MuscleMeat

D.A.W. log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt mooie serie geworden Nootmuskaatje :thumb:
De gekorreldheid door het weinige licht maakt het wel heel sfeervol, vooral in B&W!
Eens! Vond het op het eerste gezicht iets tegen vallen gezien m'n oude camera iets beter in het handelen van ruis was, maar in deze setting voegt het best wat toe!
 
Eens! Vond het op het eerste gezicht iets tegen vallen gezien m'n oude camera iets beter in het handelen van ruis was, maar in deze setting voegt het best wat toe!
Precies. Soms wordt een 'zwakheid' juist een onderscheidend punt.
 
Waarschijnlijk had je het zelf al gezien en zelfs zo bedacht, maar soms lijkt het zo dat er ipv RAW ook DAW op je shirt zou kunnen staan. :thumb:
 
Training van gisteren:

Deadlift:
Warm up: 40/60/80 kg 5 reps. Belt om. 100/120 kg 3 reps.
Werkset : 140 kg, 5 minuten rust, mixed grip. Laatste set met +_ 10 sec hold op het eind.
Volgende keer 145 kg.

OHP:
Warm up: 20/30 kg 5 reps, 40/50 kg 3 reps.
Werkset: 56 kg, 3 x 5, 5 minuten rust, ging eigenlijk wel lekker, weinig last van mijn schouder meer maar hij blijft iets gevoelig net na de OHP.
Volgende keer 57 kg.

Chin ups:
BW+2,5 kg, 2 minuten rust, 1 x 8 reps, 1 x 10 reps , 1 x 11 reps+ 3 halve reps.
Volgende keer zelfde gewicht maar meer reps.

Assists:

Leg press:
Warm up: 40/80/100 kg 5 reps, 120/140 3 reps.
Werkset : 3 x 12, 150 kg, 3 minuten rust, prima te doen.
Volgende keer 3x8-12 reps, 160 kg.

Leg extensions:
Warm up: geen warm up
Werkset : 3 x 12, 40 kg + 1 tel hold, prima te doen.
Volgende keer 3x8-12 reps, 45 kg.

Ab bench:
Werkset: BW+2x 5kg schijf op mijn borst. 2-3 minuten rust. 2 x 12 reps, 1 x 11 reps +2 halve reps.
Volgende keer zelfde gewicht maar meer reps.

Voeding ben ik wat minder strikt mee geweest, hier en daar een extra bakje meal prep gegeten, paar extra boterhammen met pindakaas of een gebakken ei. Pizza en bier in het weekeind. Wordt langzaam een echte powerlifter :D

DAW
 
Laatst bewerkt:
Hmm goed idee Neet, zal het volgende keer eens proberen. Thanx voor het meedenken!
 
Training van vanmiddag:

Enorm druk in de gym dus eerst even +_10 min op de fiets gezeten om te wachten tot de bench vrij was.

Bench press 3x5, 5 min rust.
WU:5 reps 20,40,60 3 reps 80 kg.
Werkset+belt 88 kg.
Te doen wel zwaar de laatste reps. Kruip langzaam richting de 90 kg.

Squat 3x5, 5 min rust.
WU: 5 reps 20,40,60,80. Belt om. 100/120 kg 3 reps.
Werkset+belt 137,5 kg.
Pfffffuuu uit mn tenen euhm hakken gekomen, gezicht zowat ontploft maar heb het gered!
Volgende keer 3 big boys plate's proberen!!!!

D807B7A2-066C-491B-B7FE-D1C4D9B907B9.jpeg


Barbel row 3x5, 5 min rust.
WU:5 reps 40/60 kg. 3 reps 80 kg.
Werkset+belt 88 kg.
Vorm discutabel alhoewel het er op de film best oke uit zag, hou in de gaten dat ik niet teveel ga smokkelen.

Assists:

Face pulls 3x12, 2 minuten rust.
Werkset: 7,5 kg.
Prima te doen, volgende keer 10 kg

Cable push downs 3x12, 2 minuten rust.
15 kg kg prima te doen, volgende keer 17,5 kg

Abdominal cruch machine 3x12, 2 minuten rust.
Warmup: 15x15 kg, 10x25 kg
Werkset: 35 kg
Te doen. Volgende keer 3x40 kg proberen.

DAW
 
Dikke sets weer man! Lekker in het rood gegaan dus.. 😉 Bij mij is het wrs morgen weer zo ver haha of net niet
 
Sterke lifts hoor, dat was die 10 min. wachten wel waard :)
 
Dikke sets weer man! Lekker in het rood gegaan dus.. 😉 Bij mij is het wrs morgen weer zo ver haha of net niet
Thanx man! Ver in het rood dit keer haha. Succes morgen!

2x BW squat? Gaat goed!
Bijna ik ga voor de 140 kg = 2 x BW. Deze week nog niet gewogen (durf niet na die pizza en het bier van afgelopen weekeind) maar denk dat ik nu wel op 70 kg zit. Zal morgen de weegschaal weer eens tevoorschijn halen. Keep u updated.

Sterke lifts hoor, dat was die 10 min. wachten wel waard :)

Zeker, wat extra momentum (lees: frustratie) opbouwen is nooit weg Neet :D
 
Bw: 71,4 kg 18.3 % vet volgens de weegschaal, eerder gaf die 14-15% aan... dag abs...tot volgend voorjaar :mad:

FF weer eens rondje met hond op de MTB gedaan. Ging niet super, geen ontbijt alleen een bakje koffie en 200 ml water met creatine gehad.

