MuscleMeat

Contest Log Daanbanaan contest log

Bezoekers in dit topic

Daar in Amerika in ieder geval wel haha, is super bekende marathon :D.
De Iron Man is een hele triatlon (net als bijv. de Challenge, in Almere): 3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en een marathon (42,195 km) lopen. Dé Iron Man is zeg maar het jaarlijkse WK op Hawaï, waar je je via andere triatlons voor kan selecteren. Collega van me heeft daar meegedaan, echt bizar. Daarnaast is de Iron Man (en Maiden) ook een BB-wedstrijd. Ultiem zou zijn als je aan allebei meedoet :D. De marathon lopen heb ik 2 keer gedaan, nu nog goed presteren op een BB-wedstrijd en ik ben ook tevreden :P.
 
De Iron Man is een hele triatlon (net als bijv. de Challenge, in Almere): 3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en een marathon (42,195 km) lopen. Dé Iron Man is zeg maar het jaarlijkse WK op Hawaï, waar je je via andere triatlons voor kan selecteren. Collega van me heeft daar meegedaan, echt bizar. Daarnaast is de Iron Man (en Maiden) ook een BB-wedstrijd. Ultiem zou zijn als je aan allebei meedoet :D. De marathon lopen heb ik 2 keer gedaan, nu nog goed presteren op een BB-wedstrijd en ik ben ook tevreden :P.

I know :D, heb jij daar ook een keer aan meegedaan of had je het nou over de challenge in Almere? Vind het wel knap dat mensen dat kunnen. Ik doe het ze niet na.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
I know :D, heb jij daar ook een keer aan meegedaan of had je het nou over de challenge in Almere? Vind het wel knap dat mensen dat kunnen. Ik doe het ze niet na.
Nee, ik heb dat nooit gedaan hoor. Ik heb enkel de marathon gelopen, zou er niet aan moet te denken om daarvoor nog eens 3,8 km te zwemmen en 180 km te fietsen. :zweet:
 
het gaat om de ironman in luxemburg, open b wedstrijd bodybuilding!

vandaag borst getraint
bench
20x80
4x4x155

chest press
12x80
12x120
10x140
8x160

db press.
4x12x46

db fly
5x12x26

dips
4xfaillure
 
vandaag rug getraint, ben nu bij mijn ouders en daar kan ik alleen naar de basic fit... pff wat is dat onmogelijk zeg om daar te trainen op zondag. moeten die mensen niet naar de kerk ofzo :p
 
vandaag rug getraint, ben nu bij mijn ouders en daar kan ik alleen naar de basic fit... pff wat is dat onmogelijk zeg om daar te trainen op zondag. moeten die mensen niet naar de kerk ofzo :p
Dat is in Maastricht :o
 
Ik denk niet dat daan dit gaat doen. Als je dit met volle verstand doet dan ben je in feite een slecht persoon.

Noem je nou de halve top van de PL wereld slechte personen? :D:D
 
gisteren eindelijk klaar met verhuizing... en ook EINDELIJK weer trainen op de thuisbasis gheghe! motivatie weer direct 100%!
dieet aangepast, een hoge en een lage koolhydraat dag afgewisseld!
 
vanochtend uurtje cardio gehad op lege maag, daarna 70gr havermout met 45gr whey en 10gr amandelen, direct door naar de sportschool om benen te trainen.

squats
10x10x160 {50sec rust}
toen was ik kotsmisselijk en maar even 5min gaan zitten hahahaha

legpress
4x20x395

leg ext
4x20reps

leg curl
4x20reps
 
holy crap, 10x10x160!! ? damn zie ik niemand je nadoen :) lukt mij niet eens 10x10x100....
 
Wanneer ga jij pica schieten dan?
 
Back
Naar boven