MuscleMeat

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster !

Bezoekers in dit topic

1. Er is al bewezen dat je niet altijd de waarheid 'spreekt'.
2. Wat is de hoogste opleiding die jij hebt genoten? Kan ook niet hoog zijn met zulke stukjes ("wees geen zo'n") :D


2de jaar burgelijk ingenieur nu



Het enige wat ik je al heel de tijd zeg , is dat het een baggersupplement is en puur geldverspil .


En mijn west-vlaams dialect , daar schaam ik mij niet over :D

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Geef ook even de link naar die gratis samples, willen er wel meer op dit forum denk ik .

Groetjes


Registreren op http://anabolicminds.com/ en dan naar het forum gaan , ze doen vaker acties waar je producten kan testen .
 
Ik zie dat je zelf nooit gestudeert hebt aan je ontelbare spelfouten , maar wat ik zeg is de waarheid .

Kheb je al eerder zien zo'n jankreply's zien posten , echt gast , wees geen zo'n belachelijke internethero en spendeer je tijd in de gym ;)

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Lol, met een dt-fout in de zin iemand aanspreken op zijn spelling!
Sorry, ik heb inderdaad geen dactylo-opleiding gevolgd, snel-typen is niet mijn sterkste kant. Is geen vak aan de universiteit, vraag dat maar eens aan je 'vriend' daar.


Het lijkt mij trouwens dat de meesten hier het met mij eens zijn!
 
Laatst bewerkt:
2de jaar burgelijk ingenieur nu



Het enige wat ik je al heel de tijd zeg , is dat het een baggersupplement is en puur geldverspil .


En mijn west-vlaams dialect , daar schaam ik mij niet over :D

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------




Registreren op http://anabolicminds.com/ en dan naar het forum gaan , ze doen vaker acties waar je producten kan testen .


Oke duidelijk allemaal, nu graag weer even ontopic a.u.b., Nick je hebt je mening gezegd, meerdere malen zelfs, gelul over opleidingen,dialecten en weet ik veel wat nog meer horen niet in dit topic thuis, TS zijn vraagstelling is duidelijk, je zit nu de boel via dit topic op te jutten, niet doen, jouw mening is duidelijk, dus zoek nu maar een ander topic uit of kom met iets nuttigs ten aanzien van deze topic.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Lol, met een dt-fout in de zin iemand aanspreken op zijn spelling!
Sorry, ik heb inderdaad geen dactylo-opleiding gevolgd, snel-typen is niet mijn sterkste kant. Is geen vak aan de universiteit, vraag dat maar eens aan je 'vriend' daar.


Het lijkt mij trouwens dat de meesten hier het met mij eens zijn!

Dat denk ik ook wel ja, ik geloof er helemaal niets van, duimzuigerij:D
 
Laatst bewerkt:
Iemand trouwens DAA ook al getest ?


Graag eens benieuwd of andere er iets van merken .


Kverwacht niet dat er echte superpositieve ondervindingen zullen zijn , maar wie weet is er een responder die wel iets voelt van DAA
 
Laatst bewerkt:
Iemand trouwens DAA ook al getest ?


Graag eens benieuwd of andere er iets van merken .


Kverwacht niet dat er echte superpositieve ondervindingen zullen zijn , maar wie weet is er een responder die wel iets voelt van DAA

Het kan zeker zijn dat niemand er iets van merkt. Ik geloof ook niet dat natuurlijke testboosters een stijging in test geven in die mate dat je er veel van merkt. Je weet maar nooit of DAA wel het eerste natuurlijke product is, maar ik betwijfel het.

Ik hoop echt dat er een paar mensen hun bloedwaarden laten meten vlak voor en op de laatste dag van hun cycle. Ik zou het ook doen, maar ik ga het gebruiken tijdens de pct. En dat gaat natuurlijk geen duidelijk beeld geven.
 
Ik durf vrijwel met zekerheid te stellen dat NICKDE een ordinaire leugenaar is. Maargoed hij zal nu zelf ook wel inzien dat hij keihard door de mand is gevallen.

Nog even los van die bloedonderzoeken, je stelt dat je het product gratis hebt ontvangen... vertel dan eens vanaf welk board werd die promotie gedaan en om welk product ging het?

Zelf heb ik 5-6 weken (bulk) DAA gebruikt en hoewel ik mijn waardes niet heb laten testen heb ik toch wel het gevoel gehad dat mijn testosteron is gestegen. Iets meer acne op mijn rug en een vochtigere huid. Ook begonnen mijn ballen na 4 weken af en toe te tintelen. Waarom dit laatste precies is ben ik nog niet uit al vermoed ik dat het met een verhoging in LH te maken heeft.
Qua effect op lichaamssamenstelling moet je eigenlijk niet veel verwachten en ook de progressie in kracht ging niet ineens een stuk sneller ofzo. Het meest uitgesproken vond ik persoonlijk het mentale effect; een iets betere focus en een wat hardere opstelling t.o.v. bepaalde zaken. Maargoed, wie weet is dit allemaal placebo:)
Het is denk ik een leuk supplement in de PCT en gezien de prijs is het ook leuk om het eens uit te proberen en met de doseringen te spelen, maar het is absoluut geen wondermiddel.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet omdat ik zei , dat ik het nooit zou nemen , dat ik het daadwerkelijk ook niet neem .

:haha:

Serieus, de logica is ver te zoeken. Het enige wat ik uit die zin kan halen is dat wat jij zegt, niet is wat ook daadwerkelijk zo is. Je zegt dus zelf dat je maar wat lult. Maar je wil vervolgens dat we je geloven?

Heb gratis DAA gekregen via US boards en idd 3.5 week genomen alleen maar omdat iemand mij kostloos mijn bloedwaarden wilde testen .

Zoals Area1990 al zei, link ons een naar waar je dit werd aangeboden.

Met de geruststelling moest het schadelijk zijn , ik het wel in mij bloedwaarden zou zien .

Eerst wat je supervoorzichtig, nu draai je 180 graden en vind je het nier erg als er schade optreed tijdens die 3,5 weken?

En je denkt misschien dat je indrukwekkend over komt met je bloedtest, maar het enige wat je ermee bereikt hebt is dat je hebt aangetoond dat zowel jij als je vriend absoluut geen idee hebben waar ze mee bezig zijn (en hij zou een medische studie doen op een uni...?). Welke marker hebben jullie dan gedacht in die bloed test die de mogelijke schade zou DAA zou weerspiegelen? :rolleyes:

alsof jij nog nooit gezegd heb dat je iets nooit zou nemen en toch gewoon er al lang mee bezig bent. Niet naif doen , ken veel mensen die zeggen dat ze iets niet nemen en toch er al lang mee bezig zijn .

Lees nou eens rustig door wat je allemaal zegt. Mensen liegen niet zomaar, daar zit een reden achter.


Ik kan en mag de labouitslagen niet hieropzetten , want een vriend van mij heeft het voor mij op zijn unief zelf geanalyseerd . Als ik ze kon hierop zetten en dit komt uit , ligt hij van de unief . Hij kan ze zelf niet afprinten anders komt het logo van de unief erop geprint , zet ik het hierop , komt dit gegarandeerd uit .

Je hebt dus een vriend die bezig is met een studie en al ver genoeg gevorderd is om toegang te krijgen tot het lab die bereid is om zijn academische carriere op het spel te zetten om een bloedtest te doen op een testboostertje? En je zei dat je de resultaten zelf had gezien en aangezien ze niet geprint konden worden heeft dus iemand mee naar binnen gesmokkeld in het lab....
 
Blijven doorjanken in dit topic ?

Ik dacht dat het ontopic zou blijven :rolleyes:


Ik heb de waarheid verteld , ik heb wel gelogen dat ik het nooit zou nemen .

Denk ervan wat je wilt , maar als je blijft janken in dit topic kan dit zo evengoed gesloten zijn .


Het gaat tenslotte over DAA .


En voor de mensen die ZO zeker zijn dat ik lieg , jammer , want ik heb het echt getest en vind het echt een baggersupplement .

Hoop dat de volgende post over DAA ervaringen gaat anders word het echt belachelijk .


Dus slotje of reviews en meningen i.v.m. DAA gebruik ?
 
Laatst bewerkt:
Blijven doorjanken in dit topic ?

Ik dacht dat het ontopic zou blijven :rolleyes:


Ik heb de waarheid verteld , ik heb wel gelogen dat ik het nooit zou nemen .

Denk ervan wat je wilt , maar als je blijft janken in dit topic kan dit zo evengoed gesloten zijn .


Het gaat tenslotte over DAA .


En voor de mensen die ZO zeker zijn dat ik lieg , jammer , want ik heb het echt getest en vind het echt een baggersupplement .

Hoop dat de volgende post over DAA ervaringen gaat anders word het echt belachelijk .


Dus slotje of reviews en meningen i.v.m. DAA gebruik ?
slotje? Het is jouw thread niet hoor jankerd
 
Ben er vrijdag mee gestart...
Ik ben wel niet van plan om bloedwaarden te laten testen, maar zal mijn bevindingen wel laten weten...
Tot nu toe, na drie dagen, nog niet veel van te merken...
 
Ben er vrijdag mee gestart...
Ik ben wel niet van plan om bloedwaarden te laten testen, maar zal mijn bevindingen wel laten weten...
Tot nu toe, na drie dagen, nog niet veel van te merken...
Leuk, welk merk ben je aan het gebruiken?
 
Mss doseringen en duur van DAA gebruik is ook handig om te weten
 
BetaTest van Applied Nutriceuticals
 
wow ..wat een overweldigende reacties ... , maar niemand heeft echte ervaringen dus met DAA ?
In de studie bleek ????? wat ze zeiden dat in 12 dagen ..3kg droge massa was gewonnen en 3 kg vet wat verloren ??
ehhh ... i wish .. dan behoevden we ook geen AAS meet tegebruiken ...toch !

Maar i.i.g. ga ik het proberenm voor een maandje of wat en zal de results hier wel posten ... als het werkt . ga ik het bulk inkopen en een winkeltje
openen op de markt ..ghe ghe ...

dus thumbs crossed en hopen dat het werkt ..

ik hou je op de hoogte !

den

Kun je al wat ervaringen delen. Ben wel benieuwd of je iets merkt in kracht en/of vet%?
 
Blijven doorjanken in dit topic ?

Ik dacht dat het ontopic zou blijven :rolleyes:


Ik heb de waarheid verteld , ik heb wel gelogen dat ik het nooit zou nemen .

Denk ervan wat je wilt , maar als je blijft janken in dit topic kan dit zo evengoed gesloten zijn .


Het gaat tenslotte over DAA .


En voor de mensen die ZO zeker zijn dat ik lieg , jammer , want ik heb het echt getest en vind het echt een baggersupplement .

Hoop dat de volgende post over DAA ervaringen gaat anders word het echt belachelijk .


Dus slotje of reviews en meningen i.v.m. DAA gebruik ?

Bla bla bla :stfu:

Gooi jezelf toch van de trap af met je lulverhalen. ;)
 
Kun je al wat ervaringen delen. Ben wel benieuwd of je iets merkt in kracht en/of vet%?

hallo allemaal, ehh nee ben er niet aan toe gekomen om dit te testen !
werd ff geveld door griep en daarna eerst een ander testje ghe ghe ...

dus eerst dit afmaken ..en dan kijken of DAA oftewel Betatest iets is !!

ga het overigens van de week bestellen !

Ps.

Zijn er middels misschien andere big-guys die het gebruiken en ervaringen
mee hebben ????????

he groetjes
 
Back
Naar boven