AndroidHealthClinic

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb verder geen ervaring met dmaa of ephedrine dus kan geen vergelijking maken. Merk wel dat het lang door werkt, de halfwaardetijd is 11 uur... Vandaar dat ik moeilijk in slaap kom als ik het te laat inneem. Er zit wel een randje aan, kan het nog niet helemaal plaatsen. Teveel over de dag innemen (200mg+) is ook niet oke, hartkloppingen, rusteloos, niet in slaap komen en ineens veel piekeren. Laat het voorlopig ook uit mijn pwo. Een grote bak koffie voor de workout + pwo doet net zoveel voor me.

De beloofde filmpjes van de squat, breder kan ik de stang niet vasthouden.


 
Easy squats wel, komt omhoog alsof het niks is (eventueel gewicht omhoog gooien?) de goede diepte haal je wel sws denk ik

en met pwo is het geval als je zonder dezelfde training neer kunt zetten is het sws beter. Persoonlijk vind ik ephedrine de enige echt fijne (geen ephedra) en ik heb er al heel veel geprobeerd, als het je slaap beïnvloed natuurlijk gewoon droppen
 
Zelf kreeg ik last van de schouder bij Dips bij 90 graden of dieper, blijf daar nu net boven en dat helpt. Zeker weighted dips vind ik lastig bij 90 graden.
Ook side raises of front raised waarbij je het gewicht paused zou houden op hoogte doe ik niet meer. Zelf doe ik nu rotator cuff oefeningen al een lange tijd en ik moet zeggen dat voor mezelf de rechterschouder oké is nu. Nu ik wist toen niet echt of het daarmee te maken had maar ik heb geen last meer dus top. Verder het meeste last gekregen met zware bench en zelf mijn techniek aangepast.
Verder toch alert blijven met die schouder.

en met die squat lijkt alles wel goed. Als je gaat verhogen en krijgt last of pijntjes aan de pols en/of ellebogen dat is de beste indicator dat er iets mis naar gripwijdte toe of hoek van de armen.

zolang we allen gezond blijven ;)
 
chrash
Gewicht ga ik over twee weken wat omhoog gooien, nu helaas max 1 kg per keer verhogen. Zit nu rond de 60kg 5x20 en ga rond 1 juli starten op 80 kg 5x5 en in 3 weken weer opbouwen naar 100 kg vandaar weer verder op niveau van voor de corona shutdown. misschien wel sneller opbouwen maar dat ligt aan de hoeveelheid spierpijn die ik wel of niet heb. Ephedrine wil ik wel eens uitproberen, heb je daar een adres voor? mag via pb.

Stijneke
Idd dips is extra oppassen, vorm moet goed zijn anders voel ik de schouder gelijk. Ik zal me eens gaan verdiepen in rotator cuff oefeningen, al wel wat over gezien op youtube maar nu eens extra tijd in steken. Thanx voor de info :thumb:

Training van vandaag:

80 min duurloop, rustig aan gedaan, 9.2 km / 1:11:44 uur / avg pace 7:49 / 622 Kcal

25 min uitwandelen

Straks nog even een uurtje op de MTB

DAW
 
chrash
Gewicht ga ik over twee weken wat omhoog gooien, nu helaas max 1 kg per keer verhogen. Zit nu rond de 60kg 5x20 en ga rond 1 juli starten op 80 kg 5x5 en in 3 weken weer opbouwen naar 100 kg vandaar weer verder op niveau van voor de corona shutdown. misschien wel sneller opbouwen maar dat ligt aan de hoeveelheid spierpijn die ik wel of niet heb. Ephedrine wil ik wel eens uitproberen, heb je daar een adres voor? mag via pb.

Stijneke
Idd dips is extra oppassen, vorm moet goed zijn anders voel ik de schouder gelijk. Ik zal me eens gaan verdiepen in rotator cuff oefeningen, al wel wat over gezien op youtube maar nu eens extra tijd in steken. Thanx voor de info :thumb:

Training van vandaag:

80 min duurloop, rustig aan gedaan, 9.2 km / 1:11:44 uur / avg pace 7:49 / 622 Kcal

25 min uitwandelen

Straks nog even een uurtje op de MTB

DAW
Ik bedoelde vooral dat de uitvoering mooi en vlot is :)
als je constant 1kg per keer kunt verhogen heb je na een jaar een super goede progressie gemaakt.
niet legale adresjes mag ik niet delen. Verschillende .uk legale webshops verkopen wel stackers met ephedra (ma huang) in. Iets minder fijn dan ephedrine maar in principe bevat dat ephedrine met extra alkaloïden.
 
Vlot gaat het idd, ben ook wel aan een echte gym sessie toe. Gelukkig is het aftellen begonnen. Vanaf morgen nog twee weken...

Gisteren geen stronglifts gedaan ivm zere schouder, heb hem vanaf zondag een paar keer per dag goed los gemasseerd en dat heeft goed gedaan, vandaag al beduidend minder last van. Vanavond maar de training van gisteren doen. Krijg eerst bezoek dus zal wat later op de avond worden.

Training tot nu toe:

5 min inlopen
Duurloop 40 min
15 min uitwandelen

Vlot gelopen,soms tot uiterste pushen. afstand 7.1 km / 40min / 5.42 min/km avg pace=10.65 km/h / 353 Kcal. Heel blij mee, als ik in september deze pace vast weet te houden tijdens de 21 km loop ik de halve marathon binnen 2 uur.

Mijn hond was ook weer mee en de beekjes waren helemaal vol gelopen door de regen dus die heeft zich heel goed vermaakt, de lieverd :heart:

2 x 30 min op de MTB @20-25 km/h

Verder beetje ondeugend geweest... vandaar de MTB rit

IMG_4451.JPG


BB_ Thanx voor de tip

IMG_4454.JPG


Vanavond update stronglifts

DAW
 
Laatst bewerkt:
Kracht en snelheid trainen, en een hele bol mozzarella ..... ik mag dit wel :)
 
Thanx neet61, doe mijn best hier haha. Had eerst de helft van de bol gesneden maar dat was wat aan de magere kant vond ik dus de hele bol er maar op.

Vanavond dus stronglifts op het programma, ondanks de hardloopsessie van deze morgen goed te doen. Had meer last van de warmte, broeierig warm dus 1.4 L water weg gedronken tijdens de training. Hou deze week de trainingen van hardlopen en stronglifts op dezelfde dag kijken hoe dat bevalt ivm het herstel. Voeding gaat oke, nog wel wat trek hier en daar dus neem vanaf gisteren elke avond een extra schep whey in mijn shake (+130kcal).

Squat: 60,5 kg, 5x20 herh. 3 min rust, ging weer lekker!

OHP: 30,5 kg, 5x15 herh. 3 min rust, ging oke. , vorm blijft goed nu. Iets last van linker schouder

Dl: 55,5 kg, 1x 17 herh, prima te doen. 10 sec hold na laatste rep.

Chin ups: niet gedaan ivm regen/schouder en nog meer smoesjes. Ga van het weekeind wat extra chin ups doen.

DAW
 
Training van vandaag:

Morgens>
5 min inlopen, 7x4 min vlot tot snel hardlopen, 2 min rustig lopen, 5 min uitlopen. Ging in het begin moeizaam. Te snel van start gegaan tijdens de 1e keer 4 min daarna tot de 4e keer 4 min last van gehad, daarna ging het wel weer lekker.

Avonds>
Squat: 61,5 kg, 5x20, 3 min rust, Ging weer lekker! weinig moeite mee

BP: 48,5 kg, 3x15, 3 min rust, 4e set 14 reps en gestopt, wou niet falen. Voor de 5e set 4 min rust genomen. Toch dikke faal op 15e rep, ik wou het zo graag hahaha. Helaas de rol van schaamte moeten maken. Volgende keer wel weer 3 min rust en hopelijk dan wel alle reps halen.

Bbr: 43,5kg, 5x15, 3 min rust, gaat prima.

Dips: niet gedaan ivm schouder, klachten zijn zo goed als weg door regelmatig 1-2 min voorkant schouder masseren + twee aspirines per dag. Voelde het heel iets tijdens de bench, lijkt wel via mijn arm weg te trekken.

Wel vermoeiend hardlopen en krachttraining op dezelfde dag. Een hele dag rust tussen de train dagen bevalt wel goed moet ik zeggen.

DAW
 
Rol van schaamte geweldig 😁 herinner me ook nog een rol van schaamte vroeger, roepend naar mijn stiefzus.

Wat voel je nog in de schouder? Soort rekkend gevoel of?
 
Stijneke Beetje van die felle steken als ik wat aanwijs of iets uit de kast pak, met trainen voel ik hem wel maar valt mee.

De afgelopen week weinig getraind, dit ivm de schouder. Rust en regelmatig los masseren heeft hem goed gedaan, niet veel last meer van en borden uit de kast pakken gaat ook weer zonder pijnscheuten. Volgende week er weer volgas tegenaan. Ik heb wel een paar keer een uurtje op de MTB gezeten en straks nog even half uurtje hardlopen met half uurtje rustig wandelen. Morgen beginnen bij een ander bedrijf, meer loon, meer reiskosten, relaxer werk en een mogelijk vaste aanstelling... Het vorige bedrijf heeft nu minder werk en wil me, als de boel weer aantrekt, graag terug hebben maar of ik dat tegen die tijd ook nog wil weet ik nog niet. As woensdag 18 uur mag ik weer 1.5 uur knallen bij BF. Reservering is gemaakt :flex:Voel me als een kind zo blij. Morgen dus voorlopig de laatste thuistraining. Hoorde gisteren toen ik in de tuin zat de buren praten, zoon is 13 jaar oud en veel te dik, moeders 45 en zelfde verhaal. vader 46 en mager als een lat ondanks de vele halve liters avonds. Zoon is jaloers op mijn transformatie van het afgelopen jaar, hoor de ruzie's tussen vader/moeder en zoon daarover wel eens als ik achter aan het trainen ben en hun achterdeur staat nog los. Zoon gaat nu dus ook fitnessen, vader gisteren tegen hem je mag niet zonder begeleiding sporten dus ga ik wel met je mee, als ik 2 maanden train heb ik al dikke armen. Ik wordt snel breed... Ik dacht dit is dus wel het beeld wat veel mensen hebben en dan komen ze erachter dat het langdurig hard werken is en je goed op je voeding moet letten. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het bijltje erbij neergooien... Verder deze week mijn drift-bmw verkocht en een motor gehaald. Een Kawa zx7r uit '99 is het geworden, wat een raket! Wel wat val schade links en rechts dus ik heb de kappen er al af, geplamuurd, geschuurd en gespoten. Morgenavond laatste laag 2K verf erop en dan kan het poetsen beginnen.

$_85.jpg


DAW
 
Veel geluk ermee. Rijd zelf met een gsxr 750 van 92 😉
 
Als de schouder ook zo blijft heb je een top week, alles bij elkaar :)
 
Veel geluk ermee. Rijd zelf met een gsxr 750 van 92 😉

Thanx! Fijne bike heb je, welke kleuren heeft hij?

Als de schouder ook zo blijft heb je een top week, alles bij elkaar :)

Thanx, ja zo voelt het ook! De schouder gaat elke dag beter, weinig tot geen last meer van ondanks de overhead press training van gisteren

Leuke bike, ik heb momenteel een gsxr 750 en een cbr1000

Ik was aan het twijfelen tussen een gsxr 750 en een fireblade. Bent uiteindelijk voor een kawa zx7r gegaan. Ivm de betrouwbaarheid van de motoren en honda is een stukje duurder in aanschaf en onderhoud. Morgen komen het nieuwe schakelpookje binnen en kan ik weer rijden.

Training van gisteren, beetje rustig aan gedaan kwa gewichten omdat ik een week niet had gelift. Was geen overbodige luxe merkt ik al snel, vanmorgen ook goed last van mijn bovenbenen.

Squat: 49.5 kg, 5x20 herh. 3 min rust.

OHP: 31.5 kg, 5x15 herh. 3-5 min rust, ging oke.

Dl: 49.5 kg, 1x 15 herh, prima te doen.

Chin ups: 3x8 BW 1 min rust.

Daarna een duurloop van 30 minuten gedaan, boven benen waren helemaal gaar dus de laatste 10 min heel rustig aan gedaan.

Morgen een sessie bij de sportschool geboekt van 1,5 uur. Heb er zin in!

DAW

EDIT: typos
 
Laatst bewerkt:
Mijne is wit met roze en blauw
 
Mooie old skool kleuren, je ziet ze niet heel veel meer rijden, wees er zuinig op

Training van vandaag:

Eerst keer weer bij de sportschool, wat heerlijk zeg. Dat kijken en bekeken worden heb ik wel gemist hoor haha. Veel bekende gezichten dus voelde weer als vanouds wel minder druk en toen ik na 1.15 uur weg ging stonden er vier te wachten voor de draai poort tot er een persoon uit ging en een van hun naar binnen kon. Schijnbaar was de limiet bereikt. Dit was rond kwart over zeven avonds dus drukste tijd schat ik zo in.

Stronglifts 5x5 hervatting na 107 dagen thuis training.

Squat: 20/40/60 warmup werkgewicht 80 kg, 1.5 min rust, Ging lekker! weinig moeite mee. Rustig begonnen en in 3 weken naar mijn oude niveau toe weken is het plan.

BP: 20/30/40 warmup werkgewicht 55 kg, 1.5 min rust, prima te doen, bar niet te ver naar voren laten komen ivm schouderpijn.

Bbr: 20/30/40 warmup werkgewicht 55 kg. 1.5 min rust. Lekkere oefening zeg.

Dips: 3x8 BW ivm geen dipbelt. Niet te ver doorzakken ivm schouderpijn. Noot aan mezelf> schaf nu eens een fatsoenlijke dipbelt aan!

Weinig last van de schouder, onderrug voelde ik na de squats heel iets maar is nu alweer zo goed als weggetrokken.

Daarna naar huis , een hapje gegeten en de hond in de auto gedaan om een hardloop interval training te doen.

Hardloop training halve marathon:

5 min inlopen, 10x2 min interval vlot tot snel met 1 minuut wandelen tussendoor, 5 min uitwandelen. Echt tot het gaatje gegaan de laatste 4 a 5 intervallen. Heerlijk moest wel even flink tegen mezelf brullen om nog wat extra kracht te vinden ergens diep in mijn lijf. Gelukkig was er (hopelijk) niemand in de buurt haha.

Nu snel een gym reservering voor as vrijdag plannen en ik ga zaterdag een duurloop van 70 minuten doen.

DAW
 
Training van gisteren:

Stronglifts 5x5

Was heel rustig in de sportschool zoals vaker op vrijdag rond etenstijd, het vaste ploegje was zo'n beetje wel aanwezig, heerlijk getraind.
Squat: 85 kg, 1.5 min rust. Ging lekker, vorm goed verbeterd sinds half maart. Ik probeer gecontroleerd te zakken en wat explosiever omhoog te gaan. Gaat ook mooi diep, ass to the grass squats. Als gewichten wat hoger zijn ga ik weer parallel squatten denk ik. Deze manier kost toch wat extra energie merk ik. Next x +5 kg.


OHP: 40 kg, 1.5 min rust, ging ook lekker, weinig last van de schouder meer. Wel af en toe gemasseerd voor en tussen de sets. Next x +2.5 kg.

Dl: 100 kg +10 sec hold na laatste rep, prima te doen. Next x +5 kg. Ging niet heel makkelijk maar op de film zag het er iig easy uit.

Chin ups: 2x10 + 1 x amrap BW 1 min rust. Laatste set 12 reps en 4 halve reps.

Straks nog een duurloop van 70 min op het programma staan, dan rust tot maandag avond.

DAW

EDIT: insta film toegevoegd, ben van youtube naar instgram verschoven.
 
Laatst bewerkt:
Nette gewichten allemaal. Je bent nog niet heel lang met KT bezig toch?
Het filmpje start (bij mij) niet.....
 
Ja dat parallel squatten komt bij mij ook sneller voor nu ik wat hoger ga..
 
Back
Naar boven