MuscleMeat

Daar zakt nah echt me broek van af (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peppino

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2005
Berichten
1.175
Waardering
0
na veel gezoek en geouwehoer ben ik toch de website van de grootste gym in veenendaal (huh? veenendaal? ja! tussen arnhem en utrecht ;)) tegengekomen.

aangezien mn eigen gym van 7 juli tot 13 augustus gesloten is d8 ik daar maar een maandje aan t ijzer te gaan hangen....
allemaal leuk en aardig tot ik wat ga lezen op de fitness page...

http://www.xs4all.nl/~fiveen/page9.html

laatste 2 zinnen van de 1e alinea :|

HOEZO DISCRIMINATIE!!!!


toch maar ff proberen om er binnen te komen voor 3 a 4 keer per week.... ze zullen wel opkijken :D
 
Pfff molotov cocktail op die tent..
Maargoed helaas is dit een tendens die je steeds meer ziet al dan niet openlijk toegegeven:(
 
Klote, waarom kan ik geen mailadres vinden op hun site :(
 
ze hebben wel een rek met ijzer en een bench e.d.

maar waarom.....? zou t niet weten... houdt misschien het stof van de vloer :D
 
Triest, ze zien het liefste van die fagget mens health lichaampjes rondlopen.
 
Ik zou ze wel es willen bellen, maar ik heb geen harde "g", dus dan nemen ze me al niet serieus :mad:
 
Mars zei:
Triest, ze zien het liefste van die fagget mens health lichaampjes rondlopen.


uit ervaring (ja ik heb er ook ooit gezeten) weet ik dat t vooral de huisvrouwen zijn die er rondlopen en op vrijdagmiddag de 15 jarige latten.
 
Dude, daar wíl je niet eens trainen. Check die 1001 soorten cardio apparaten (en daar ieder 500miljard exemplaren van).

Ik kan best begrijpen dat de doorsnee huisvrouw met gemiddeld 18kg overgewicht zich geïntimideerd voelt door een droge bodybuilder. Kan ze haar kromme strekoefeningen niet uitvoeren en niet op haar gemak 2km/h fietsen.
 
Laatst bewerkt:
Veenendaal, dat is de befaamde plaats van de Mac Drive langs de snelweg! (met die dikke pop erop :D)
 
Homer17 zei:
Dude, daar wíl je niet eens trainen. Check die 1001 soorten cardio apparaten (en daar ieder 500miljard exemplaren van).

Ik kan best begrijpen dat de doorsnee huisvrouw met gemiddeld 18kg overgewicht zich geïntimideerd voelt door een droge bodybuilder. Kan ze haar kromme strekoefeningen niet uitvoeren en niet op haar gemak 2km/h fietsen.


True... maar is beter dan een maand niets.
 
Ruff-E zei:
Veenendaal, dat is de befaamde plaats van de Mac Drive langs de snelweg! (met die dikke pop erop :D)


Juist ja... dat gat gelegen aan de mcdonalds

en niet te vergeten de burgerking aan de andere kant van de snelweg :D
 
Je brengt je kleuter toch ook niet naar een peuterschool..
 
HAHAHAHA @ homer17! master opmerking!

Maar... pepnino! cardio... is dat niet waar je naar opzoek was??? Hoest met de Cut? Or need i say... Cut vs. Patat? :D ik dacht dat ik een crappy gym had, alleen daar bij jou zijn ze nog veel erger zo te zien! Tja.. ik weet niet of het wel verstandig is om vaker dan 2x per week te trainen hoor.!!!! hahaha
 
SageFrancis zei:
HAHAHAHA @ homer17! master opmerking!

Maar... pepnino! cardio... is dat niet waar je naar opzoek was??? Hoest met de Cut? Or need i say... Cut vs. Patat? :D ik dacht dat ik een crappy gym had, alleen daar bij jou zijn ze nog veel erger zo te zien! Tja.. ik weet niet of het wel verstandig is om vaker dan 2x per week te trainen hoor.!!!! hahaha


Ten 1e rayray, het is niet mijn gym.... ik wil er alleen die ene maand gaan zitten.
ten 2e: heb wel genoeg gecut.... doe mij de bulk maar weer :D
ten 3e: 2x per week mn aarsch!!!
 
Peppino zei:
Ten 1e rayray, het is niet mijn gym.... ik wil er alleen die ene maand gaan zitten.
ten 2e: heb wel genoeg gecut.... doe mij de bulk maar weer :D
ten 3e: 2x per week mn aarsch!!!

ahahah you ain't that DIEHARD.... 1. ZZ top! ahahah
2. nee, je zal en moet blijven cutten, JE MOET!
3. dan maar 3x per week cardio-en @ that gym! haahahah
ik weet dat het niet jouw gym is, maar waar je nu zit is ook nix. Allemaal plastic apparatuur toch? of dat dan weer niet?
 
SageFrancis zei:
ahahah you ain't that DIEHARD.... 1. ZZ top! ahahah
2. nee, je zal en moet blijven cutten, JE MOET!
3. dan maar 3x per week cardio-en @ that gym! haahahah
ik weet dat het niet jouw gym is, maar waar je nu zit is ook nix. Allemaal plastic apparatuur toch? of dat dan weer niet?


beetje gefrustreerd over je eigen gym? :D mijn eigen gym heb ik nix over te klagen... behalve dan het missen van een squatrack.

maar zoals ik vanmiddag al zei: beter als ik snel op kamers zit in arnhem...lekker snel een HC gym opzoeken ;)
 
ik voel er veel voor om een dronken DBB knokploeg op de zatrdag avond los te laten in de buurt van dat pand:rolleyes:
 
of alizee muziek ;)
 
Back
Naar boven