Fitness Seller

D-bol ?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tho_13

Novice
Lid geworden
30 mei 2019
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
57kg
Vetpercentage
6%
Beste...
Ik ben tho ik doe nu al een aantal weken /3/4 x per week fitnessen en ben van plan over een week een d-bol kuur tegaan doen
Mijn vragen hierbij of het uitmaakt wat mijn gewicht en vetpercentage bedraagd of dat voor problemen kan zorgen en wat ik minimaal in de kuur zou moeten eten
Ik ben 19 jaar oud gewicht is 57/59 kg
Niet heel zwaar dus en me vetpercentage zal rond de 6/7% liggen.
Ik hoor graag wat tips van meer ervarederen mensen. Alvast bedankt!
 
Kuren uit je hoofd zetten. Flink meer gaan eten en lekker doortrainen de komende jaren, dan kun je zo nog 10-20 kg aankomen.
 
Tips? Ik snap niet waarom je alleen Dbol neemt, waarom niet uitbreiden met Test en tren, je bent immers al een aantal weken bezig!!! He en weet je wat, begin anders niet over een week, maar gewoon direct joh.
 
Meer eten als ik doe gaat niet echt kan me niet dood eten
 
Tips? Ik snap niet waarom je alleen Dbol neemt, waarom niet uitbreiden met Test en tren, je bent immers al een aantal weken bezig!!! He en weet je wat, begin anders niet over een week, maar gewoon direct joh.
Kijk uit tegen wie je dit zegt.
 
Ik heb wel een gespierde bouw in dat opzicht dit is hoe ik op t moment eruit zie

738CAF95-39BB-45CA-BE6A-D5452A3284AF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Goede basis op om verder te gaan, maar ga alsjeblieft niet kuren dus vergeet mijn eerste post. Ga gewoon meer eten. Begin eens met antwoord te geven op de vraag hoeveel je nu eet en welke macro's dat zijn.

BB_ je hebt gelijk, was uiteraard trollend bedoeld maar je weet maar nooit
 
Eten let k nog niet echt helemaal op ik eet nogsteeds wat ik op t moment wil eten enedag friet andere dag macaroni of spageti of nasi met kip etc standaard voedsel daarbij drink ik nu sinds 5 dagen iedere dag een bananen shake van body fit om aan te komen
 
Eten let k nog niet echt helemaal op ik eet nogsteeds wat ik op t moment wil eten enedag friet andere dag macaroni of spageti of nasi met kip etc standaard voedsel daarbij drink ik nu sinds 5 dagen iedere dag een bananen shake van body fit om aan te komen
Je weet niet wat je eet maar wilt wel kuren???
Trouwens, forumregels zijn dat onder de 21 kuren een no-go is.
 
Hahahahaha dan zit k verkeerd
 
Dbol op 57kg na een paar weken trainen.

Dat is ongeveer het zelfde als na 2 rijlessen in een f1 auto duiken.

Het is echt helemaal nergens voor nodig en de kans dat het goed afloopt is behoorlijk klein.
 
We zullen zien hoe t afloopt
 
Dbol op 57kg na een paar weken trainen.

Dat is ongeveer het zelfde als na 2 rijlessen in een f1 auto duiken.

Het is echt helemaal nergens voor nodig en de kans dat het goed afloopt is behoorlijk klein.
Zo beschrijf je precies hoe ik ben hahahah
 
Zo beschrijf je precies hoe ik ben hahahah

Dom, ongeduldig, onvoorzichtig, lui, onverandwoordelijk.

Je bent nieuwsgierig en wilt snel groter worden, ik snap het wel hoor, maar dit is niet de manier om daar te komen.

Zelf weten natuurlijk, ik hou je niet tegen.
Maar kom niet over 8 weken vragen waarom je kop onder de puisten zit, je pik niet meer werkt en er melk uit je tepels komt.
 
Ik laat t je sws weten hoe het is gegaan ja
 
Dom, ongeduldig, onvoorzichtig, lui, onverandwoordelijk.

Je bent nieuwsgierig en wilt snel groter worden, ik snap het wel hoor, maar dit is niet de manier om daar te komen.

Zelf weten natuurlijk, ik hou je niet tegen.
Maar kom niet over 8 weken vragen waarom je kop onder de puisten zit, je pik niet meer werkt en er melk uit je tepels komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven