MuscleMeat

Contest Log Daanbanaan contest log

Bezoekers in dit topic

Prima training gehad, was wat benauwd in de gym helaas.

Benchpress;
20x60
15x80
12x100
10x110
8x120

Incline chest press (plate loaded) wide grip
12x80
12x120
12x120
10x120

Incline chest press (plate loaded) close grip
12x120
12x120
10x140
8x140

Machine fly
5x12x45

Tricep pushdown straight bar
4x10x45

Rope pushdown
4x8x55

Overhead extension
4x8x40

Daarna nog gekookt, marineer de kip altijd de dag tevoren in sambal! Goddelijk

20170523_135610.jpg
 
Pff die voeding, zo eentonig ;)
Voeding hoeft niet moeilijk. Eten doe je voor een doel niet voor je plezier:p tenminste als je serieus bent betreft 'bodybuilding'
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Voeding hoeft niet moeilijk. Eten doe je voor een doel niet voor je plezier:p tenminste als je serieus bent betreft 'bodybuilding'
Ik ben ook serieus, maar probeer vaak te variëren :) er zijn zoveel meer goeie voedingsmiddelen dan enkel rund, kip en rijst :)
 
Ik ben ook serieus, maar probeer vaak te variëren :) er zijn zoveel meer goeie voedingsmiddelen dan enkel rund, kip en rijst :)
Coach is van de oude garde, en ik ben een arme student dus vind het prima zo hahaha.
Maar voedingsmiddelen die ik in jou log zag, (lactose houdend) zijn niet heel erg handig voor deze sport
 
Coach is van de oude garde, en ik ben een arme student dus vind het prima zo hahaha.
Maar voedingsmiddelen die ik in jou log zag, (lactose houdend) zijn niet heel erg handig voor deze sport
Ik ben niet lactose-intolerant, en ik geraak er niet 'bloated' van (van de zuivel), dus ik blijf er lekker op gaan :)
 
Ik ben niet lactose-intolerant, en ik geraak er niet 'bloated' van (van de zuivel), dus ik blijf er lekker op gaan :)
Eet 7dagen zuivel en vertel me dan nog eens dat het goed is.
 
Merk zelf ook geen verschil. Denk dat jij en marvin de enige twee zijn die last hebben van vocht met lactose :emo:
 
Eet 7dagen zuivel en vertel me dan nog eens dat het goed is.
Ik eet elke avond magere verse kaas als laatste maaltijd :) + ik drink elke dag tussen 0.5 en 1 L melk
 
Eet toch ook (bijna) dagelijks mijn plattekaas zonder er last/ verschil van te hebben.
Maar iedereen kan er anders op reageren (:
 
Eet toch ook (bijna) dagelijks mijn plattekaas zonder er last/ verschil van te hebben.
Maar iedereen kan er anders op reageren (:
Inderdaad, of je nu bloated reageert op lactose hangt sowieso van persoon tot persoon af!
 
Wat is er mis met zuivel? :o
 
Weinig wedstrijdervaring hier dus als iedereen met lactose dieet:D maargoed moet iedereen natuurlijk zelf weten, ik wil de contest maar al te graag winnen:cool:
 
Weinig wedstrijdervaring hier dus als iedereen met lactose dieet:D maargoed moet iedereen natuurlijk zelf weten, ik wil de contest maar al te graag winnen:cool:

Uiteraard zou ik het in een contest prep vermijden, maar anders zie ik het probleem niet.
 
Thanks! December heb ik bij junioren op de sapcup meegedraaid, helaas was dat niks. Nu wat tijd genomen om dit keer in betere shape op podium te komen! Avatar is van een paar weken na die wedstrijd!
:eek:Met jouw stats zou je toch de meeste junioren van de vloer kunnen vegen?
 
:eek:Met jouw stats zou je toch de meeste junioren van de vloer kunnen vegen?
Conditioning was niet on point, als dat wel zo is moet ik wat meer schade aan kunnen richten inderdaad!
 
Vandaag benen getraint en vp gemeten, zit op 9.9% prima om mee te beginnen als ik over 20weken op podium moet staan!

Squat (40sec rust)
20x20
10x50
10x80
10x110
10x140
10x170
7x190

Legpress: (paused)
4x12x370

Leg extension
4x12x75

Leg curl
4x10x50

Daarna nog 8setjes kuiten
 
Back
Naar boven