AndroidHealthClinic

D.E.C.I.B.E.l. 2012!

  • Topic starter MaxiG
  • Startdatum
  • Reacties 61
  • Weergaven 6K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Was weer heerlijk!

Veel te warm, maar wat een feest :heart:
 
Ik heb nog nooit zo erg gezweet, 160 euro uitgegeven aan water zo'n beetje :roflol:

Ik stond rond 17u wel vooraan bij Loudness, maar volgens mij niemand gezien. Ik wist ook niet hoe jullie eruit zien, dus zat maar een beetje om me heen te kijken :p Maar het was zeker een mooi feest!
 
ik stond om 17u ook vooran bij de linker boxen. dus wel voor de dj maar dan iets naar links.

BTW RobP was jij die lange dude die de hele tijd vooraan stond?
 
Ben bijna alleen maar bij 1992is4you geweest. Stond daar wel prima in de schaduw.

Een uurtje in me uppie naar Fatima Hajji gegaan, was echt briljant!
 
Ben bijna alleen maar bij 1992is4you geweest. Stond daar wel prima in de schaduw.

Een uurtje in me uppie naar Fatima Hajji gegaan, was echt briljant!
Heb ik ook nog een tijdje gestaan. van 2tot 3 ong
 
Eigenlijk alleen maar bij de hardcore gestaan maar man o man wat was het daar warm.. zweet kwam met bakken naar beneden ;/ Darkness ook nog even gestaan en verder Loudness en Main nog even langsgelopen.. toch maar weer naar de hardcore :P
 
k zou niet graag in jullie schoenen staan deze week, velen zullen een depresieve week hebben
 
Eigenlijk alleen maar bij de hardcore gestaan maar man o man wat was het daar warm.. zweet kwam met bakken naar beneden ;/ Darkness ook nog even gestaan en verder Loudness en Main nog even langsgelopen.. toch maar weer naar de hardcore :P
hardcore was :heart:


Topfeest alleen veels te fawking warm!
 
Was weer geweldig! Pussy lounge en back 2 school erg goed!! H4L vond ik echt veelste warm vooral als partyraiser draait dan gaan standaard alle remmen los!!!
 
erg tragisch inderdaad

41 mensen gearresteerd en 6 naar het ziekenhuis valt op zich reuze mee op al die tienduizenden bezoekers
 
Godver wat een weekend heb ik gehad. :heart: Volgend jaar zeker weer een heel weekend.

ik stond om 17u ook vooran bij de linker boxen. dus wel voor de dj maar dan iets naar links.

BTW RobP was jij die lange dude die de hele tijd vooraan stond?

Heb wel lang links voor in de loudness gestaan maar om 17:00 was ik er niet meer geloof ik.. Ik had in ieder geval een gele broek aan..
 
Wat stond het geluid trouwens gruwlijk lekker hard vooraan bij de loudness. ik heb daar heel de tijd gestaan en kon niet meer weg komen :D
 
Geluid stond inderdaad snoei en snoei hard daar. Lekker hoor.
 
Decibel is een te commercieel feest, komen zo ****ing veel dagjesmensen op af.

En tja... die kunnen dan weer niet verantwoordelijk met drugs omgaan.
 
Vond de sfeer anders uitzonderlijk goed. Loudness was de sfeer geweldig.
 
Decibel is een te commercieel feest, komen zo ****ing veel dagjesmensen op af.

En tja... die kunnen dan weer niet verantwoordelijk met drugs omgaan.

vond het juist heel erg meevallen... ik heb niemand ko zien gaan ofzo.
 
Back
Naar boven