Fitness Seller

Daar komen de Geenstijlers weer!

Bezoekers in dit topic

Jongens jongens..

Chill..

WE HEBBEN EEN NIEUW RECORD :banana:

GS is gewoon een beetje triest.. idd even wachten totdat 1 of andere 'mongeaul' of 'stumperT' de link geeft naar dit topic..

Wasn't me :D
 
Die Ricardo Bregman moeten ze opknopen aan de hoogste boom, en door kindertjes met honkbalknuppels laten bewerken. Wat een laffe mongool om een baby even 40 fracturen te meppen, doodschoppen die dwaas, daar kan dit land alleen maar beter van worden.

Wel weer erg jammer van die keyboardridders bij GeensT om er nog even lekker nadruk op te leggen dat Ricardo Bregman een bodybuilder is. Dat is hetzelfde als de hele taxibranche aanvallen omdat een moordenaar toevallig taxichauffeur van beroep was.
 
Die Ricardo Bregman moeten ze opknopen aan de hoogste boom, en door kindertjes met honkbalknuppels laten bewerken. Wat een laffe mongool om een baby even 40 fracturen te meppen, doodschoppen die dwaas, daar kan dit land alleen maar beter van worden.

Wel weer erg jammer van die keyboardridders bij GeensT om er nog even lekker nadruk op te leggen dat Ricardo Bregman een bodybuilder is. Dat is hetzelfde als de hele taxibranche aanvallen omdat een moordenaar toevallig taxichauffeur van beroep was.
ja idioot inderdaad.. zet googlen ff op bregman zien een profieltje en suggereren nu dat mensen die bodybuilden ook nog is baby'tjes mishandelen :rolleyes:


DBB is niet enige iig die last heeft van een geensT golf ;)
BodySpace
 
gatver robbie heb je niks smakelijkers te posten :eek: :D
 
Alle hoop is verloren voor jou om te gebruiken dan :D Nano-penis?
Verloren? Nu zie ik juist een reden om aan de roids te gaan. Kan ik eindelijk tegen het vrouwtje aan gaan staan, ipv constant zo'n 30cm te moeten overbruggen.
 
Whahaahhaha.. GeensT bikkels, anaboluhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Verloren? Nu zie ik juist een reden om aan de roids te gaan. Kan ik eindelijk tegen het vrouwtje aan gaan staan, ipv constant zo'n 30cm te moeten overbruggen.

Heb je zo'n pens dan?
 
Die Ricardo Bregman moeten ze opknopen aan de hoogste boom, en door kindertjes met honkbalknuppels laten bewerken. Wat een laffe mongool om een baby even 40 fracturen te meppen, doodschoppen die dwaas, daar kan dit land alleen maar beter van worden.

Wel weer erg jammer van die keyboardridders bij GeensT om er nog even lekker nadruk op te leggen dat Ricardo Bregman een bodybuilder is. Dat is hetzelfde als de hele taxibranche aanvallen omdat een moordenaar toevallig taxichauffeur van beroep was.

Mee eens :thumb:
 
Auwhoer hey, egt niet meer normaal zoiets hoor :eek: :mad:
 
Zit net al die reacties te lezen op geensT en ik moet zeggen, dat daar echt niveau post, hoor. Ik denk, dat de gemiddelde laag niveau-mongool nog betere posts maakt.
Uiteraard hebben ze gelijk, dat die Bregman een staatsmongool is, die het verdient om gestraft te worden. De rest van hun reacties kun je zo bij het grof vuil zetten. Zo simpel als ze zijn.
 
Ecto fight!!
 
Samu is wel een cheeky monkey.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven