XXL Nutrition

Daar kan ik nou niet tegen he..

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Van die meiden die zichzelf dik vinden, maar ondertussern amper sporten, en zichzelf wel helemaal volstoppen met ongezonde troep.


Het begon bij 1 meid die ik ken(de)(heb het contact verbroken), die vond zichzelf te dik, was ook wel aan de stevige kant maargoed.

ELKE PAUZE zag ik dr weer met snickers,marsen,cola , you name it. En elke keer weer een drama ervan maken als iemand dr dikkertje noemde, en meestal ben ik degene bij wie iedereen met zn problemen komt, dus wie was waar de sjaak? Juist ik ;) veel gehuil etc.

Ik heb dr gezegd 'ja dan moet je maar wat meer sporten niet lullig bedoeld, en wat gezonder gaan eten' Dat wou ze niet , tja, ze word nu met de dag dikker.

En nu weer een meid(ken er meer maar niet in deze vorm), ook een beetje stevige meid(wel super geil& lekker btw :rolleyes: ) ze vind dat ze altijd als het dikkertje word gezien, ik heb haar dus ook verteld, nou meer sporten, gezonder eten en dat ze pas ging afvallen als ze meer calorieën verbrand dan dat ze erbij eet.

Ik haar dus uitgelegd wat ze allemaal niet moest eten en juist wel, gewoon NOOIT koolzuurhoudende dranken etc. geen chips, geen chocola. Zegt ze, ja dat hou ik nooit vol, dat is zo moeilijk.


OMG, niemand zei dat het makkelijk zou worden!! Hier kan ik me gewoon druk om maken, je bent niet tevreden met je lichaam, maar je hebt niet de wilskracht om er wat aan te doen, oftoewel je bent gewoon zwak!

Bah :mad: daar kan ik nou niet tegen he

Hoe dan ook, ik krijg hierdoor gewoon veel meer respect voor mezelf en andere mede BB. dat wij die discipline gewoon wel kunnen op brengen, ik bedoel let's face it, wij zijn wel effe een prachtje volkje als BB. ja toch :cool:
 
Laatst bewerkt:
ik zal de oplossing even geven:

elke zin in haar richting begin je met de aanhef 'Beste HOERRR!!'

problem solved.
 
Ik zal de oplossing maar geven:

Neuk d'r gewoon, echt verschrikkelijk hard he. Ze zal zich volledig voelen en vrouwelijk!
 
Damn ik weet wat je bedoelt, kennisje van me net zo.. ik ben te dik... En als ik dan uitleg hoe je gewicht (vet) kwijtraakt dan is het grootte schrik...
"Moet ik verse groenten eten en mag ik geen suikers meer??? ARGGGHHHHHH
Dat kan ik niet... "
Wat een slappe troel....

Maar toch is het wel lekker hoor een 110 kg wijfie met legging en veelst te kort topje...
en heerlijke zwemband... :D
 
Zeg iets als: 'wordt dik en ga snel dood of val af. Maar kap met zeiken. Neuken?'
 
PeterV zei:
Damn ik weet wat je bedoelt, kennisje van me net zo.. ik ben te dik... En als ik dan uitleg hoe je gewicht (vet) kwijtraakt dan is het grootte schrik...
"Moet ik verse groenten eten en mag ik geen suikers meer??? ARGGGHHHHHH
Dat kan ik niet... "
Wat een slappe troel....

Maar toch is het wel lekker hoor een 110 kg wijfie met legging en veelst te kort topje...
en heerlijke zwemband... :D


Nou dat vind ik niet :D Die waar ik over heb verteld zijn gewoon stevig hoor, misschien 10 kg baby vet teveel, 110 is een beetje teveel van het goede
 
@PeterV: liever geen reacties van die strekking aub. Een btje serieus ok?


Je kunt haar vanaf nu ook Varkensham noemen, dat zal haar ook aan het denken zetten.
 
ik ken het ja... al die vrouwen hebben wel iets te klagen over zichzelf.. of ze zijn te dik (wat niet zo is), of ze hebben weer een pino-neus. Veel meiden die zich te dik vinden, vallen zowat uit elkaar omdat er geen vlees aanhangt.
 
ja idd, begint ook mijn frustratie te worden soms. Volgens de telegraaf heeft 1 op de 2 vrouwen gelijnd of lijnt. (aaaargh) Het woord alleen al 'lijnen'.
Jammere is dat de gemiddelde lijnende vrouw geen idee heeft door wat voor een hel ze haar metabolisme stuurt. Ja nee, ontbijten doe ik niet meer en 'ik eet maar zo min mogelijk'. Ja geen vet he? En ga zo nog maar even door.... En er is geen doorkomen aan: een beetje uitleggen hoe het werkt met het metabolisme en aantal maaltijden en GI waardes (in stapjes) en BEWEGING.
Zouden ze echt die reclames geloven? Verlies 20 kg in 3 MAKKELIJKE stappen?
NIKS is makkelijk, en je lichaam veranderen al helemaal niet.
Misschien houd ik het in het vervolg maar gewoon bij: 6x per dag eten en niet snoepen. Maar die blikken? Meer eten om af te vallen? Ja en niet meer met de lift op de afdeling komen (zit op de 6e verdieping :D)

En waar ik ook gek van kan worden:
jonge meisjes die zich meten aan het schoonheidsideaal van hollywood: GET REAL...
Neem een gemiddeld boek over fysiologie en anatomie in de hand en leer over de mens.
 
ja en wat is lijnen bij vrouwen? Gewoon helemaal niets meer eten :thumbup:
 
BB is idd een soort apart. Als er visite is en iedereen toastjes en chips eet en ik een blikje tonijn of kwark oid kijken ze me allemaal raar aan. En ondertussen zitten ze allemaal te klagen dat ze te dik worden.
 
ik hou van vrouwen met flinke heupen.
wat dat betreft vind ik mijzelf wel een sociale vent.
 
boogie zei:
ik hou van vrouwen met flinke heupen.
wat dat betreft vind ik mijzelf wel een sociale vent.


geil.... :D
 
Wat ook erg irritant is: mijn vriendin :D

Ze is absoluut niet dik, heeft gewoon een lekker figuurtje en blijft toch maar klagen over dat laatste restje vet op de buik en billen.... :rolleyes:
 
@boogie:
"ik zal de oplossing even geven:
elke zin in haar richting begin je met de aanhef 'Beste HOERRR!!'
problem solved."

Nee jij bent lekker serieus.. grappenmaker... :thumbup:


En die 110 kg was dat kennisje die ik bedoelde... :D
 
Pumpin' zei:
Wat ook erg irritant is: mijn vriendin :D

Ze is absoluut niet dik, heeft gewoon een lekker figuurtje en blijft toch maar klagen over dat laatste restje vet op de buik en billen.... :rolleyes:

AAARGH :headbang:

hoezo frustrerend: gaat het om zo'n bultje net onder de navel? dan wil het misschien helpen om de kama sutra te lezen, met name het onderwerp: de merrie. :D
 
Ze moesten eens weten wat wij allemaal wel niet doen...
 
@Topicstarter... zeeeeerrrr herkenbare irritatie!

Altijd maar zeiken, zeuren en etteren en natuurlijk complimentjes scoren (want uiteindelijk willen ze gewoon horen hoe goed ze er wel niet uitzien), maar als je ze dan eerlijk advies geeft, ben je OF een lul, OF een botte zak. En luisteren doen ze dan al helemaal niet, want 'chocola is een verslaving', of 'nee, ik ga niet mee naar de sportschool, want GTST begint zo'.

ophoeren!
 
builderB zei:
AAARGH :headbang:

hoezo frustrerend: gaat het om zo'n bultje net onder de navel? dan wil het misschien helpen om de kama sutra te lezen, met name het onderwerp: de merrie. :D

juist...

hmmm..de merrie.. nieuw research-voer :D
 
Zo heb ik ook een hekel aan mensen die helemaal weg liggen te rotten in een rolstoel door enge ziektes en toch nog per dag 10 pakjes shag wegroken.
 
Back
Naar boven