AndroidHealthClinic

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster !

Bezoekers in dit topic

Beta Test

He godskitchen,

Zag je vraag en dacht laat ik even reageren. Was nog geen member maar nu wel.

Ik heb in de afgelopen 4 weken een pot leeg gemaakt en weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of mijn testosteron is toegenomen, dan zou ik inderdaad mijn bloed moeten laten onderzoeken. We delen overigens dezelfde leeftijd.

Zoals in eerdere commentaren aangegeven is het soms erg moeilijk met deze producten te beoordelen of ze werken voor je of niet, je moet een beetje experimenteren denk ik.

Ik koop als lange tijd bij Bodylab mijn producten en heb er al veel van geprobeerd.

De producten waar ik wel goede ervaringen mee heb zijn;

Crack, Aminocel, RPM in combinatie met Drive, Epozine O2 en NO Explode.

Andere producten waar ik geen effect mee heb ervaren zijn; Backdraft en Alpha X. Wil niet zeggen dat anderen er geen goede ervaringen mee hebben.

Kan je wel adviseren om een boek aan te schaffen waarin heel veel advies wordt gegeven mbt de werking van veel stoffen en producten. Het boek heet Voedings-supplementen, Complete Gids voor Sporters van Frederic Delavier en Michael Gundill. Er zijn namelijk veel ingredieten in in producten die nimmer in je bloed of spieren worden opgenomen.

Hoop dat je iets met mijn reactie kunt, veel succes.

Groet, Robin
 
De enige testboosters die BEETJE werkte was Diesel Test Hardcore van Get Diesel en de oude restore van alri .

De rest moet je zoeken in de AAS sectie :p
Heb jij DAA getest en er niets van gemerkt?

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

hhahha thanks voor het commentaar ..maar je hebt gelijk je zou het moeten laten testen !
maar zeg eerlijk ..wie doet dat ????
ik denk bijna niemand ...... maar het gaat hier er om of er iemand ervaring mee heeft .... ik denk dat ik het gewoon gaat proberen ... of een tester aanvraag om het uberhaupt te kunnen ervaren ..ik weet het ook niet anders !

ik laat het in ieder geval even weten wat mijn ervaringen zijn ..wie weet is het wel revolutionair !!!

ik ben in ieder geval ...... heeeeeeeeeeeel erg benieuwd !

Na alle positieve reviews die ik op amerikaanse fora voorbij heb zien komen ben ik ook van plan dit te gaan bestellen binnenkort. Bij bodyenfitshop dan, maar goed.. Kost eigenlijk gee drol als je het vergelijkt met andere test-boosters..
Ook ik ben geinteresseerd in jouw review wanneer je het een weekje ofzo gebruikt!
 
Heb jij DAA getest en er niets van gemerkt?


Ik zeg niet dat ik er niets van heb gemerkt maar dat ik niet goed kan beoordelen of het wel of geen effect heeft gehad. Want wat zou het fysieke effect dan moeten zijn behalve een verhoogd testosteron gehalte? Geen idee, terwijl ik met andere producten voor mijn gevoel dat wel heb. Betere pump, langer uithoudingsvermogen.

Als je Crack bijvoorbeeld neemt dan lijk je wel een machine. Kan je bijna niet meer stoppen en je spieren knallen bijna uit elkaar. Althans dat is mijn ervaring.

Vergeet niet dat ieder mens verschillend is en dat er veel mannen/vrouwen/mensen zijn die van zichzelf al een hogere of lagere testosteronproductie hebben.
 
Ik zeg niet dat ik er niets van heb gemerkt maar dat ik niet goed kan beoordelen of het wel of geen effect heeft gehad. Want wat zou het fysieke effect dan moeten zijn behalve een verhoogd testosteron gehalte? Geen idee, terwijl ik met andere producten voor mijn gevoel dat wel heb. Betere pump, langer uithoudingsvermogen.

Als je Crack bijvoorbeeld neemt dan lijk je wel een machine. Kan je bijna niet meer stoppen en je spieren knallen bijna uit elkaar. Althans dat is mijn ervaring.

Vergeet niet dat ieder mens verschillend is en dat er veel mannen/vrouwen/mensen zijn die van zichzelf al een hogere of lagere testosteronproductie hebben.

Dankjewel voor de uitleg, maar ik vroeg het eigenlijk niet aan jou, ik begrijp het als je zegt dat je het niet goed kan beoordelen..
Het was een reactie op de post van NickDE waarin hij meldde dat de enige test-boosters die werkten de twee die hij noemde waren..
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor de uitleg, maar ik vroeg het eigenlijk niet aan jou, ik begrijp het als je zegt dat je het niet goed kan beoordelen..
Het was een reactie op de post van NickDE waarin hij meldde dat de enige test-boosters die werkten de twee die hij noemde waren..

Om de verwarring compleet te maken ik reageerde op een vraag van tWack. Heb je als je nieuw bent dan weet je nog niet helemaal hoe het werkt. Sorry. Maar goed nogmaals veel succes.
 
Ik zeg niet dat ik er niets van heb gemerkt maar dat ik niet goed kan beoordelen of het wel of geen effect heeft gehad. Want wat zou het fysieke effect dan moeten zijn behalve een verhoogd testosteron gehalte? Geen idee, terwijl ik met andere producten voor mijn gevoel dat wel heb. Betere pump, langer uithoudingsvermogen.

Als je Crack bijvoorbeeld neemt dan lijk je wel een machine. Kan je bijna niet meer stoppen en je spieren knallen bijna uit elkaar. Althans dat is mijn ervaring.

Vergeet niet dat ieder mens verschillend is en dat er veel mannen/vrouwen/mensen zijn die van zichzelf al een hogere of lagere testosteronproductie hebben.

Hi,

Crack is een pre work out en geen test booster, begrijp de vergelijking niet zo.
 
Hi Den (Godskitchen),

Ik ga binnenkort, zodra BodyenFitshop de Natural Test op de markt brengt het ook uit proberen, ben namelijk ook heel erg benieuwd.

Verder snap ik niet dat bepaalde mensen problemen hebben om naar de huisarts te gaan en te vragen voor een bloedtest, mijn huisarts maakt daar namelijk geen punt van. Dus ga ik naar de huisarts vraag vóór aanvang van Bodyenfitshop's natural test een bloedtest aan, zodat mijn testgehalte (vrij en gebonden) bekend is, en na afloop weer, hou je wel op de hoogte.

Groetjes:)
 
Ik heb DAA 3.5weken geleden getest , zelf bloedwaarden laten controleren .

En suprise suprise ... , testoseron steeg nagenoeg 4% maar met de waarden van een maand geleden .

Ik ben een gezonde sporter en mijn test is zoiezo al goed , dus kan ik afleiden dat voor normale gezonde mensen het nagenoeg bijna nix doet .


Zoals ik al zei , een hype uit de USA met veel fake reviews ;)
 
Ik heb DAA 3.5weken geleden getest , zelf bloedwaarden laten controleren .

En suprise suprise ... , testoseron steeg nagenoeg 4% maar met de waarden van een maand geleden .

Ik ben een gezonde sporter en mijn test is zoiezo al goed , dus kan ik afleiden dat voor normale gezonde mensen het nagenoeg bijna nix doet .


Zoals ik al zei , een hype uit de USA met veel fake reviews ;)

Op 30augustus zei je dit nog:

"Er is geen enkele studie die bewijst of het wel gezond is om dit 4 a 8weken te nemen . Supplementen waar ik erg weinig over weet koop ik nooit . Mijn gezondheid is mij toch dierbaar"

Je zegt dat je het nooit zou kopen in deze post.
Nu zeg je dat je het 3,5weken geleden gebruikt hebt, zou dus rond die periode (30augustus) moeten geweest zijn.
En dan ook nog eens je bloedwaarden hebben laten controleren. Ook dat vermeld je niet in je voorgaande posts over dit onderwerp.

Je hebt vanaf het begin dit product afgekraakt zonder ondebouwde argumenten en nu, slechts 3 weken later, heb je het zelf getest en dan ook nog eens voor en na bloedtest laten uitvoeren. (Op de dag voor je cycle en op de laatste dag van je cycle natuurlijk want enkel zo kan je een accuraat beeld krijgen.)
Je zal er dan ook geen probleem mee hebben om die bloedwaarden (voor en na) te posten!


Ik ben zelf niet helemaal overtuigd door dit product en heb het zelf nog niet getest maar probeer wel eerijke feedback te geven!
 
Ik heb DAA 3.5weken geleden getest , zelf bloedwaarden laten controleren bladibladibla .

Sorry hoor maar jou geloof ik echt niet. Op 30 augustus zei je:

Nuja Pat Arnold heeft nogal eens ongure supps " ontwikkeld " .

