerste twee setjes gingen prima de derde set werd al echt zwaar maar ging net...set 4 en 5 helaas fail op de laatste (5e) rep. Toch best tevreden over dit resultaat. Denk dat het me de volgende training wel gaat lukken om alle reps te doen. Ik heb een film gemaakt van de laatste set. Op of aanmerking zijn welkom!


Toen door naar de deadlift, deze oefening heb ik ook niet verhoogd met 2.5 kg en op 100kg gehouden. Ook geen mixed grip dit keer. De lift was prima te doen, verrassend eenvoudiger vergeleken met afgelopen week. Filmpje hieronder.


Als afsluiting Chinups, heb goed op mn vorm gelet en mijn armen helemaal gestrekt daardoor werd de oefening wel wat zwaarder.
1e set 10 10 BW, 2e set 7x BW, en de laatste set 3x BW. Was echt kracht kwijt merkte ik. Volgende keer min 1 rep meer is het doel!

Ik merk dat ik goed begin te zweten tijdens de setjes, drink ook wat meer water. rond 700 ml per uur. De tijd dat ik met de hele workout bezig ben begint ook op te lopen door de langere rusttijden en de extra oefening op het eind. Ik was vandaag 1 uur en 20 minuten in de zaal bezig. Woensdag de tweede training van week 11.

Na het trainen naar huis gegaan en een banaan gegeten, hond de riem omgedaan en een 5 km hardlooptraining gedaan.

DAW
 
Ben ik weer :wave: een tijdje niet kunnen loggen door het leven. Trainen gaat wel zo goed mogelijk door.
Vlak voor de gym's dicht gingen lekker bezig met Stronglifts. Squat: eindelijk de magische 100 kg grens doorbroken toen werd het 15 maart.
Deadlift: zat op 117.5 Kg en de Bench: op 66 kg. Ik heb thuis de beschikking over een simpel bankdruksetje (lag nog op zolder) met 40 kg aan gewichten en twee losse dumbbell met wat losse 0.5, 1 en 2 kg gewichten...gelukkig! Had hem al een paar keer op MP willen zetten.



IMG_0577.PNG


IMG_0655.JPG
Tevens heb ik een steigerpijp op 2 meter hoogte gemonteerd zodat ik wat oefeningen kan doen zoals chin ups, dips, deadhang en wat buikspier oefeningen.
IMG_0658.JPG
Ik merkte dat bij de 115 kg deadlift dat de barbell uit mn hand gleed met de laatste rep dus ik ben begonnen met wat grip oefeningen met diy tools.

IMG_0656.JPG

Van links naar rechts=> wrist train handvat, loading pin, pinch block, diy dipbelt en eronder een wrist roller. Verder heb ik wat losse gewichten en twee bijpassende dumbbells (niet te koop :P) ook niet voor E160!!! hahaha.
Zodra de corona maatregelen wat versoepeld zijn maar eens een bestelling bij Ironmind plaatsen voor wat beter gereedschap want grip training bevalt me wel.

Gelukkig kan ik tijdens de thuis trainingen rekenen op de onvoorwaardelijke steun van mn trainmaatje :heart: alhoewel zij er ook vaak een sport van maakt achter me te gaan liggen terwijl ik aan het squatten ben :schoot:

IMG_0662.JPG

Hardlopen(cardio) gaat ook door, nu meer als genoeg tijd voor om me daar goed op te richten. Ik zit ongeveer halverwege (week 5) van een 10km schema en ga deze week een duurloop van 50 min doen. Vind het lekker om mijn conditie vooruit te zien gaan. Ontdek veel nieuwe mooie loop plekjes in mijn omgeving (Twente)

Fysiek update:


IMG_0625.JPG

Zal deze week een paar foto's goede maken.

Om een lang verhaal kort te maken. Trainingen van dit moment:

3x per week (ma,wo,vr) Stronglifts met lichte gewichten en veel herhalingen. Ik deed eerst 40% van mijn 5x5 gewicht en 30 herhalingen maar dat was te heftig voor mijn beenspieren. De herhalingen teruggebracht naar 5 x 10 (dl) 5 x 15 (bp, row en ohp) en 5 x 20 (sq) + het gewicht een paar kg verlaagd, daarna weer door. Doe nu elke training het gewicht met 1 kg verhogen tot ik aan de 50 kg zit en dan gaan de herhalingen omhoog....als de gym's dan nog niet open zijn natuurlijk. Elke Di. , Do. en Zo. ga ik hardlopen en daarnaast 2x per week (Do, Zo) grip training. Die zien er zo uit:

Zondag:
Wrist Curls – supinated – Plastic handvat. 3m rust, 3x8 herh
ZO 19/4 7 kg (prima te doen)
ZO 26/4 7,5kg, 5e set, reps 5-8 zwaar maar gehaald, met links gaat zwaarder.

Pinch Grip – houten blokje, 3 x 1. 10 sec vast. 3m rust.
ZO 19/4 10 kg, ,prima te doen
ZO 26/4 10 kg , set 3,4 en 5 grip verloren rechts na 5 sec

Wrist Curls – pronated – barbell, 3x8, 3m rust
ZO 19/4 stang + 6 kg, prima te doen
ZO 26/4 stang + 6.5 kg, set 4 en 5 zwaar

Donderdag:
Dead hang pronated – 3 x max hang tijd. Tijd bijhouden. 3M rust. Ook tegelijk buik oefenen.
1e hang = 10x hip flexors
23/4 1:20 min
30/4 1:15 min
2e hang = 10x knee raises full
23/4 1:10 min.
30/4 1:05 min
3e hang = 10x oblique knee raise ( 5 elke kant)
23/4 1:20 min.
30/4 1:05 min

Wrist roller – 3x5 herh. = ongeveer 3 min rollen per set, 3M rust.
23/4 5 KG 1,2,3x ging oke, aan barbell op borsthoogte gedaan vanaf 2e set
30/4 5.5 KG 1,2,3 ging prima, barbell, next = + 0,5 kg

Plate hold – 3 x in elke hand 10kg allright plate 1M vasthouden. 3M rust.
30 sec 4 vingers (-pink) 30 sec 3 vingers (-pink en -ringvinger)
23/4 1,2,3x laatste rep zwaar! -2 sec!! vol gehouden
30/4 1,2,3 ging oke. laatste 5 sec, set 2, links zwaar. 3E set L+R maar net volgehouden!!

De voeding dan. Ik ben halverwege januari begonnen met droog trainen en heb mijn kcals naar beneden geschroefd eerst naar 2200-2400 toen naar 2000-2200 en nu tussen de 1800-2000. Ik eet clean en zoveel mogelijk gezond. (en ik kijk dagelijks naar dr greg voor anabolic foods) Ben van 64 naar 60 kg gegaan en sinds 17 jaar heb ik weer een 4 pack zag ik deze morgen. Vooral als ik al mijn adem uitblaas. Wel zwaar om vol te houden maar ik zet nu echt door tot sub 12%. Overdag (tot 18 uur max) wat meer koffie drinken helpt goed tegen de honger maar inslapen is een drama als je trek hebt. Ik zal later mijn volledige voedingsschema plaatsen. Maar het is bijna zelfde als eerst met wat minder koolhydraten, eiwitten en vetten. BV pindakaas en kaas eruit en jam ervoor in de plaats werkt goed voor mij. Ook ipv volle, magere melk enz. Tot zover de update. Training voor vandaag: een grip training omdat ik zondag familie op bezoek had (zondag wel wat gestoeid met grip oefeningen met mijn neefje, nichtje en zwager maar niets serieus) en daarna een hardlooptraining.
Vragen? op of aanmerkingen? ik hoor het graag!

Een fijne bevrijdingsdag allemaal,

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van deze middag:

Hardlopen, met hond.
10 min wandelen, duurloop 10 min rustig tempo, duurloop 25 min vlot tempo, duurloop 10 min rustig tempo. Pauze 5 min wandelen. Cool down 30 min wandelen.

IMG_0673.JPG


IMG_0681.JPG


Grip training: +pre work out drankje

Wrist Curls – supinated – Plastic handvat. 3m rust, 3x8 herh
DI 5/5 8 kg, ging oke, laatste reps zwaar, links zwaarder (4 min rust???)

Pinch Grip – houten blokje, 3 x 1 herh. 10 sec vast. 3m rust. L+R
DI 5/5 10 kg, 1,2,3. links laatste set. Na 4-5 sec dan glipt hij uit mijn vingers.

Wrist Curls – pronated – barbell, 3x8, 3m rust
*duimen over de bar!
DI 5/5 stang+ 7 kg, 1,2, 3 ging prima. Next +0.5 kg

IMG_0687.JPG



IMG_0689.JPG


Resultaat:

IMG_0690.JPG


DAW
 
Zoals beloofd mijn eetschema. Ik heb het schema vandaag weer wat aangepast. Vetten wat naar beneden geschroefd. Zit in de laatste paar weken van mijn cut dus kijk ff hoe ik me hierop voel. Cutten gaat goed verder op een sporadische nachtelijke popcorn snack na... gisteren 150 kcals extra dus.

Ontbijt (6:00)
Boterham, volkoren 4 snee -327 kcal/ 3.2v/ 15.5e/ 54.6k
Gouda's glorie volle pond voor 2 snee - 64 kcal/ 2 v/ 0 e/ 0 k
Kipfilet, vleeswaar voor 1 snee - 19 kcal/ 2 v/ 2.6e/ 0.6k
Jam aardbei voor 1 snee - 33 kcal/ 0 0 e/ 8.1k

SUBTOTAAL: -443 kcal/ 7.2v/ 18.1e/ 62.7k

Tussendoor morgens (10 uur)
Brood, volkoren 2 snee -163 kcal/ 1.6v/ 7.7e/ 27.3k
Appelstroop voor 1 snee - 56 kcal/ 0 v/ 0.3e/ 13.2k

SUBTOTAAL: -219 kcal/ 1.6v/ 8 e/ 40.5k

Lunch (12:30)
Kipfilet 75 gram Onbereid - 82 kcal/ 1.4v/ 17.5e/ 0 k
Roerbakgroenten 100 gram Rauw - 20 kcal/ 0.1v/ 0.9 e/ 2.6k
Olijfolie 5 gram - 45 kcal/ 5 v/ 0 e/ 0 k
Rijst, witte 75 gram Onbereid -266 kcal/ 0.5v/ 5.3 e/ 58.9k

SUBTOTAAL: -413 kcal/ 7 v/ 23.7e/ 61.5K

Tussendoor middags (15 uur)
Banaan middel Rauw -124 kcal/ 0.4 v/ 1.4e/ 26.8k
Bouillonpoeder 1 tl Onbereid - 7 kcal/ 0.3 v/ 0.4e/ 0.5k
Boterham, volkoren 2 snee -163 kcal/ 1.6 v/ 7.7e/ 27.3k
Jam bosvruchten voor 1 snee - 33 kcal/ 0 0 e/ 8.1k

SUBTOTAAL: -327 kcal/ 2.3 v/ 9.5e/ 62.7k

Avond (19 uur)
Kipfilet 75 gram Onbereid - 82 kcal/ 1.4v/ 17.5e/ 0 k
Roerbakgroenten 100 gram Rauw - 20 kcal/ 0.1v/ 0.9 e/ 2.6k
Olijfolie 5 gram - 45 kcal/ 5 v/ 0 e/ 0 k
Rijst, witte 75 gram Onbereid -266 kcal/ 0.5v/ 5.3 e/ 58.9k
Chili saus 15 ml - 27 kcal/ 0.1v/ 0.1 e/ 7 k

SUBTOTAAL: -440 kcal/ 7.1v/ 23.8e/ 68.5K

Avonds (21uur)
Eiwitpoeder 30 gram Onbereid -128 kcal/ 0.5v/ 24.4e/ 0.3k
Melk, mager 250ml - 85 kcal/ 0.7v/ 8.7e/ 12 k

SUBTOTAAL: -213 kcal/ 1.2v/ 33.1e/ 12.3k

TOTAAL: 2055 Kcal
26.4 gr Vetten
116.2 gr Eiwitten
295.9 gr koolhydraten

Soms eet ik wel wat naturel popcorn (40 gr pofmais) als ik na 23 uur teveel honger heb. Soms doe ik wat chilisaus over de eerste warme maaltijd of pindakaas / gebakken ei op brood. Of ik bak wat pannenkoeken met kaneel, stroop en bosfruit, eet een wrap, bami/spaghetti/pasta ipv de rijst. Zo probeer er wat variatie in te houden terwijl ik zo veel mogelijk binnen mijn Kcals blijf.

Tegen 5 uur is het weer tijd voor de Woensdagse workout en vanavond nog een uurtje wandelen denk ik, tot straks.

DAW

EDIT hmm spaties werken niet. Het excel bestand werkt niet goed op mijn pc. Ligt aan mijn onkunde. Maar de aanhouder wint ;)
 
Laatst bewerkt:
Wekelijkse Woensdag Workout:

Squat: 46.5 kg, 5x20 herh. 3 min rust, gaat prima.

OHP: 28.5 kg, 5x15 herh. 5 min. rust, Zwaar. op mijn vorm letten ivm pijn onderrug.
Gehaalde herhalingen OHP. 14,14,12,11,12

Deadlift: 49.5 kg, 1x10, te licht next 15 herh?

Chin ups: +2 kg, 3x8 herh, 3min rust. gaat prima
Straks nog een uurtje wandelen voor de lijn :loopband:

DAW
 
Vanavond een paar foto's geschoten van het resultaat op dit moment.

InkedIMG_2220Aangepast_LI.jpg
InkedIMG_3755_LI.jpg

-----------November 2019------------------------- Mei 2020-----------------------

Denk dat mijn vetpercentage nu ergens tussen de 14 en 16% zit wat denken jullie? Iemand met lazer vision eye's in the house?
Net een 3 punts vetmeting gedaan, met een "gratis" plastic huidplooimeter ... 21.3% (16 mm totaal)

-------
InkedIMG_3775_LI.jpg
-------------------------------------
InkedIMG_3805_LI.jpg
--------

Achterkant, daar zijn mijn love handle's dus gebleven.-----------------Spieren aangespannen, best tevreden met het resultaat.

Plan: nog een paar weken onder mijn onderhoud eten (tot sub 12% vet) en dan lean bulken en massa opbouwen met minimaal vet (tot max 15%)

DAW
 
Training van deze prachtige Donderdag.

*Dead hang pronated – 3 x max hang tijd. 3M rust.
1e hang 1:24 min, +10 x hip flexors
2e hang 1:15 min, +10 x full knee raises. laatste 2 gingen net niet meer zonder vorm verlies
3e hang 0:50 min, +10 x oblique knee raise ( 5 elke kant) Na 7x stang schoot los, daarna nog 3 gedaan, zwaar om laatste reps goed te doen

*Wrist roller – 3x6 herh. = ongeveer 3:30 M rollen per set, 3M rust.
6 kg, voelt wat zwaarder, next = +0.5 kg

*Plate hold – 3 x in elke hand 10 kg allright plate, 1M vasthouden. 3M rust.
10 kg, ging prima, laatste set laatste 5 sec zwaarder. Next= +5 sec.

Daarna 30 min duurloop gedaan= 10 min wandelen, 30 min duurloop, 3x 80m sprint, 25 min uitwandelen.

DAW
 
Training van deze Zaterdag: Duurloop 50 min. ( 30 min wandelen, 50 min duurloop, 10 min uit wandelen. )

DAW
 
Training van gisteren: 130 km fietsen.
Viel best tegen als ik wind tegen had.

DAW
 
Training van deze avond:

Squat: 47.5 kg 5 x 20 herh. 3 min rust

Bench press: 41.5 kg 5 x 15, 3 min rust, laatste twee setjes 5 min rust

Barbell row: 36.5 kg 5 x 15, 3 min rust

Dips: 3 x 8, BW, +4kg aan dip belt, 3 min rust

Mijn gewicht is verder gezakt naar 58.4 kg. en gaat langzaam richting de sub 15% schat ik zo in.
Merk wel wat gebrek aan energie aan het eind van mijn workout maar dat lijkt me niet zo vreemd op 2000 kcal per dag.

DAW
 
Wat je kan proberen om meer energie te hebben is door minder te eten voor je training.
Hoe stom dit ook klinkt, heb ik zelf altijd gemerkt dat ik mij beter voel als ik de dag ervoor meer gegeten heb dan dat ik nog snel een maaltijd pak voor de training.
Lijkt dat als je nog aan verteren bent, je minder energie hebt.

Geen idee wat dit met je fysiek doet overigens, ik ben niet de juiste om je hierover advies te geven, maar heb wel judo trainingen moeten doen op 1000kcal om een gewicht te halen en ik voelde me beter als ik het gros van mijn calorieen/carbs gebruikte voor mijn herstel na elke dag/training.
 
Wat je kan proberen om meer energie te hebben is door minder te eten voor je training.
Hoe stom dit ook klinkt, heb ik zelf altijd gemerkt dat ik mij beter voel als ik de dag ervoor meer gegeten heb dan dat ik nog snel een maaltijd pak voor de training.
Lijkt dat als je nog aan verteren bent, je minder energie hebt.

Geen idee wat dit met je fysiek doet overigens, ik ben niet de juiste om je hierover advies te geven, maar heb wel judo trainingen moeten doen op 1000kcal om een gewicht te halen en ik voelde me beter als ik het gros van mijn calorieen/carbs gebruikte voor mijn herstel na elke dag/training.

Dat klinkt wel plausibel, ik had een uur voor de training nog een warme maaltijd van ongeveer 400 kcal genuttigd, zal het eens een paar keer met een wat minder volle maag proberen. Thanx voor de tip! en succes met je nieuwe log, ik lees al mee :)

DAW
 
Training van vandaag:

Als warming up doe ik altijd 3 setjes van de oefening op 25, 50 en 75% van het werk gewicht met weinig rust.

Squat: 48.5 kg 5x20 herh. 3M rust, ging lekker

OHP: 29.5/25.5 kg 5x15 herh. 5M rust, zwaar en voelt niet goed in de onderrug, na 1e set gewicht met 4 kg verminderd ivm vorm en lage rug pijn voorkomen. Daarna ging het weer als vanouds.
1e set 13x, daarna -4 kg. 15x, 15x, 14x, 13x Volgende keer vanaf dit gewicht weer opbouwen.

DL: 49.5 kg 1x15 herh. 3M rust =5 herh. meer als de vorige training. Ging heel lekker heb weer het gevoel wat gedaan te hebben kwa deadlift. Volgende training +1 rep

Chin ups 3x8 BW+3kg 3M rust. Geen probleem, volgende keer +1kg


Weinig gelopen deze week, voor morgen op de planning: 1e grip training van deze week en een duurloop van 50 min.

DAW
 
Training van vandaag:

30 min wandelen , 40 min duurloop, 30 min wandelen. heel rustig gelopen. Ging lekker, de hond (13mnd) loopt ook steeds beter in de pas. kreeg zelfs compliment van een buurvrouw dat ze zo goed luisterde, mocht haar hond ook wel eens lenen zei ze :P

Gisteravond getraind met een gripper 10-40 kg instelbaar , kan hem op 40 kg makkelijk 3 keer sluiten met rechts met links kom ik op 1 rep tot ongeveer 75% dicht dus wat negatieve reps gedaan. Verder wat 3 x 8 setjes gedaan op 10-20-30 kg. 5-10 min rust tussen de sets. Leuk speelgoed! vandaag dus geen grip training want ik kon vanmorgen mijn onderarm spieren wel voelen.

Gewicht was gisteren 59,1 kg

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van deze mooie Maandag:

Squat: 49.5 kg 5x20 herh. 3 min rust. Zit bijna aan de max van mijn gewichten dus binnenkort maar de herhalingen verhogen.

BP: 42,5 kg 5x15 herh. 3/4/5 min rust, eerste 3 setjes 15 herh. met 3 min rust, daarna 4e set 4 min rust geprobeerd resultaat 13 herh. 5e set maar weer 5 min rust genomen en 1 rep meer kunnen doen wat 14 herh. betekende. Ik heb geen spotter dus ga tot max 90% van mijn kunnen. Halverwege Maart met de stang op de borst liggen omdat ik hem niet meer omhoog kreeg en dan nog de rol van schaamte moeten doen was een eenmalige wijze les.

Bbr: 37.5 kg 5x15 3 min rust, prima te doen.

