Fitness Seller

Contest Log Daanbanaan contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vanochtend pleziertraining gehad met wat oude trainingsmaatjes, wedstrijdje bankdrukken, deadliften en squatten.

ben zeer tevreden met krachtprogressie!
bench 180
squat 255
deadlift 265
toch maar eens aan een powerliftwedstrijd meedoen... :D

maandag tm donderdag ben ik in praag, helaas wordt het toch volle bak dieeten omdat de prep nu wel echt begonnen is.
 
"Baking soda"


Shit, je zou het geheim houden man :(.

vanochtend pleziertraining gehad met wat oude trainingsmaatjes, wedstrijdje bankdrukken, deadliften en squatten.

ben zeer tevreden met krachtprogressie!
bench 180
squat 255
deadlift 265
toch maar eens aan een powerliftwedstrijd meedoen... :D

maandag tm donderdag ben ik in praag, helaas wordt het toch volle bak dieeten omdat de prep nu wel echt begonnen is.

Echt epische stats man, vooral die squat (L).
 
Sterke man
Prep start op hoeveel kcal?
 
vanochtend pleziertraining gehad met wat oude trainingsmaatjes, wedstrijdje bankdrukken, deadliften en squatten.

ben zeer tevreden met krachtprogressie!
bench 180
squat 255
deadlift 265
toch maar eens aan een powerliftwedstrijd meedoen... :D

maandag tm donderdag ben ik in praag, helaas wordt het toch volle bak dieeten omdat de prep nu wel echt begonnen is.
Zieke krachtstats man, wedstrijd zou je zeker kunnen doen. Eind September de SBD cup ;)
 
Damn die krachtstats, sick bro
 
Op powerlift wedstrijden zijn toch doping tests
 
Op powerlift wedstrijden zijn toch doping tests

Alleen pis test
Geen bloed

Dus als je beetje verstand van zaken hebt pis je altijd prima ;)
 
Alleen pis test
Geen bloed

Dus als je beetje verstand van zaken hebt pis je altijd prima ;)
Wel benieuwd hiernaar, niet dat ik zo'n zaken wil gaan doen maar ik ken een aantal mensen uit m'n omgeving die meedoen aan Natural wedstrijden die niet natty zijn. Ook zijn ze vaste klant bij een gepensioneerde dokter. De trucken lossen ze helaas niet
 
Wel benieuwd hiernaar, niet dat ik zo'n zaken wil gaan doen maar ik ken een aantal mensen uit m'n omgeving die meedoen aan Natural wedstrijden die niet natty zijn. Ook zijn ze vaste klant bij een gepensioneerde dokter. De trucken lossen ze helaas niet

Lees dit maar even door over detectie tijden.

Steroid Detection Times - Steroidal.com
 
gister terug gekomen van vakantie, nueindelijk wat meer rust in de tent en 100%focus op wat belangrijk is
 
hoe veel weken nog? :p
 
Back
Naar boven