XXL Nutrition

Daar komen de Geenstijlers weer! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hj woont 10km van ons af we kunnen wel eens met de dbb knokploeg heen :P
even 40 botbreukjes bezorgen;)
 
Hehe mooi man. Hoe meer vooroordelen er bestaan des te hechter het groepje trainende word.
 
Woooow, Als je die reacties leest merk je snel dat Geenstijl helemaal vol zit met MMA vechters. Gevaarlijke mensen daar... en agressief dat ze zijn.
 
haha idd:
''sluit hem met mij op in een kamertje dan zal ik eens kijken hoeveel botten ik bij hem kan breken''

hoewel ik het er wel met eens ben dat ze dat mogen doen.
 
Dankzij geensT weet ik nu dat je van anabolen babies gaat slaan. :)

Het scheelt dat ze niet pretenderen een serieuze nieuwssite te zijn.
Het is een verbreezerde digitale telegraaf, meer niet.
 
Naja, ze doen hun naam wel eer aan, dat blijkt maar weer.
 
Tja, makkelijk scoren.
 
Pfff wat is er mis aan infanten meppen?

Wij slaan continue baby's op onze sportschool...

Meestal rond november en rond juni gaan wij aan de babymepperij, want dan zetten we met zn allen een spuit en worden we loco!

Niks mis mee toch? Of zijn wij raar?
 
Sorry had niet gezien dat de post hier stond ;)
 
Pfff wat is er mis aan infanten meppen?

Wij slaan continue baby's op onze sportschool...

Meestal rond november en rond juni gaan wij aan de babymepperij, want dan zetten we met zn allen een spuit en worden we loco!

Niks mis mee toch? Of zijn wij raar?

Maar wij betalen 25 euo per baby. Is de baby al gehavend, maar 10 euro.
Dat is anders.
Hij slaat zijn eigen kind. Daar word niemand beter van.
 
Wow, die Geenstijler pubertjes zijn wel erg goed op de hoogte van anabole steroïden. Wisten jullie dat je er zelfs een kleine pik van kan krijgen? :roflol:
 
Wow, die Geenstijler pubertjes zijn wel erg goed op de hoogte van anabole steroïden. Wisten jullie dat je er zelfs een kleine pik van kan krijgen? :roflol:

yups..

dat wist ik.. helaas komt het bij mij nooit meer goed :(
 
Wat die mensen van BB-ers vinden kan mij eigenlijk gestolen worden maar ben ik nou de enige die het nieuws verschikklijk vind.. iedereen heeft het over die vooroordelen terwijl wat mij opviel is de verschrikkelijke daad van die gozer.

Heb me veel kwaaier lopen maken over het nieuws opzich dan over de rest. Rest valt in het niet in deze zeg maar.
 
Wow, die Geenstijler pubertjes zijn wel erg goed op de hoogte van anabole steroïden. Wisten jullie dat je er zelfs een kleine pik van kan krijgen? :roflol:

Alle hoop is verloren voor jou om te gebruiken dan :D Nano-penis?
 
Wat die mensen van BB-ers vinden kan mij eigenlijk gestolen worden maar ben ik nou de enige die het nieuws verschikklijk vind.. iedereen heeft het over die vooroordelen terwijl wat mij opviel is de verschrikkelijke daad van die gozer.

Heb me veel kwaaier lopen maken over het nieuws opzich dan over de rest. Rest valt in het niet in deze zeg maar.
Idd. Bodybuilder of niet, hoop dat hij de gepaste straf krijgt... Al vrees ik er voor want justitie in Nederland is even erg als die in België zeker? :(

En wat die GeensT "heaumeaux" (my god hoe kom je er op ) betreft: who cares. Irl durven ze zeker hun mond niet open te doen. :o
 
Wow... Bregman heeft Mikki van de eerste plaats afgestoten van bezoekerstrekken.

OT: Verschrikkelijk natuurlijk wat die kerel heeft gedaan, maar WTF heeft dit met Anapolan te maken???
 
Ik heb ook geen last van traagheid ofzo.

Tsja..bodybuilding is voor breezertjes nou eenmaal een heel eng iets. Het is voor hen onbegrijpelijk dat wij ons geld liever uitgeven aan goed eten dan aan "een toppertje en een breezer ananas".

Altijd fijn ook als je year in year out je ass eraf werkt in de gym, en dan verwijten krijgt van "als ik 2 maanden train ben ik ook zo", of "ja zo kan ik het ook". Vraag me altijd af wat ze met "zo" bedoelen, aangezien ik naturel ben :D

daar heb ik nou ook ALTIJD zo'n gruwelijke hekel aan!

"j@h aLs iK gA fiTnEsSe kAn IkK Da O0ok mAkKelLiJk"

k*t gaste!

karma voor jou btw:D
 
Back
Naar boven