Fitness Seller

D-Boll Only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Oke ik word er dus helemaal gek van, train nu 1 jaar ben 19 jaar met 1.87 m, 74 kilo en een omtrek op me biceps van 33 koud!
Ik word er zo moe van, ik ben gewoon een F*cking Ecto!

Ik weet dat ik nog geen 21 ben en ook pas 1 jaar train. Mijn doel is dan ook geen BB te worden maar meer gewoon een kilotje of 85 met 7%, gewoon een mooie strakke look!

Nu is mijn vraag, hoe slecht is het om 5 weken lang dagelijks 35 mg Russische Akpuxuh te nemen!

Ik weet dat men zegt van d-boll only raak je alles kwijt, maar over het algemeen hoor ik toch vrij positieve dingen over een d-boll only kuur!

Ik ben ook op de hoogte dat je last van gyno, haaruitval, acne e.d. kan krijgen en dus proviron bij de hand moet houden en clomid nakuren.

Nu is mijn vraag dus hoe slecht en welke blijvende lichamelijke schade (zoals impotentie) zou je kunnen overhouden aan zo'n kuur, en hoe zit het met je doorgroei na zo'n kuur!

Alvast bedank voor de reacties!

Groetjes juriaan
 
Van 1 kuur ga je niet plots allerlei onomkeerbare nevenwerkingen hebben, het zullen vooral tijdelijke problemen zijn.
Maar waarom wil elke newbie in as altijd met d-bol beginnen?
Het is helemaal niet zo goed als je wel denkt, er zijn hopen alternatieven die véél beter werken voor een eerste kuur ervaring.
Zoals je weet zijn we hier vooral voorstander van een basis kuur met bv. test/EQ .
Je moet slechts 1 x injecteren per week, niets aan en veel gemakkelijker dan elke dag om de 4 uur een dosis te moeten slikken+ le verpest je lever niet en houd meer over na de kuur.
 
Ik zie trouwens dat je 19 bent, dus eigenlijk mogen we je niet helpen volgens de forum regels hier.
Dit heeft te maken met de kans op groeistoornissen en het overhoop halen van je endocriene systeem.
We willen wel tips geven want leren kan nooit kwaad maar ik raad je af om er nu mee te beginnen.
 
Thanx voor je reactie T,

Die test/EQ lijkt me wel wat, 1 keer per week injecteren is beter als dagelijks slikken. En hou je daar na je kuur nog blijvende schade over?


Ik weet wat testosteron is, alleen wat is EQ voor soort AAS?

En hoe zit het het mijn doorgroei? groei ik nog moeilijk verder als ik klaar ben met die kuur?

Want als ik naar X kijk dan zie ik een vormloos lelijk lichaam na 2 kuren, het lijkt gewoon nergens op (op ze armen en rug na) zo eerlijk ben ik. maar ja X heeft ook niet eens een basis opgebouwd!

Thanx
 
EQ=Equipoise

En Jur...doe het niet man, wacht anders in ieder geval nog een tijdje!
 
Thanx rob, ja ik denk dat ik nog maar een jaartje zonder doorga, iedereen raad het me af!
 
Heel verstandig.. hoe lang ben je als ik vragen mag? Testosteron zorgt namelijk voor een verbening van de epifysair schijf.. of wel je groeischijf in de kop van je botten..
 
Ken die groeischijf je later nog van pas komen:D ?
 
Hijs 1,87 denk nie dat ie nog veel langer wil worden :p Of wel J?
 
Nee idd. ikvind het prima zo ik wil echt niet langer worden!
 
Op dat vlak zit je misschien veilig maar vergeet niet dat de hormonen nu volop werken bij jou dus ik zou pas beginnen na je 21 ste dat is zoiezo gezonder en beter voor later voor behoud van je massa.
 
Dianabol onlykuren zijn voor angsthazen die niet durven prikken... :D :D :D
 
;) Cocaine is ook voor angsthazen die niet durven te prikken. :D

?!
 
21 Is natuurlijk een absolute upper limit, lichamelijke factoren bepalen ook mede de snelheid waarmee je ouder wordt. Daarnaast zijn er absoluut anabole (net perse steroide) die onder de 'magische grens' alleen maar een theoretisch probleem vormen. Doe je huiswerk eerst heel goed voor je iets doet, sommige bijwerkingen zijn blijvend !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven