XXL Nutrition

d-boll dik hoofd

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
Wie heeft er een idee over, hoe lang het ongeveer duurt, dat een wat dikkere opgeblazen hoofd van de d-boll wegtrekt.
Wat zijn jullie ervaringen?
 
mijn ervaring is dat het rueze meevalt. Ik ben smal gebouwd van mezelf en had dus ok nooit een dikke kop. Nu isssie iets dikker beeeeetje onderkin maar niks waar je je voor moet schamen dat je een grote kop krijgt of wat dan ook. Mensne vinden het wel gezond uitzien zeggen ze vooral oma''s haha
ik zou je er niet te druk om maken al is het natuurlijk per persoon verschillend.
 
Als je er tijdens je kuur veel last van hebt kan je het best wat nolva gebruiken tegen de nevenwerkingen.
 
Originally posted by Robin
Als je er tijdens je kuur veel last van hebt kan je het best wat nolva gebruiken tegen de nevenwerkingen.

Geen proviron?? Ik zou toch voor proviron gaan dan.. voor de bloat dan he.
 
Ik sluit me helemaal aan bij wat Soulreaver zegt... :rolleyes:
Dianabol + Proviron is een normale beginnerskuur.
 
Jammer dat de nadelige effecten van Dbol nooit worden vermeld. 99% van je gains is waterretentie en die trekt dus, samen met je 'gains' weg nadat je bent gestopt.

Dianabol is 'leuk' voor zolang het duurt en daarna is alles weg. Als je het opgeblazen effect van deze tabletjes 'kuur-resultaat' mag noemen dan is de lat erg laag gelegd.

Iedereen kan op die manier 'groot' worden maar nogmaals het is allemaal tijdelijk.

Daarnaast is het zo dat meestal de bekende bijwerkingen van Dbol (euforisch sterk gevoel, prettige gemoedstoestand) juist het omgedraaide zijn.

Ik heb Dbol in 5 kuren gebruikt maar ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik juist vecht tegen waterretentie, die hoef ik niet, en een jumpstart in mijn kuur kan ik ook bereiken met test prop of Sustanon.

Daarnaast, maar dat is heel persoonlijk, werd ik de laatste keer goed misselijk van de Dbol en kreeg last van hoge bloeddruk op een manier die ik nooit heb.

Groet,

DBC
 
Originally posted by dbc01
Jammer dat de nadelige effecten van Dbol nooit worden vermeld. 99% van je gains is waterretentie en die trekt dus, samen met je 'gains' weg nadat je bent gestopt.

Dianabol is 'leuk' voor zolang het duurt en daarna is alles weg. Als je het opgeblazen effect van deze tabletjes 'kuur-resultaat' mag noemen dan is de lat erg laag gelegd.

Iedereen kan op die manier 'groot' worden maar nogmaals het is allemaal tijdelijk.

Daarnaast is het zo dat meestal de bekende bijwerkingen van Dbol (euforisch sterk gevoel, prettige gemoedstoestand) juist het omgedraaide zijn.

Ik heb Dbol in 5 kuren gebruikt maar ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik juist vecht tegen waterretentie, die hoef ik niet, en een jumpstart in mijn kuur kan ik ook bereiken met test prop of Sustanon.

Daarnaast, maar dat is heel persoonlijk, werd ik de laatste keer goed misselijk van de Dbol en kreeg last van hoge bloeddruk op een manier die ik nooit heb.

Groet,

DBC

Ben het met je eens. Ik doelde ook niet op dat dboll only een goede keus is. Dboll zou enkel als kickstart in een massa kuur kunnen dienen. Vocht en vet bestaat het meerendeel van de massa uit, alleen de krachttoename is een plus..
 
Originally posted by soulreaver
.... Geen proviron?? Ik zou toch voor proviron gaan dan.. voor de bloat dan he ....

Helemaal mee eens, proviron voor de 'anti-bloat'.

Groet Smalluser :thumb:
 
En drinken ... drinken drinken....

Een overvloed aan water helpt het lichaam beter vocht af te drijven.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by soulreaver


Geen proviron?? Ik zou toch voor proviron gaan dan.. voor de bloat dan he.

Nee, ik zou eerder een potenter maar zwakker oestra aanbieden aan mn lichaam, dan het aromaze enzym blocken. Ivm met de eventuele upgrading van je AR's, weet je nog :)
 
Originally posted by Robin
Nee, ik zou eerder een potenter maar zwakker oestra aanbieden aan mn lichaam, dan het aromaze enzym blocken. Ivm met de eventuele upgrading van je AR's, weet je nog :)

Nope .... lees de sane cycle van BC maar eens goed door.

Ter bestrijding van vochtretentie geniet Proviron zeker de voorkeur.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ook vanwege de voordelen mbt. het vrije testosteron
 
Back
Naar boven