XXL Nutrition

Da Phat Phuq - The story of Animal Reborn

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Even voorstellen aan de newbie's hier.
Ik ben Animallegs, de echte veteranen kennen mijn echte naam.
Een arrogante klootzak in de sportschool die niemand aankijkt en traint alsof ie de grootste pro ter wereld is.
Eigenlijk valt dat best mee, maar ik hou niet van gezellige gesprekjes en vrienden in de gym.

Goed, even een soort van terugblik op mijn bestaan hier en een door-de-tijd lulpraatje.
Jaren terug kwam ik hier om wat meer kennis op te doen van het trainen, je weet wel, eerste training met spierbal pillen van de Etos, kipschnitzels als eiwitbron en handschoenen aan en een riem om.
Al snel begon ik alles wat ik maar kon te lezen over voeding, training en supps, op de hometrainer, in mijn pauzes en 's avonds na trainen op dbb.
Ik begon wat foto's te posten en kwam in contact met enkele legendarische leden, waarvan ik niet weet of ze nog actief zijn: Kriel, Sanca (jij ben wel actief knulleke), flowergrrl, de altijd tergende ivosnivo, Sisevano, KaLe en ga zo maar door.
Die avonden waren geweldig, met enkele supertopics waar ik mijn bijdrage aan heb geleverd zoals het "foto van je ex" topic en Big, Bigger, Animallegs.

Door al het lezen en leren werden mijn trainingen en zo ook mijn fysiek snel beter, maar ik wist wel dat ik na 1,5 jaar met AAS wilde starten omdat ik een niet-naturel fysiek wilde hebben.
Dus ik startte met 40mg Dbol en 500 Test, voor mij een mooi begin en heel veel van geleerd en aangekomen.
Zo heb ik hier een aantal jaar vertoeft en ben ik al lid en BB'er groter geworden.
Ik kwam met goede mensen in contact en heb hier ook heel veel van geleerd.
Ook heb ik van mezelf een soort proefpersoon gemaakt in die tijd van verschillende middelen.
Veel mensen hadden hier veel commentaar op, ik had dat ook naturel kunnen behalen en nutteloos dat ik sommige dingen doe, bla bla bla.
Dan heb ik het over DNP, dat was gigantisch!
Een mooi log van bijgehouden met heel veel trouwe lezers elke dag.
Ja, ik heb heel wat weg geprikt en geslikt.
En toen ging het mis, ik scheurde mijn kuit af en heb een tijdje niet getraind en van de zware pijnstillers die ik voor die periode had heb ik een 9 maanden durende valium verslaving aan over gehouden.
Elke dag zo'n 60-90mg valium, afgewisseld met 6-8mg xanax en later toen mijn valium op was (ja dat was veel valium en dat was allemaal voorraad) had ik alleen nog HG valium ampullen, jup die gingen ook op.
Ik ving het elke dag op met Ephidrine en uiteindelijk was er nog maar 1 mogelijkheid na 9 maanden, stoppen met ALLES.
Alle middelen althans, maar voor een allesgever als ik, betekende dat in mijn hoofd ook stoppen met trainen.
En toen is alles downhill gegaan.
Relatie kapot gegaan, nieuwe vriendin, getrouwd en snel gescheiden (ze was coke verslaafd) en in januari 2014 kreeg ik een relatie met mijn huidige vriendin.
Daar ging het ineens snel, zwanger in de eerste maand en een mooie jongen gekregen, 6 maanden daarna weer zwanger en weer een mooie knul gekregen en nu wachten tot augustus totdat de derde mooie jongen komt!

Maar goed, in die tijd niet getraind, alleen maar gezeten op de bank 's avonds, tijd gespendeerd met onze kinderen, genoten van ons tweeën, drieën en vieren, opgevoed, gelachen en nog meer genoten.
En daar hield ik een pens aan over.
Nog steeds zie ik vormen en dat ik eens zo goed erbij heb gestaan, maar wel met een speklaag erover heen.
Een maand terug tikte ik de 111kg aan en dat was de druppel.
Nu zit ik dus een maand in dieet, en train ik bij Supergym in Rijswijk.
Het valt niet mee, maar ook niet tegen, maar ik had niets anders verwacht.

Einde van de maand start ik weer met AAS, maar dit word geen kuurlog, dit word gewoon een mooi topic over mijn progressie en ik update wanneer ik daar zin in heb.
Ik ga het 1 keer zeggen en daarna hoef ik geen achterlijke posts erover: ik start weer met AAS omdat ik ouder ben in mijn lichaam van het extreme trainen.
Ook ben ik geen 22 meer en dat voel ik zelf heel erg na die jaren (ben bijna 33 nu).
Pijntjes komen snel op en ik heb die boost gewoon nodig, ook mentaal ja.
Ik ben er altijd open en eerlijk over geweest, wat ik prikte en wat mijn beweegredenen waren daarvoor, dus dat doe ik nu ook niet anders.
Problems? Than fuck off!
Vindt je het gewoon leuk om een (voor de veteranen) een onvervalst Animal log te lezen, blijf dan.
Wat gaat het worden? Voor nu 250mg Test-e met 200 Tren-e, dat was altijd mijn basis.
Verhogen kunnen we altijd nog.

Goed voor nu wat stats, want dat is belangrijk voor iedereen om te weten, daar slaapt iedereen goed op vanwege ego enzo JWZ.
Borst, zoals altijd ZWAAR kut en slap, altijd geweest, zit nu niet ineens verandering in, dus BP nu setje 80 en dan klaar ermee.
Deadlift, 170kg 1RM, zonder straps of AAS of dingen, viel me heel erg mee!
Squat, die is ff kut, mijn knie is slechter geworden door de jaren en ik heb nu redelijk moeite met setje 90kg.
Legpress, freeweight 6x300kg met gemak.

Het ligt een beetje raar uit elkaar allemaal, ik weet ook echt niet hoe dat komt, terwijl mijn squat altijd ziek sterk was.
Maar goed, eerste maandje, dieet, dus we geven het even de tijd.
Ik ga er met dezelfde dedication in, maar wel met heel wat jaren meer ervaring, wijsheid en het belangrijkste: mijn gezin voorop.

Even als 'klacht' van een zelf benoemd autist, ik zie overal enorm veel veranderingen qua trainingsschema's.
Allemaal benamingen en uitvoeringen, heel hipster en new-style!
Zo ben ik dus niet, ik train, ik knal, ik lift.
Ik doe niet mee aan die veranderingen, voor mij werkt nog steeds hetzelfde oude schema van toen en ik vind persoonlijk al die rare Quinoa en Gojibessen veranderingen in schema's ruk.
Ouwe stempel rules!

Okee, newbies, vets, fuckers, hipster, beasts, monsters and old friends,


TOT SNEL!
Animal Reborn.
 
Geweldige opening. Heb wel eens door je oude logs gebladerd. In!
 
Geweldige opening. Heb wel eens door je oude logs gebladerd. In!
Thank you sir!
Wat ik al zei, ik weet niet hoevaak ik update, maar zal zorgen dat ze ouderwets de moeite waard zijn!
 
Welkom terug!

Hoe oud ben je nu dan?
 
Welkom terug. Herinner me jou nog wel. Altijd vol verbazing gelezen wat jij er allemaal in knalde haha. Succes met je comeback en geniet ervan!
 
Welkom terug. Herinner me jou nog wel. Altijd vol verbazing gelezen wat jij er allemaal in knalde haha. Succes met je comeback en geniet ervan!

Ik heb eens een cycle gehad met 4x5ml in een week ja. M'n laatste cycle van anderhalf jaar geloof ik en dan een maandje switchen. Toen zat ik daarop.
Ik kon het nergens meer kwijt dus prikte ik borst, schouders en biceps erbij. Pfffff man man man :laugh:
 
Welkom terug!

Hoe oud ben je nu dan?
Ik ben nu 32 maat. Niet oud, maar met die trainingstijd en nu al 2,5 jaar kinderen hebben is dat gevoelsmatig wel heel oud haha
 
Wow, zie dit topic nu, ik herinner me jou nog wel! Flinke fysiek met flinke poten. Heb je nog wat fotos van je top tijd? Misschien leuk om die eens hier te posten. :)

Edit: zie dat je nog veel foto op je media pagina hebt staan:)
 
Ik ben dus mijn journey weer begonnen met 111kg precies een maand terug.
Donderdag woog ik 108,5kg.
Dat vind ik zelf al netjes zat die paar kilootjes.
Vroeger had ik daar heel ontevreden mee geweest, maar ik train nu zoals eerder gezegd met hele andere mindset.
Ouder, jaren niks gedaan, 'naturel' en dus net een maand in dieet.

Ik heb een heel simpel en saai eetschema, maar zoals vroeger, dit werkt voor me dus ik ga niet super geavanceerd met 5gr dit en 163gr dat zitten of 16 verschillende bessen soorten.
Zou het moeten? Misschien, maar zo ben ik nooit geweest, ik hoef geen pro te worden en zoals gezegd, het werkt voor mij.
Ik heb het vaak druk met werk en thuis met de kinderen dus echt 15 dingen afwegen en doen gaat niet werken, dan doe ik het niet, ik ken mezelf.
Dus:

6:00 - 50gr whey met water en 2 boterhammen met kalkoen
9:00 - 50gr whey met water en 50gr ongezouten notenmix
12:00 - 140gr tonijn met net aan genoeg rijst dat je niet alleen tonijn hebt + een AnimalPak voor de vitamines/BCAA's en shit
15:00 - 50gr whey met water en 50gr ongezouten notenmix
17:00-18:00 - vlees of vis, zo rond de 250gr en 300gr magere kwark met handje rozijnen en kaneel
21:00 - 400gr magere kwark met 25gr whey poeder, rozijnen en kaneel, erna nog een groene appel als snack.

Ik kom met een snelle globale berekening op 250-260gr eiwitten op een dag.
Bronnen wisselen weleens tussen eieren en vis.
Saai, eentonig en makkelijk.
Ik rij vaak op de tijden van mijn maaltijden en dan is een shake en noten uit 't vuissie wel makkelijk ;)
 
Wow, zie dit topic nu, ik herinner me jou nog wel! Flinke fysiek met flinke poten. Heb je nog wat fotos van je top tijd? Misschien leuk om die eens hier te posten. :)

Edit: zie dat je nog veel foto op je media pagina hebt staan:)
Zoon lief heeft een keer de oude laptop van de bank getrokken waar alles uit die tijd (echt tientallen foto's) op stond.
Helaas na veel herstel progjes niet kunnen terug halen van de schijf.
Dus alles wat ik nog heb is op mijn FB en hier helaas. 't Zijn er genoeg, maar ik had er echt zo veel meer :(
 
Ja hoor, hier zijn we weer.
Een update van animal reborn.
Ik zal meteen ff opmerken, voor we verder gaan, ik ben een ego en ik vind mijn manier van trainen geweldig en ook van andere bodybuilders. Ik heb een hekel aan alle newstyle hippie paal/optrek/crossfit trainingen.
Ik kan er niet aan wennen dat je oefeningen totaal kut uitvoerd zodat je je als een vlag aan een lantaarnpaal kan houden.
Doe je dit soort dingen, ben je hier niet op zijn plek.

Goed, mijn coming back gaat redelijk zijn gangetje. Ik ben weer aangekomen na de laatste weging en zit nu op 109,3kg.
Ik wel afgevallen want dat voel ik aan mijn broeken en het oude vet word losser.
Shirts worden rondom de armen weer strakker en de armen gaan verder van het lichaam staan.
Ik zal binnenkort eens een fotootje posten maar goed, ik ben rondom de middel niet wat het geweest is.
Gewrichten spartelen nog best tegen. De vroegere inscheuringen sputteren en de knie wil niet echt.
De veteranen weten wat mijn squats waren en dat heeft toen niet veel goeds gedaan.
Maar goed, vet word minder, spieren groter en massa dikker.

Ciao beeschten!
 
Back
Naar boven