MuscleMeat

Breaking News Daag buurman :(

Bezoekers in dit topic

67 is veel te jong voor deze 'buurman', ach ja hij heeft tenminste Tatjana Simic kunnen nken, oh wacht nee toch niet :P

RIP :bow:
 
ahh damn dat is wel jammer.. maarja Leukemie en 2 hersenbloedingen.. :eek: :(
 
Jammer....ouwe vies peuk. :)

Rust in vrede...
 
67 is veel te jong voor deze 'buurman', ach ja hij heeft tenminste Tatjana Simic kunnen nken, oh wacht nee toch niet :P

RIP :bow:

Neuken niet....maar had de handen wel vol. ;)
 
R.I.P Buurman
 
Die film was uit 85 ofzo?
Hoor ik mensen van net 20 erover praten:)
Jullie waen er toen nog niet eens:D

Wel jammer dat wanneer je iets ouder begint te worden mensen wegvallen die je dan een beetje kent (tv/sport).

Maakt je stiekem weer wat ouder:(
 
RIP

Geile scene, inderdaad! :)
 
Die film was uit 85 ofzo?
Hoor ik mensen van net 20 erover praten:)
Jullie waen er toen nog niet eens:D

Wel jammer dat wanneer je iets ouder begint te worden mensen wegvallen die je dan een beetje kent (tv/sport).

Maakt je stiekem weer wat ouder:(

'88

Maar idd, ken het gevoel ja. :(
 
Maken we er 1986 van, toen kwam de eerste film uit. De tieten van Tatiana kon je toen overigens in vele bladen bewonderen, voor het eerst volgens mij in de Panorama. Nog voordat ze bekend werd door Flodder.

R.I.P. buurman, denk dat velen hadden willen ruilen met hem toen Tietjana in haar prime was.
 
67 :( das niet zo oud.
maar ja met leukemie is t ook nix

RIP
 
veel te jong!

ik heb ook de ambities om 100 te worden!
 
RIP "Buurman"
 
Maken we er 1986 van, toen kwam de eerste film uit. De tieten van Tatiana kon je toen overigens in vele bladen bewonderen, voor het eerst volgens mij in de Panorama. Nog voordat ze bekend werd door Flodder.

R.I.P. buurman, denk dat velen hadden willen ruilen met hem toen Tietjana in haar prime was.

Tatjana vind ik er voor haar leeftijd nog steeds lekker uit zien hoor:)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven