MuscleMeat

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nette gewichten allemaal. Je bent nog niet heel lang met KT bezig toch?
Het filmpje start (bij mij) niet.....

Klopt sinds vorig jaar september, zal eens kijken waarom het filmpje niet start...
 
Bij mij werkt het ook, via pc en telefoon geprobeerd, ingelogd of niet maakt niets uit

Maandag training:

Squat: 90 kg, 5x20, 1,5 min rust, Ging lekker, wordt wel wat zwaarder

BP: 60 kg, 3x15, 1.5 min rust, prima te doen.

Bbr: 60 kg, 1.5 min rust, gaat prima.

Dips: niet gedaan ivm schouder rust geven.

DAW
 
Het ligt aan mijn IG instellingen denk ik, laat maar.
Sterke train weer, sterk voor 64 kg!
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag, zware dag op werk gehad. 42 metalen frames samengesteld, gedraaid en verplaatst a 30+ kg per stuk. Dus er was wat minder energie over als normaal.

Squat: 95 kg, 1,5 min rust, wordt merkbaar zwaarder maar nog te doen

OHP: 42,5 kg, 1,5 min rust, ging goed

Dl: 105 kg, prima te doen. 10 sec hold na laatste rep.

Chin ups: bw, 2x10, 1x amrap 12x +5 halve reps

Hardlopen verschuif ik ivm de regen op het moment maar naar morgen, of het moet zo nog droog worden...

DAW
 
Training van vandaag:

Ik wou gaan squatten maar er was iemand bezig in het squatrek, ik zag hij is aan het opwarmen en vraag of hij nog veel setjes moet. Ik begin net maar je mag wel tussendoor zeg hij. Cool! Na het opwarmen squat hij 8 setjes van 6-8 herhalingen met 140 kg. Prachtig (lees bruut) fysiek ook, zijn 1 rep max is 240 kg verteld hij nog even en nu houd hij zijn lichaam alleen bij. Leuk om eens met zo een "pro" te mogen sporten.

Squat: 100 kg, 1,5 min rust, Ging oke, wou eigenlijk 97.5 kg pakken maar na dat squat geweld van mijn mede sporter toch voor de 100 kg gegaan. Wel wat bibberig maar het is gelukt. Maandag nieuwe pr zetten!

5e set>

BP: 62.5 kg, 1.5 min rust, prima te doen. Wel op vorm letten en niet te snel laten zakken

Bbr: 65 kg, 1.5 min rust, gaat prima.

Dips: BW 2x8 1x amrap=12x toen gestopt om schouder niet teveel op zijn donder te geven.

Heerlijk getraind dus, was het maar weer maandag haha.

DAW
 
Vorige week niet getraind ivm teveel alcohol gedronken... dat na dik 19 maand geen drank dus had niet veel nodig haha. Was wel weer ff lekker hoor. Nu weer back on track!

Training van vandaag:

Squat: 100 kg, 2 min rust, te doen. Op 100 kg gehouden ivm afgelopen week niet trainen. Wel goed last van bovenbenen na 3e set, ben benieuwd hoe dat woensdag voelt.

OHP: 45 kg, 3 min rust. Ging goed, wel wat wankel bij sommige reps. Plan vanaf nu: met 2.5 kg blijven verhogen tot 1e keer falen, dan 10% deload en elke keer met 1 kg omhoog. Denk zelf nog 1 of 2 keer verhogen dan lukt 2.5 kg niet meer.

Dl: 110 kg, prima te doen. 10 sec hold na laatste rep die viel tegen, na 5 sec werd het echt zwaar. Maar eens gaan oefenen op hook grip.

Chin ups: bw, 3m rust, 2x8, 1x amrap= 16x +4 halve reps.

Vanmiddag nog een uurtje op de MTB gezeten en best vlot gefietst hier en daar. Misschien heb ik daarom ook meer last van mijn bovenbenen.

Fortex belt besteld bij Fitnesseller en deze week ook een dipbelt ophalen. Kneesleves en wristwraps denk ik nog over na.

Morgen weer hardlopen en misschien ook weer starten met de grip training. Tenniselleboog en schouderpijn zijn niet meer aanwezig, masseer de schouder wel tussen de ohp setjes door. Diep in de spieren nog wel wat gevoelig maar verder geen last van gehad.

DAW
 
Thanx voor de like mannen👍

Training van vanavond:

25 min inlopen
40 min duurloop rustig tot vlot
25 min uitlopen

Na training van gisteren zijn mn bovenbenen nu echt gaar... morgen 102,5 kg squatten een nieuw pr!

1768DF30-3B11-444F-9488-93AB09D639BC.jpeg

DAW
 
graag gedaan, je krijgt er nog eentje :p
goede squats hoor, je ziet op het filmpje dat je benen zeker al sterk ontwikkeld zijn.
 
Drank drank drank is den duvel :D
Ik heb verlof dus drink ook dagelijks, enkel wel niet tot een kater toe haha :D
 
Klopt Stijneke Kater viel mee hoor maar als ik voor 12 uur begin dan wil naar de sportschool gaan ineens niet meer. Voorlopig weer klaar mee, misschien tijdens mijn as motor vakantie 1 keer avonds nog 1 of 2 biertjes met mn mede rijders maar verder was het voorlopig goed zo.

Heb mn belt binnen, zondagavond besteld en ondanks de drukte bij de vervoerders dinsdag eind van de morgen in huis. Top gedaan Fitness Seller

IMG_4993.JPG


Training van vandaag:

Squat: 102.5 kg, 3 min rust, nieuw pr heel blij mee, na de warmup setjes de belt omgedaan, wat een genot zeg. Niet dat het ineens voelde alsof ik 90 kg aan het squatten was maar mijn core blijft veel stabieler waardoor ik minder hoef te corrigeren en dus veel minder wankel squat. Nog even de juiste maat vinden , twijfel nog tussen 3e en 4 e gat voor de squat. Ik merkte wel dat dieper squatten ook beter gaat, kwam alleen bij de 3e rep van de 4e set bijna niet meer omhoog... had toch 4a5 seconden nodig om weer helemaal omhoog te komen, Leermomentje!

BP: 65 kg, 1x bw dus :) 3 min rust, belt om na WU, te doen, 2e set wat te ijverig begonnen en kreeg bijna het spreekwoordelijke deksel op mn neus. De setjes daarna goed op vorm gelet en ging goed maar wel zwaarder aan het worden.

Bbr: 67.5 kg, 1.5 min rust, belt om na WU, gaat prima. Voelde hem goed in mijn bovenrug spieren.

IMG_4994.JPG


Dips: BW 2x8 + 1x 10 had nog zeker tot 12 reps kunnen gaan maar ja schouder wat ontzien want huiverig voor weer een blessure.

Straks nog een uurtje met de hond weg op de MTB dan lekker met de voetjes omhoog en bank hangen. Fijne avond allemaal.

DAW

EDIT: "helemaal" toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Vanavond weer hardlooptraining, ging zeer moeizaam en heb het voortijdig afgebroken. Ik wissel elke 4-6 weken van mijn looproute/loopomgeving en sinds dinsdag weer vanaf huis een route gelopen. Woon vrij landelijk dus heb gelukkig keus zat. Ipv bv eerst met de auto naar een stuk bos verderop. Ben zoals schema zegt 5 minuten gaan inwandelen en daarna intervaltraining 6x3 min 1 min dribbelen was het doel. Ik begon gelijk te lopen toen ik de deur uit liep, muziekje op dus helemaal klaar voor en na 3 minuten merkte ik een scherpe pijn in mijn schenen, gaat wel over dacht ik ff doorbijten. Dat viel vies tegen want na ongeveer 3 en een halve minuut toch rustig gaan lopen voor een paar minuten om daarna weer te beginnen met de warmup. pijn werd erger en erger... langer als 1 min kon ik het niet volhouden. Na minuut of 10 rustig manken ik bedoel wandelen toch begonnen met de eerste 3 minuten vlot hardlopen. Nee hoor ging niet na 1.5 minuut moest ik stoppen omdat het gewoon niet meer ging. Stukje langs de weg gelopen en bij een bruggetje op de reling gaan zitten (bankje wat ik tegenkwam was net bezet grrr) Daar gerust en wat rekoefeningen gedaan met 1 been bovenop de reling. Pijn bleef en ik heb besloten terug naar huis te gaan, na 15 min kwam strompelend de straat in maar ik probeerde niets te laten merken want de buurtjes waren massaal buiten haha. Morgen maar poging twee doen.... Wel eerst naar de sportschool wat dat is nr uno voor mij.

De aanhouder wint!
 
Schenen :( dat is weer eens wat anders dan de gebruikelijke tibiale band of achilles....
rustig aan hoor. Je lichaam waarschuwt!
 
Thanx Neet, ik loop op een paar jaar oude nike schoenen wel met gel in de hakken. Misschien maar eens een paar verse hardloopschoenen aan laten meten. Las online dat het daar weg zou kunnen komen. Ik heb mijn ego vandaag even opzij gezet en dat voelt iig goed.
 
Ik weet het tallemaal niet .... volgens mij blijft hardlopen blessure gevoelig en zeker op verharde straat.
 
4 a 5 seconde vechten om bij een squat naar boven te komen, heftig man! Meer diepte kan het idd snel moeilijker maken.
 
Training van gisteren:

Squat: 90 kg, 1.5 min rust, te doen.

OHP: 40 kg, 1.5 min rust. Ging goed

Dl: 100 kg, prima te doen. 10 sec hold na laatste rep.

Chin ups: bw, 1m rust, 2x8, 1x amrap= 8x +6 halve reps.

Vorige week vakantie gehad en wat rustig aan gedaan wel aantal keren op de mtb gezeten waaronder een rit van 47km

DAW
 
Training van vandaag: stronglifts 5x5

Squat: 95 kg, 1,5 min rust, wordt wel wat zwaarder

BP: 67.5 kg, 1.5 min rust, PR + 1 x bw, happy mee!

Bbr: 70 kg, 1.5 min rust, gaat prima. laatste set voelt wel wat zwaarder

Dips: niet gedaan, kwam er buiten de gym pas achter... Focus DAW focus! :D

DAW
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag

Squat: 95 kg, 1,5 min rust, wordt wel wat zwaarder

BP: 67.5 kg, 1.5 min rust, pr + 1 x bw, happy mee!

Bbr: 70 kg, 1.5 min rust, gaat prima. laatste set voelt wel wat zwaarder

Dips: niet gedaan, kwam er buiten de gym pas achter... Focus DAW focus! :D

DAW

Grats met je PR!
warm je nu op en doe je dan een 1 repper ? of zijn dit je werksets? voordien stond dit er nog bij in je schema(reps/sets).

Haha kan gebeuren man, dit is iets wat me wel eens gebeurd met dumbell flyes.
 
Back
Naar boven