10.21 km, 29:36 beweegtijd, 20,7 km/u gemiddeld.

DAW
 
Bw: 71,4 kg 18.3 % vet volgens de weegschaal, eerder gaf die 14-15% aan... dag abs...tot volgend voorjaar :mad:
Dat kan alleen kloppen als je ook 2-3 kg bent aangekomen in de tussentijd. Zo niet, dan moet je je ook niet gek laten maken door zo'n 'slimme' weegschaal.
Ligt de hond een beetje voor pampus nu? :D
 
Join the dikke side. Wij hebben pizza en kebab. Btw echt dikke gewichten man, die progressie hier is mooi om te zien!
 
Dat kan alleen kloppen als je ook 2-3 kg bent aangekomen in de tussentijd. Zo niet, dan moet je je ook niet gek laten maken door zo'n 'slimme' weegschaal.
Ligt de hond een beetje voor pampus nu? :D
spiegel zegt meer idd, gebruik de vet meting meer als leidraad dan als vast geven. Hond is nooit moe lijkt het wel, zodra ik weer opsta gaat zij ook weer in de benen met een blik van gaan we weer.

Join the dikke side. Wij hebben pizza en kebab. Btw echt dikke gewichten man, die progressie hier is mooi om te zien!
Ik geniet er iig flink van. Thanx voor je complimenten ook.

training van vanmiddag:

Squat 3x5, 5 min rust. Rusttijden wel lang maar is voor het goede doel.
WU: 20,40,60,80 kg 5 reps ,100+belt,120+belt 3 reps .
Werkset+belt 140 kg. PR PEEEEERRRRRRRR!
Te doen wel op diepte blijven letten.


Bench press 3x5, 5 min rust.
WU:5 reps 20,40 kg 5 reps 60,80 kg 3 reps .
Werkset+belt 89 kg.
Wordt zwaarder maar te doen. Volgende keer 90 kg benchen

Barbel row 3x5, 5 min rust.
WU:40/60 5 reps /80 3 reps
Werkset+belt 89 kg.
Mwoa niet helemaal tevreden over de uitvoering, wel volbracht. Al ik op 90 kg zit is het plan eerst op dat gewicht blijven tot mijn vorm weer 100% is.

assists:

Seated rear delts: 3x12 8kg dumbbells , 2 minuten rust.
Te doen, volgende keer 11 kg proberen. Zittend geeft iets betere uitvoering merk ik. Nog aan het zoeken wat beste voelt.

One armed bumbbell extensions 3x12 reps, 10 kg, na beide armen gedaan te hebben 2 minuten rust genomen.
Te doen maar laatste 2 a 3 reps wel zwaar vooral met links.

Hanging knee raises, bw, 2 minuten rust, 3 x 12 reps gehaald. De laatste set laatste reps vanuit mijn tenen.
Door blijven gaan en langzaam steeds flexibeler worden zodat ik met mijn tenen boven mijn schouders kan komen.

Voor de beeldvorming, tijd in de gym: 2:05 uur.

Heel blij met mijn 3 big boy's plates op de squat. Echt een mijlpaal voor mij. Vanaf dat ik 100 kg kon squatten al naar dit moment uitgekeken. Nu ff genieten...en dan weer door!

DAW
 
Mooie mijlpaal die 140kg, je doet hem gelijk voor 3x5, impressive.
 
Ja diepte word relatiever als je zwaarder gaat he. Ik zit nu hopelijk nog op de 90 graden. Wat nu anders is dat ik spanning behou tot beneden. Paar weken terug viel ik dieper en dan was die spanning even weg. Dus the ass to the grass zoals ze zeggen. Ben wel benieuwd of wanneer ik de stap zet om te filmen. Wil me ook even niet van de wijs laten brengen door diepte of niet.
 
Training van vanmiddag:

Deadlift:
Warm up: 40/60/80 kg 5 reps. Belt om. 100/120 kg 3 reps.
Werkset : 145 kg, 5 minuten rust, mixed grip. Laatste set met +_ 7 seconden hold op het eind.
Wel zwaar. De volgende keer 150 kg.


OHP:
Warm up: 20/30 kg 5 reps, 40/50 kg 3 reps.
Werkset: 57 kg, 3 x 5, 5 minuten rust, nog steeds goed te doen maar niet echt licht meer te noemen.
Volgende keer 58 kg.

Chin ups:
BW+2,5 kg, 2 minuten rust, 2 x 12 reps, 1 x 6 reps + 4 halve reps.
Volgende keer zelfde gewicht maar meer reps. En de dipbelt niet vergeten !!

Assists:

Leg press:
Warm up: 40/80/100 kg 5 reps, 120/140 3 reps.
Werkset : 3 x 12, 160 kg, 3 minuten rust, prima te doen.
Volgende keer 170 kg. Machine gaat tot 200 kg daarna stap ik over op een plate loaded legpress.

Leg extensions:
Warm up: geen warm up
Werkset : 3 x 12, 45 kg, prima te doen. Heerlijke oefening.
Volgende keer 50 kg.

Ab bench:
Werkset: BW+2x 5kg schijf op mijn borst. 3 minuten rust. 3 x 12 reps.
Volgende keer +2,5 kg.

DAW
 
Back
Naar boven