Dips met voeten op bankje: 3x8 herh. BW+5kg. 3 min rust, prima te doen. wel wat last van de voorkant van mijn rechter schouder. Kijk het nog even aan.

Gewicht is hetzelfde als zaterdag, gisteren een cheat meal (+500 kcal) gehad vandaar het zelfde gewicht denk ik. Ik zie in de spiegel wel vooruitgang.

DAW
 
Training van deze Dinsdag

Interval training hardlopen 4-8-12-16-10-5 minuten vlot hardlopen met 1 minuut rust tussen de intervallen + uurtje rustig wandelen.
Warm drukkend weer dus veel gezweet en wat slapjes door een lage energie balans.

Gewicht vanmorgen: 58.4 kg

AEB950FD-355C-4097-A6FD-DF55093DBDF5.jpeg


DAW
 
Training van deze Woensdag:

Squat: 50,5 kg,5x20 herh. 3 min rust.
OHP: 25,5 kg 5x15 herh. 5 min rust. Ging moeizaam laatste reps set 4 en 5.
DL: 50,5 kg, 1x16 herh. 3 min rust. Geen probleem, 10 sec hold op na laatste rep.
Chin ups. BW+ 4 kg. prima te doen.

Had beetje last van een opkomende tennisarm maar na de training, met tussen de setjes door wat deadhang's en het was volledig verdwenen. Masseer de onderarmen deze week elke avond even goed los. Dit werkt vaak ook goed bij mij. Ik ben ook weer begonnen met creatine laden dus ik verwacht wat in gewicht te stijgen de komende week. Ook voor het eerst een pre workout gehad, 2 x 1 dosis binnen gekregen. Halve dosis gedaan en dat is wel anders trainen, minder duizelig en makkelijker vol te houden. Na 1.5 uur merkte ik dat de effecten wat afzakten. Goede focus ook. De telefoon dan in de hand hebben is niet aan te raden haha. Tot de volgende training.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van deze Donderdag:

15 min wandelen, 45 min rustige duurloop, 30 wandelen.

Grip training sla ik een keer over, waarschijnlijk vanavond nog wat een uur straf cardio op de fiets ivm een BBQ zo meteen :burger:

Gewicht was vanmorgen 59.1 kg. Van de week weer een 3 punts vet meting bij mezelf gedaan en nu kwam ik op 7,3 mm uit en dat zou 12% moeten zijn zelf denk ik dat ik rond de 14-15% zit. Hoe ik de vorige meting op 16 mm ben gekomen snap ik nog steeds niet... Ik schat nog 1 a 2 weken te moeten cutten dan ga ik over op een lean bulk. Ga de cardio wat opschroeven deze week om niet lager in Kcals te hoeven want dat valt af en toe vies tegen, ook meer nachtelijke brood eet momenten waardoor ik overdag wat minder brood van mezelf mag eten.

Geniet allemaal van deze prachtige Hemelvaartsdag.

EDIT: BBQ was heerlijk.

a586e0a3-3611-4d91-8291-cec484b1b7eb-jpeg.491880

Meer foto's zien? <klik>

Net een uurtje straf cardio op de fiets gedaan. 10 km zand/bos/verharde weg gefietst met tussenstops om mijn hond te laten zwemmen.

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van deze vrije Vrijdag:

Squat: 51.5 kg 5x20 herh. 3 min rust, ging lekker.

BP: 43.5 kg 5x15 herh. 5 min rust, ging lekker met 5 min rust.

Bbr: 38,5 kg 5x15 3 min rust, ging prima.

Dips: 3x8 BW+6 kg, geen probleem.

Ik heb met een lusje van touw wat extra gewicht aan de barbell kunnen hangen dus het gewicht elke keer met 1 kg verhogen gaat nog even door.

Gewicht vanmorgen 59.7 kg.

DAW
 
Training van deze Zaterdag:

15 min wandelen, duurloop 55 min, 30 min wandelen. Ging lekker. Tempo laag gehouden. Leuke lui tegen gekomen na hardlopen
Volgende week is het alweer de laatste week van het 5-10 km hardloop schema. Schema voor de daarop volgende 8 weken => 10-15 km

1K kijkers gehad, thanx voor de interesse :thumb:

DAW
 
Back
Naar boven