MuscleMeat

D-Boll injects?

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Is er iemand die mij wat meer info kan geven over D-Boll injects ???
Wat zijn de voordelen ervan en wat misschien de nadelen in vergelijking met tabs.

En is het mogelijk om injects zelf te maken van tabs ???

ze komen uit mexico, zijn hier niet te krijgen, en als je ze wel kan krijgen zijn ze meestal fake/peperduur. Je kan ze niet zelf maken.

Zie er ook het nu niet van in. Op bodypage staat er geloof ik ook nog een stukje over.

heten die dingen niet dynabol zoeits stond in mijn anabolen boekie weet neit of het zelfde is wat je bedoelt maart moest behoorlijk sterk wezen

behoorlijk sterk? is net zo sterk als normale dboll hoor

Wat is het voordeel van d-boll injects? Werkt het minder toxisch op je lever?

oraal is beter, voor d-bol dan toch...

Dbol inject of dbol tablet; het blijft rotzooi.

Raar dat niemand een Skoda wil rijden omdat het een k*tauto is maar b-keus steroiden daar schijnt iedereen wel van te willen eten....kwestie van knieperig met de portemonnee zijn?

dbc01 zei:
Dbol inject of dbol tablet; het blijft rotzooi.

Raar dat niemand een Skoda wil rijden omdat het een k*tauto is maar b-keus steroiden daar schijnt iedereen wel van te willen eten....kwestie van knieperig met de portemonnee zijn?

Hmm interessant db, wat zou jij dan adviseren als eerste kuur ?

Als je Reforit bedoeld- niet spuiten. Het zit nl vol met bacterien. Een optie is op met een insulinenaald kun je het in een lege gel capsule te spuiten om in te nemen of gelijk in je mond spuiten (wel smerige smaak).

Ps de riod is zeker wel 17AA, ook als is het inject.

Terug
Naar boven