Die man promoot sterk DAA , een reden voor mij te meer om er gewoon af te blijven.

Vandaag is het de 18e van September. Als ik 3 weken terugreken zou je 31 augustus begonnen moeten zijn met het nemen van DAA.
Dat zou betekenen dat je het al in huis zou moeten hebben liggen, want de 31e viel op een zondag en waren de winkels dus dicht.
Verder had je meteen die 30e van augustus waarop je nog zei dit niet te nemen al een bloedwaardentest moeten laten doen, want dat kan niet op een zondag lijkt mij.

Bottomline; je verhaal is gelul
 
Sorry hoor maar jou geloof ik echt niet. Op 30 augustus zei je:



Vandaag is het de 18e van September. Als ik 3 weken terugreken zou je 31 augustus begonnen moeten zijn met het nemen van DAA.
Dat zou betekenen dat je het al in huis zou moeten hebben liggen, want de 31e viel op een zondag en waren de winkels dus dicht.
Verder had je meteen die 30e van augustus waarop je nog zei dit niet te nemen al een bloedwaardentest moeten laten doen, want dat kan niet op een zondag lijkt mij.

Bottomline; je verhaal is gelul

+1

Als mensen echt hun bloedwaarden willen laten controleren vlak voor op de laatste dag van hun cycle (zolas bijv. godskitchen wilde doen) vind ik dat zeer goed. Zo weet je of het prdocut voor die bepaalde persoon iets gedaan heeft.
En er is een zeer grote kans dat DAA gewoon een hype is. Maar met de opmerkingen van iemand als NickDe schiet niemand iets op.
 
Ik heb DAA 3.5weken geleden getest , zelf bloedwaarden laten controleren .

En suprise suprise ... , testoseron steeg nagenoeg 4% maar met de waarden van een maand geleden .

Ik ben een gezonde sporter en mijn test is zoiezo al goed , dus kan ik afleiden dat voor normale gezonde mensen het nagenoeg bijna nix doet .


Zoals ik al zei , een hype uit de USA met veel fake reviews ;)

hi, vreemde post van je, maar goed, je hebt zelf je bloedwaarden laten controleren NA gebruik van DAA, wat bedoel jij precies met 3.5 week geleden en verschil maand geleden? Dus in een paar dagen tijd een stijging van 4% WOW!!!
Vraag mij eigenlijk wel af wat jij met jouw leeftijd met een test booster moet, maar ja dat is jouw zaak.

Voor de veertigers zoals TS of ik zelf, een handig middeltje die test boosters.
Dat jij door jouw gebruik kan afleiden dat het voor normale mensen nagenoeg bijna nix doet, is een redenering die nergens opslaat.

Inderdaad een nieuw product op de markt met heel veel reviews.:)
 
Het is niet omdat ik zei , dat ik het nooit zou nemen , dat ik het daadwerkelijk ook niet neem .

Heb gratis DAA gekregen via US boards en idd 3.5 week genomen alleen maar omdat iemand mij kostloos mijn bloedwaarden wilde testen .

Met de geruststelling moest het schadelijk zijn , ik het wel in mij bloedwaarden zou zien .

Heb dan de bloedanalyse gezien en het enige wat significant beetje gestegen was , is de vrije testoseron met 4% en ietsje gestegen Ureum .


Dus zoals ik al zei , waardeloos sup , zoals vele testboosters die ik al gebruikt heb .

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

hi, vreemde post van je, maar goed, je hebt zelf je bloedwaarden laten controleren NA gebruik van DAA, wat bedoel jij precies met 3.5 week geleden en verschil maand geleden? Dus in een paar dagen tijd een stijging van 4% WOW!!!
Vraag mij eigenlijk wel af wat jij met jouw leeftijd met een test booster moet, maar ja dat is jouw zaak.

Voor de veertigers zoals TS of ik zelf, een handig middeltje die test boosters.
Dat jij door jouw gebruik kan afleiden dat het voor normale mensen nagenoeg bijna nix doet, is een redenering die nergens opslaat.

Inderdaad een nieuw product op de markt met heel veel reviews.:)


in die 3.5 week is het met 4% gestegen ...

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Sorry hoor maar jou geloof ik echt niet. Op 30 augustus zei je:



Vandaag is het de 18e van September. Als ik 3 weken terugreken zou je 31 augustus begonnen moeten zijn met het nemen van DAA.
Dat zou betekenen dat je het al in huis zou moeten hebben liggen, want de 31e viel op een zondag en waren de winkels dus dicht.
Verder had je meteen die 30e van augustus waarop je nog zei dit niet te nemen al een bloedwaardentest moeten laten doen, want dat kan niet op een zondag lijkt mij.

Bottomline; je verhaal is gelul


alsof jij nog nooit gezegd heb dat je iets nooit zou nemen en toch gewoon er al lang mee bezig bent . Niet naif doen , ken veel mensen die zeggen dat ze iets niet nemen en toch er al lang mee bezig zijn .

Ik zeg gewoon de waarheid , koop het supp zelf en merk zelf dat het nix doet

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Op 30augustus zei je dit nog:

"Er is geen enkele studie die bewijst of het wel gezond is om dit 4 a 8weken te nemen . Supplementen waar ik erg weinig over weet koop ik nooit . Mijn gezondheid is mij toch dierbaar"

Je zegt dat je het nooit zou kopen in deze post.
Nu zeg je dat je het 3,5weken geleden gebruikt hebt, zou dus rond die periode (30augustus) moeten geweest zijn.
En dan ook nog eens je bloedwaarden hebben laten controleren. Ook dat vermeld je niet in je voorgaande posts over dit onderwerp.

Je hebt vanaf het begin dit product afgekraakt zonder ondebouwde argumenten en nu, slechts 3 weken later, heb je het zelf getest en dan ook nog eens voor en na bloedtest laten uitvoeren. (Op de dag voor je cycle en op de laatste dag van je cycle natuurlijk want enkel zo kan je een accuraat beeld krijgen.)
Je zal er dan ook geen probleem mee hebben om die bloedwaarden (voor en na) te posten!


Ik ben zelf niet helemaal overtuigd door dit product en heb het zelf nog niet getest maar probeer wel eerijke feedback te geven!

Ik geef toe , dat ik toen ik poste dat ik het nooit zou nemen er al een tijdje mee bezig was . Ik wou je het gewoon echt afraden omdat ik die paar weken dat ik al bezig was niets merkte , ik bespaar je gewoon de teleurstelling en je geld .

Ik kan en mag de labouitslagen niet hieropzetten , want een vriend van mij heeft het voor mij op zijn unief zelf geanalyseerd . Als ik ze kon hierop zetten en dit komt uit , ligt hij van de unief . Hij kan ze zelf niet afprinten anders komt het logo van de unief erop geprint , zet ik het hierop , komt dit gegarandeerd uit .
 
Laatst bewerkt:
Ik geef toe , dat ik toen ik poste dat ik het nooit zou nemen er al een tijdje mee bezig was . Ik wou je het gewoon echt afraden omdat ik die paar weken dat ik al bezig was niets merkte , ik bespaar je gewoon de teleurstelling en je geld .

Ik kan en mag de labouitslagen niet hieropzetten , want een vriend van mij heeft het voor mij op zijn unief zelf geanalyseerd . Als ik ze kon hierop zetten en dit komt uit , ligt hij van de unief . Hij kan ze zelf niet afprinten anders komt het logo van de unief erop geprint , zet ik het hierop , komt dit gegarandeerd uit .

Ik ga niet in discussie gaan of je het al dan niet genomen hebt. En of het al dan niet werkt.

Maar je snapt toch wel dat ik (en blijkbaar enkele anderen met mij) dit hele verhaal niet echt geloof.
Je kraakt dit product volledig af, zonder ook maar één wetenschappelijk argument. Je zou het NOOIT nemen. En nu zeg je dat je toen al bezig was met het product te nemen en dat je ook nog eens je bloed hebt laten controleren (op de juiste momenten).

En de uitslagen kan je niet openbaar maken omdat het 'illegaal' is uitgevoerd. Dus je vriend (die blijkbaar in unviversiteitsziekenhuis werkt) heeft tweemaal bloed genomen en dat 'in het geheim' geanalyseerd. Terwijl het echt niet zo moeilijk om een aantal gegevens (namen, data,..) te verwijderen van die formulieren.

Ik denk dat meeste mensen die jouw posts lezen, wel weten hoe ze deze moeten interpreteren.


We zullen maar wachten tot er echte feedback over dit product komt.
 
ah , wat kun jij zagen , neem het supplement zelf en merk dat het gewoon nix doet .


Wat voor zin heeft om uw mening te geven dat het niet werkt als mensen die zo paranoide zijn achter alles iets zoeken


Het feit is dat ik het getest heb , niets voelde en zelf 2 maal bloedanalyse ondergaan heb waaruit het enige bleek dat vrije testoseron in die 3.5week maar 4% gestegen is .


Of je het nu geloof of niet , uw zaak , uw geld , doe wat je wilt .

Nadien als je het geprobeert hebt ben ik toch 100% zeker dat je je geld verspild hebt .



@ Willy , ben je in het echte leven ook zo paranoia ? jezus chill toch even

als iemand je iets afraad zal het wel voor een reden zijn zeker ;)

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Ik ga niet in discussie gaan of je het al dan niet genomen hebt. En of het al dan niet werkt.

Maar je snapt toch wel dat ik (en blijkbaar enkele anderen met mij) dit hele verhaal niet echt geloof.
Je kraakt dit product volledig af, zonder ook maar één wetenschappelijk argument. Je zou het NOOIT nemen. En nu zeg je dat je toen al bezig was met het product te nemen en dat je ook nog eens je bloed hebt laten controleren (op de juiste momenten).

En de uitslagen kan je niet openbaar maken omdat het 'illegaal' is uitgevoerd. Dus je vriend (die blijkbaar in unviversiteitsziekenhuis werkt) heeft tweemaal bloed genomen en dat 'in het geheim' geanalyseerd. Terwijl het echt niet zo moeilijk om een aantal gegevens (namen, data,..) te verwijderen van die formulieren.

Ik denk dat meeste mensen die jouw posts lezen, wel weten hoe ze deze moeten interpreteren.


We zullen maar wachten tot er echte feedback over dit product komt.


" Illegaal " niet overdrijven é , je mag gewoon als student hun materiaal niet gebruiken voor eigen doeleinden , er staan daar zelfs namelijk sancties op . En op universiteit staat hun logo licht gedrukt over het hele blad . Je zoekt de dingen soms veeeeeeeeeeeeel te ver :rolleyes:
 
ah , wat kun jij zagen , neem het supplement zelf en merk dat het gewoon nix doet .


Wat voor zin heeft om uw mening te geven dat het niet werkt als mensen die zo paranoide zijn achter alles iets zoeken


Het feit is dat ik het getest heb , niets voelde en zelf 2 maal bloedanalyse ondergaan heb waaruit het enige bleek dat vrije testoseron in die 3.5week maar 4% gestegen is .


Of je het nu geloof of niet , uw zaak , uw geld , doe wat je wilt .

Nadien als je het geprobeert hebt ben ik toch 100% zeker dat je je geld verspild hebt .



@ Willy , ben je in het echte leven ook zo paranoia ? jezus chill toch even

als iemand je iets afraad zal het wel voor een reden zijn zeker ;)

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------




" Illegaal " niet overdrijven é , je mag gewoon als student hun materiaal niet gebruiken voor eigen doeleinden , er staan daar zelfs namelijk sancties op . En op universiteit staat hun logo licht gedrukt over het hele blad . Je zoekt de dingen soms veeeeeeeeeeeeel te ver :rolleyes:

Mijn laatste post hierover, je gaat toch niet toegeven dat je dit allemaal verzonnen hebt.
Je hebt trouwens net gezegd dat je in je eerder posts gelogen hebt. Dus waarom zou je nu wel de waarheid vertellen?
Je kan gewoon je naam verwijderen van die documenten en ons ongelijk bewijzen, is heel simpel te doen.

Trouwens er zijn in augsuts helemaal geen studenten aanwezig in de universiteitslabo's tenzij het iemand is die aan zijn doctoraat werkt. Maar dan is het eigenlijk geen student maar gewoon een werknemer.

Ik denk dat de meesten hier wel weten wat ze met jouw 'ervaring' over dit product moeten doen: klasseren als bullshit!
 
Laatst bewerkt:
Mijn laatste post hierover, je gaat toch niet toegeven dat je dit allemaal verzonnen hebt.
Je hebt trouwens net gezegd dat je in je eerder posts gelogen hebt. Dus waarom zou je nu wel de waarheid vertellen?
Je kan gewoon je naam verwijderen van die documenten en ons ongelijk bewijzen, is heel simpel te doen.

Trouwens er zijn in augsuts helemaal geen studenten aanwezig in de universiteitslabo's tenzij het iemand is die aan zijn doctoraat werkt. Maar dan is het eigenlijk geen student maar gewoon een werknemer.

Ik denk dat de meesten hier wel weten wat ze met jouw 'ervaring' over dit product moeten doen: klasseren als bullshit!

+1 Ben het roerend met je eens!
 
Ik zie dat je zelf nooit gestudeert hebt aan je ontelbare spelfouten , maar wat ik zeg is de waarheid .

Kheb je al eerder zien zo'n jankreply's zien posten , echt gast , wees geen zo'n belachelijke internethero en spendeer je tijd in de gym ;)

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Mijn laatste post hierover, je gaat toch niet toegeven dat je dit allemaal verzonnen hebt.
Je hebt trouwens net gezegd dat je in je eerder posts gelogen hebt. Dus waarom zou je nu wel de waarheid vertellen?
Je kan gewoon je naam verwijderen van die documenten en ons ongelijk bewijzen, is heel simpel te doen.

Trouwens er zijn in augsuts helemaal geen studenten aanwezig in de universiteitslabo's tenzij het iemand is die aan zijn doctoraat werkt. Maar dan is het eigenlijk geen student maar gewoon een werknemer.

Ik denk dat de meesten hier wel weten wat ze met jouw 'ervaring' over dit product moeten doen: klasseren als bullshit!

...
 
Ik zie dat je zelf nooit gestudeert hebt aan je ontelbare spelfouten , maar wat ik zeg is de waarheid .

Kheb je al eerder zien zo'n jankreply's zien posten , echt gast , wees geen zo'n belachelijke internethero en spendeer je tijd in de gym ;)

1. Er is al bewezen dat je niet altijd de waarheid 'spreekt'.
2. Wat is de hoogste opleiding die jij hebt genoten? Kan ook niet hoog zijn met zulke stukjes ("wees geen zo'n") :D
 
Het is niet omdat ik zei , dat ik het nooit zou nemen , dat ik het daadwerkelijk ook niet neem .

Heb gratis DAA gekregen via US boards en idd 3.5 week genomen alleen maar omdat iemand mij kostloos mijn bloedwaarden wilde testen .

Met de geruststelling moest het schadelijk zijn , ik het wel in mij bloedwaarden zou zien .

Heb dan de bloedanalyse gezien en het enige wat significant beetje gestegen was , is de vrije testoseron met 4% en ietsje gestegen Ureum .


Dus zoals ik al zei , waardeloos sup , zoals vele testboosters die ik al gebruikt heb .

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------




in die 3.5 week is het met 4% gestegen ...

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------




alsof jij nog nooit gezegd heb dat je iets nooit zou nemen en toch gewoon er al lang mee bezig bent . Niet naif doen , ken veel mensen die zeggen dat ze iets niet nemen en toch er al lang mee bezig zijn .

Ik zeg gewoon de waarheid , koop het supp zelf en merk zelf dat het nix doet

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------



Ik geef toe , dat ik toen ik poste dat ik het nooit zou nemen er al een tijdje mee bezig was . Ik wou je het gewoon echt afraden omdat ik die paar weken dat ik al bezig was niets merkte , ik bespaar je gewoon de teleurstelling en je geld .

Ik kan en mag de labouitslagen niet hieropzetten , want een vriend van mij heeft het voor mij op zijn unief zelf geanalyseerd . Als ik ze kon hierop zetten en dit komt uit , ligt hij van de unief . Hij kan ze zelf niet afprinten anders komt het logo van de unief erop geprint , zet ik het hierop , komt dit gegarandeerd uit .


Wat een verhaal zeg tjonge jonge, jij hebt het gebruikt of was er mee bezig voordat TS zijn topic opende, dan kom je met een verhaal dat het 3x niks is en dat jij dat hebt laten testen, maar jij mag de test niet openbaar maken want anders komt het logo erop, ja dan maak je de logo lekker zwart voor mijn part maar post de 2 uislagen even oke, maak jij jezelf een stukje geloofwaardiger mee. Elke keer de zelfde bullshit, ja een vriend van een vriend die...."
Oke? En dan wil jij iemand die op de topic reageerd (willy w als ik het goed heb) gaan vertellen dat het 3x niets is? Waarom postte je je mening niet gelijk of verteldde je dat je er mee bezig was? Als een van de eersten toen TS dit topic opende? Omdat je de boel een beetje besodemieterd? Wat waren de waarden voor gebruik?
Geef ook even de link naar die gratis samples, willen er wel meer op dit forum denk ik .
Jij hebt jouw mening over een product, klaar, als er straks een stuks of tig reviews op dit forum te lezen zijn, kunnen wij van de nederlandse gebruikers lezen of het product overhyped is of niet.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven