AndroidHealthClinic

Daar kan ik nou niet tegen he.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Purple zei:
Ach ik hou me nooit bezig met wat anderen doen..

durf eens te zeggen dat jij dik bent? :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Ik ken die mentaliteit van dat soort mensen. Willen graag afvallen en willen er ALLES :rolleyes: voor doen. Maar wanneer je aangeeft hoe het idd inelkaar zit, dan houdt de interesse snel op.

TIP: Geef pas bij een grote zekerheid de theorie aan iemand. Iemand met redelijke interesse in hulp is niet genoeg. Ze moeten echt willen, want anders zit je je tijd te verdoen.

Ik laat dan iemand gewoon opschrijven wat hij of zij eet in de week. Wanneer iemand dat ervoor over heeft is vaak wel serieus genoeg. Vaak meegemaakt dat ik nooit meer van de gene iets heb gehoord betreft het dieet.
 
Laatst bewerkt:
Kan niet tegen klagende mensen. Doe er wat aan of hou op met zeiken. (En ja, *dat* zeg ik wel hardop)

Overigens is de opmerking 'ik zou dat nooit kunnen' te vertalen in 'ik zou dat nooit willen'.
 
Thanatos zei:
Wat is er nu mooier dan er goed uit zien, je goed voelen en weten dat je goed bezig bent!
Feit, maar is allemaal hard werken. Als je de keus krijgt tussen hard werken en er goed uitzien en niet hard werken en er minder goed (zo heet dat dan ineens hehehe) uitzien is de laatste keus de makkelijkste.
 
Niet te geloven wat mensen tegenwoordig eten... Natuurlijk is bijna iedereen te dik !

Wat een goor voer kun je overal toch halen... Die fast food ketens bijvoorbeeld.. al die smerige figuren die daar wezenloos voor zich uit zitten te staren en dan ondertussen bergen van dat afval naar binnnen schuiven. Een gesprek komt er al niet eens meer uit, men zit gewoon stomzinnig te eten en welwillend nog vetter en ongezonder te worden dan ze al zijn.

En wij maar meer premie betalen voor de ziektekosten..

Mensen hebben gewoon weinig dicipline, zijn vaak zo dom als het achterend van een varken en vervelen zich.. Wat gaan ze doen: vreten ! De meest makkelijke manier om jezelf te vermaken en te onderhouden. Wat doen mensen tegenwoordig thuis nog ? tv kijken en vreten. Buiten, het maakt niet uit waar ze heen gaan, er wordt altijd weer van die troep gekocht. Het lijkt bijna wel het hoogtepunt van een dagje uit: de snacks !!!!

Kinderen wordt het ook al van jongs af aan geleerd. Zijn ze vervelend ? Geef ze een zakkie chips, zijn ze weer 5 minuten stil ! Goh jaapie junior verveelt zich.. laten we wat leuks met hem gaan doen, kom we gaan een happy meal halen !

Het wordt veel mensen aangeleerd, dus het is niet zo gek dat sommigen zich zelfs niet kunnen voorstellen dat ze normaal zouden moeten gaan eten.. En dat zal dan ook nooit meer structureel gaan gebeuren, hooguit een poging van een week (ik spreek uit ervaring, heb al zoveel mensen aan eetschema's etc geholpen.. ). Verloren zaak dus, besteed je energie liever aan een goede hardcore training !
 
leGionellz zei:
Niet te geloven wat mensen tegenwoordig eten... Natuurlijk is bijna iedereen te dik !

Wat een goor voer kun je overal toch halen... Die fast food ketens bijvoorbeeld.. al die smerige figuren die daar wezenloos voor zich uit zitten te staren en dan ondertussen bergen van dat afval naar binnnen schuiven. Een gesprek komt er al niet eens meer uit, men zit gewoon stomzinnig te eten en welwillend nog vetter en ongezonder te worden dan ze al zijn.

En wij maar meer premie betalen voor de ziektekosten..

Mensen hebben gewoon weinig dicipline, zijn vaak zo dom als het achterend van een varken en vervelen zich.. Wat gaan ze doen: vreten ! De meest makkelijke manier om jezelf te vermaken en te onderhouden. Wat doen mensen tegenwoordig thuis nog ? tv kijken en vreten. Buiten, het maakt niet uit waar ze heen gaan, er wordt altijd weer van die troep gekocht. Het lijkt bijna wel het hoogtepunt van een dagje uit: de snacks !!!!

Kinderen wordt het ook al van jongs af aan geleerd. Zijn ze vervelend ? Geef ze een zakkie chips, zijn ze weer 5 minuten stil ! Goh jaapie junior verveelt zich.. laten we wat leuks met hem gaan doen, kom we gaan een happy meal halen !

Het wordt veel mensen aangeleerd, dus het is niet zo gek dat sommigen zich zelfs niet kunnen voorstellen dat ze normaal zouden moeten gaan eten.. En dat zal dan ook nooit meer structureel gaan gebeuren, hooguit een poging van een week (ik spreek uit ervaring, heb al zoveel mensen aan eetschema's etc geholpen.. ). Verloren zaak dus, besteed je energie liever aan een goede hardcore training !


Who the **** is Jaapie Junior?

Nee maar even serieus, je hebt idd gelijk,ik denk dat ik maar weer aan de slag ga, en ga genieten van de blikken die de mensen deze 'anabolen gebruiker' gunnen ;)
 
Inderdaad dat wat de topicstarter aanhaalt is ook mijn irritatie punt nr 1,
ze begrijpen het niet, ze zien vriendinnen elke dag een pakje friet eten maar vergeten daarbij dat die vriendinnen voor de rest van de dag zo goed als niks eten... Zo kan ik ook mager blijven hoor! En het komt altijd op hetzelfde neer bij zulke grietjes "ik heb slechte genen" en ze blijven gewoon bij de pakken zitten terwijl ze er diep depressief van worden...
Ik begrijp het niet, als je écht wilt afvallen krijg je het toch niet over je hart om al die troep naar binnen te werken of leg je je toch tenminste een beetje zelfdiscipline op om wat sport te doen?! En toch doen ze het, waarom?
Anyway, mij zal het een zorg wezen, het lijkt alleen vaker en vaker voor te komen...
 
Purple zei:
Ach ik hou me nooit bezig met wat anderen doen..
Hehe precies. Hoorde gisteren nog dat 1 op 8 van de jeugd dus te dik is (obesitas)

Dat is best veel, maar zolang het in hun hoofd niet veranderd wordt dat cijfer alleen erger. Mij kan het niets schelen, meer vette mensen doen mij er in verhouding beter uitzien en motiveerd me alleen meer om aan BB te doen :)

Maar obesitas is geen ziekte en verdient dus ook geen hulp van de ziekteverzekering/fonds. Het is gewoon luiheid die men zelf in de hand werkt punt.
 
komt ze weer aan met de verhaal zullen jullie misschien denken hahahaha.

zoals al eerder verteld ben ik ook altijd zwaar geweest, niet echt dik maar Mollig noemde ze me altijd. ik was ook altijd op dieet, maar volgde dan div dieeten en meestal at ik dan zo weinig dat ik vreetaanvallen kreeg ect ect. op en gegeven moment ben ik gaan sporten KT-en maar bleef gewoon aankomen omdat ik nog steeds die achterlijke dieeten volgde en dan de ene week niets at en de andere week begon ik bv mijn ontbijt al met een mars en dat ging dan van kwaad naar erger. Op en gegeven moment was ik het allemaal zo beu, en ik wist eigenlijk niet meer wat te doen, mensen zeiden tegen mij ook je hebt geen discipline ect ect ect je bent zwak waardoor ik mezelf nog zieliger begon te vinden en nog meer ging eten. Ik ben toen gelukkig met mascha in aanraking gekomen en zei heeft me alles geleerd over voeding ect ect. Mijn probleem was door al die jaren gruwelijk te hebben gesnoept dat ik een soort suikerverslaving had opgebouwd. en van een suikerverslaving kom je net zo moeilijk vanaf als bv een rook/drugs of drankverslaving. Wat heeft bij mij geholpen (en af en toe heb ik nog steeds een dip en behoefte aan suiker maar ik val tegenwoordig niet meer in een diep gat). Laat mensen alle verkeerde suikers uit een dieet schrappen incl fruit en dranken. pak iedere dag multivitamines ipv fruit. Doordat je altijd suikers hebt gegeten is je bloedsuikerspiegel in je lijf helemaal van slag, deze moet eerst rust krijgen en dat gaat echt niet in een maand maar dat heeft een hele tijd nodig.

Ik heb gemerkt dat ik het nu bij 1 ding kan houden of dat tijden helemaal geen zin heb in zoetigheden.

dus stel dat ze weer is komen klagen leg ze uit wat er met hun lijf gebeurd en geef ze mijn tip, echt t werkt
 
Ik weet niet of je alles kan afwijzen naar luiheid hoor. Ik denk niet dat je gelijk een oordeel klaar moet hebben over personen vanwege dat ze dik zijn of andere uiterlijk heden. Je kan pas oordelen als je de persoon in kwestie een beetje kent.

En voor sommige is het dikzijn door eten gekomen, maar hebben niet de kracht om er wat aan te doen. Ook niet als ze hulp krijgen het is een cirkel waar ze in zitten en het kost soms veel tijd om eruit te komen of misschien komen ze er niet uit. Als mijn zus mij om advies vraagt dan kan ze die altijd krijgen van mij. Want hulp aanbieden en op hun schoot werpen werkt niet. Ze moet het uiteindelijk zelf doen.

Geloof me mensen hebben te snel een oordeel. Sommige dingen zijn niet zo gemakkelijk als het soms lijkt.

Mijn eigen zus is 1.65 lang weeg meer dan 100 kilo eerlijk gezegt denk ik inmiddels tussen de 105-110 kilo. Ik denk dat het haar wel kan schelen.. Ik weet zeker dat ze het niet fijn vind. Eerst dacht ik ook dat ze er niet mee zat. Maar eerlijk gezegd denk zij over de dingen die zij eet anders dan hoe ik erover denk.

Wij hebben van huis uit ook niet echt goede eetgewoontes meegekregen. Ik zelf ben ook te zwaar geweest maar ben gelukkig 23kilo afgevallen.

Maar ze weet nu wel dat het niet echt een juiste levensT is en dat het anders kan als ze mij ziet. Zelf heeft ze niet de kracht om ermee te beginnen om verberingen aan te brengen en als ze het wel doet vervalt ze snel in haar oude patroon. Ze is wat dat betreft niet echt sterk. Ikzelf als ik iets wil dan ga ik ervoor en doe er alles aan om mijn doel te halen. Haar lukt het gewoon niet. Misschien dat het haar ook wel gaat lukken. Maar ze moet het uiteindelijk zelf doen en iemand pushen werkt nooit.

Gelukkig vraagt ze nu weleens aan mij hoe ik het doet omdat ze mij nu elke keer ziet veranderen en ze wil het wel. Vind dat ze ernaar vraagt en interesse daarin toont al een hele verbetering.
 
Laatst bewerkt:
OP mijn vroegere stage had ik ook een wijf als collega die vet rollen op der buik had zo dik als de onderarmen van Lee Priest!!

Er werd redelijk vaak taart gegeten (altijd wel iets te vieren) Ik zei dan ook vaak nee (kijken ze je gelijk met een rare kop aan van WAT!! wil je GEEN taart! Nee niet elke dag...)

Het toppunt van ergenis wat ik meegemaakt heb met haar is toen ik zei wil je suiker in je koffie? Neeeeeee geen suiker daar word ik dik van TERWIJL ze een frikking taart naar binnen aan het schuiven was!

1 woord.... hopeloos!
 
b3ta zei:
OP mijn vroegere stage had ik ook een wijf als collega die vet rollen op der buik had zo dik als de onderarmen van Lee Priest!!

Er werd redelijk vaak taart gegeten (altijd wel iets te vieren) Ik zei dan ook vaak nee (kijken ze je gelijk met een rare kop aan van WAT!! wil je GEEN taart! Nee niet elke dag...)

Het toppunt van ergenis wat ik meegemaakt heb met haar is toen ik zei wil je suiker in je koffie? Neeeeeee geen suiker daar word ik dik van TERWIJL ze een frikking taart naar binnen aan het schuiven was!

1 woord.... hopeloos!


hahah :D
 
Dani zei:
Kan niet tegen klagende mensen. Doe er wat aan of hou op met zeiken. (En ja, *dat* zeg ik wel hardop)

Jij bent zeker wel grote vriendjes met onze eigen Drama Queen dan? :D
 
b3ta zei:
OP mijn vroegere stage had ik ook een wijf als collega die vet rollen op der buik had zo dik als de onderarmen van Lee Priest!!

Er werd redelijk vaak taart gegeten (altijd wel iets te vieren) Ik zei dan ook vaak nee (kijken ze je gelijk met een rare kop aan van WAT!! wil je GEEN taart! Nee niet elke dag...)

Het toppunt van ergenis wat ik meegemaakt heb met haar is toen ik zei wil je suiker in je koffie? Neeeeeee geen suiker daar word ik dik van TERWIJL ze een frikking taart naar binnen aan het schuiven was!

1 woord.... hopeloos!
Werkte je toevallig bij de gemeente?
 
Purple zei:
Ik weet niet of je alles kan afwijzen naar luiheid hoor. Ik denk niet dat je gelijk een oordeel klaar moet hebben over personen vanwege dat ze dik zijn of andere uiterlijk heden. Je kan pas oordelen als je de persoon in kwestie een beetje kent.

En voor sommige is het dikzijn door eten gekomen, maar hebben niet de kracht om er wat aan te doen. Ook niet als ze hulp krijgen het is een cirkel waar ze in zitten en het kost soms veel tijd om eruit te komen of misschien komen ze er niet uit. Als mijn zus mij om advies vraagt dan kan ze die altijd krijgen van mij. Want hulp aanbieden en op hun schoot werpen werkt niet. Ze moet het uiteindelijk zelf doen.

Geloof me mensen hebben te snel een oordeel. Sommige dingen zijn niet zo gemakkelijk als het soms lijkt.

Mijn eigen zus is 1.65 lang weeg meer dan 100 kilo eerlijk gezegt denk ik inmiddels tussen de 105-110 kilo. Ik denk dat het haar wel kan schelen.. Ik weet zeker dat ze het niet fijn vind. Eerst dacht ik ook dat ze er niet mee zat. Maar eerlijk gezegd denk zij over de dingen die zij eet anders dan hoe ik erover denk.

Wij hebben van huis uit ook niet echt goede eetgewoontes meegekregen. Ik zelf ben ook te zwaar geweest maar ben gelukkig 23kilo afgevallen.

Maar ze weet nu wel dat het niet echt een juiste levensT is en dat het anders kan als ze mij ziet. Zelf heeft ze niet de kracht om ermee te beginnen om verberingen aan te brengen en als ze het wel doet vervalt ze snel in haar oude patroon. Ze is wat dat betreft niet echt sterk. Ikzelf als ik iets wil dan ga ik ervoor en doe er alles aan om mijn doel te halen. Haar lukt het gewoon niet. Misschien dat het haar ook wel gaat lukken. Maar ze moet het uiteindelijk zelf doen en iemand pushen werkt nooit.

Gelukkig vraagt ze nu weleens aan mij hoe ik het doet omdat ze mij nu elke keer ziet veranderen en ze wil het wel. Vind dat ze ernaar vraagt en interesse daarin toont al een hele verbetering.

Weetik lekker ding, maar ik ken de persoon in kwestie en persoonlijk ken ik haar erg goed dus vandaar. Mijn broertje heeft ook een onbekende ziekte waardoor hij alles omzet in vet, hij is 13,1.m70 en zo'n 120-130 KG schat ik..
dus geloof me ik heb in zn algemeenheid veel respect voor dikke mensen, maar waar ik niet tegen kan is dat hun al lopen te zeiken over dingen die ze zo kunnen oplossen, terwijl mijn broertje er zn leven aan vast zit en echt ALLES heeft geprobeerd(ook met mijn hulp)..

Bah, dat zijn nou echt mentaal gigantisch zwakke mensen
 
benchMarc zei:
Werkte je toevallig bij de gemeente?

Nee... hoewel ik de combinatie van ambtenaar en taart eten wel begrijp ;)
 
b3ta zei:
Nee... hoewel ik de combinatie van ambtenaar en taart eten wel begrijp ;)



Sjakie van de Flodders at anders nooit taart!

Explane yourself! :finger:
 
Back
Naar boven