XXL Nutrition

Daar zakt nah echt me broek van af

Bezoekers in dit topic

Peppino zei:
Juist ja... dat gat gelegen aan de mcdonalds

en niet te vergeten de burgerking aan de andere kant van de snelweg :D

De Mac en de BK liggen aan dezelfde kant van de snelweg, naast elkaar toch?

Ontopic: Wees blij dat ze dat op hun site vertellen, weet je tenminste dat je er niet heen hoeft. Veel van die gay clubs schamen zich er nou eenmaal niet voor dat ze alleen bedoeld zijn voor mensen die niet serieus willen sporten, maar vooral trendy willen zijn en kunnen zeggen dat ze fitnessen, zonder geconfronteerd te worden met die enge bodybuiders.

Triest, maar laat ze lekker.

Het is trouwens verboden om te discrimineren op uiterlijk of levensovertuiging, misschien leuk om ze daarmee te confronteren...
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een keer een geintje uithalen, verkleden zoals mightyduck zegt en dan helemaal los gaan in die gym. En als je dan weggestuurd wordt zet je ff alle douchekranen open in de kleedkamers en pis je over de wastafels heen.
 
ramonovietsj zei:
[Link niet meer beschikbaar]
?

lijkt me niet onaardig.... ik check iig Physical in Ede voorlopig aangezien een vriend van me er ook zit.

Zelda:

De de BK ligt toch echt aan de andere kant van de A12 ;)
 
Ik vindt het schandalig dat zij dit in een advertentie mogen schrijven.
Dit is in principe pure discriminatie van een groep mensen.
En wanneer is iemand een bodybuilder??
Wie beoordeelt dat?

Ik zou wel eens willen zien als deze sportschool bij mij in de buurt zou zitten en ik zou daar willen trainen op grond van wat zij mij de toegang zouden kunnen weigeren.
Willem 2.
 
Man-Mountain zei:
Gewoon een keer een geintje uithalen, verkleden zoals mightyduck zegt en dan helemaal los gaan in die gym. En als je dan weggestuurd wordt zet je ff alle douchekranen open in de kleedkamers en pis je over de wastafels heen.
Dat doe ik na elke training; de boel stinkt dan een uur in de wind! :P








Wel jammer dat ik thuis train.
 
on-topic:

Zo is de plaatselijke David Lloyd hier ook. Er werd mij ook gewoon in mn gezicht gezegd dat ze geen overdreven brede mannen wilden. Ik mocht er alleen trainen als ik beloofde alleen cardio te doen. :rolleyes:
 
Peppino zei:
lijkt me niet onaardig.... ik check iig Physical in Ede voorlopig aangezien een vriend van me er ook zit.

ok. Ik train zelf niet bij sportstudio 2000, maar wat vrienden van me wel. Ze schijnen veel losse gewichten te hebben en ook een squatrek enzo.
 
ramonovietsj zei:
ok. Ik train zelf niet bij sportstudio 2000, maar wat vrienden van me wel. Ze schijnen veel losse gewichten te hebben en ook een squatrek enzo.

waar zit jij dan?
 
dit is pas hardcoreeeee
 
ReyMysterio zei:
Jaja vandaag maakte de eingenaar bekend dat hij nieuwe spullen ging bestellen!
Op mijn vraag wat er allemaal kwam was het meer cardio, 4 drukbanken een extra dumbbell rek en toen ik vroeg om een T-bar row machine ( simpel ding ) zei hij "nee ik wil niet al te veel hardcore spullen hier hebben" wat bestelt ie nu voor de rug extra een superdeluxe,hypermoderne back extension wat een ongeloofelijke hufter is het! En zelf wil ie WEER wedstrijdbodybuilding gaan doen koop dan een t bar row lullo!

Man wees blij, een Back Extension heerst!!
 
dj_phreak zei:
on-topic:

Zo is de plaatselijke David Lloyd hier ook. Er werd mij ook gewoon in mn gezicht gezegd dat ze geen overdreven brede mannen wilden. Ik mocht er alleen trainen als ik beloofde alleen cardio te doen. :rolleyes:

Wat je moet doen:

Gewoon fietsen! Maar ...... Als die pee zich omdraait spring je vlug van de fiets, doe je vlug een paar overhead presses ermee, en nog voordat hij kan omdraaien spring je er vlug weer op en doet rustig verder :D
 
Peppino zei:
waar zit jij dan?

zu hause. Jij zit zeker bij Van De Velden dan? Mijn schoonzusje doet daar aan spinnen en bootcamp en vertelfde dat de sportschool een maand dicht ging....echt belachelijk!!!

Bij VDV heb je toch vooral apparaten en niet veel losse gewichten? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
 
ReyMysterio zei:
Jaja vandaag maakte de eingenaar bekend dat hij nieuwe spullen ging bestellen!
Op mijn vraag wat er allemaal kwam was het meer cardio, 4 drukbanken een extra dumbbell rek en toen ik vroeg om een T-bar row machine ( simpel ding ) zei hij "nee ik wil niet al te veel hardcore spullen hier hebben" wat bestelt ie nu voor de rug extra een superdeluxe,hypermoderne back extension wat een ongeloofelijke hufter is het! En zelf wil ie WEER wedstrijdbodybuilding gaan doen koop dan een t bar row lullo!

tbar machine heb je ook niet nodig man. Gewoon t-barren in the corner ;)
 
ramonovietsj zei:
zu hause. Jij zit zeker bij Van De Velden dan? Mijn schoonzusje doet daar aan spinnen en bootcamp en vertelfde dat de sportschool een maand dicht ging....echt belachelijk!!!

Bij VDV heb je toch vooral apparaten en niet veel losse gewichten? Of zit ik nu helemaal verkeerd?


veel apparaten, DB's tot 24kg en schijven van 20kg :p

It ain't much but it's something.
ik kan er voorlopig nog mee vooruit daarna zoek ik wel iets leukers op voor vast.
 
MonsterStrength zei:
Man wees blij, een Back Extension heerst!!


Hoera voor de backextension :D

ook al gaat die van ons maar tot 100kg :( wordt alweer veel te licht
 
Peppino zei:
Hoera voor de backextension :D

ook al gaat die van ons maar tot 100kg :( wordt alweer veel te licht

Met barbell in je nek de oefening doen op een hyperextension :)
 
Peppino zei:
veel apparaten, DB's tot 24kg en schijven van 20kg :p

It ain't much but it's something.
ik kan er voorlopig nog mee vooruit daarna zoek ik wel iets leukers op voor vast.

dat klinkt niet echt veelbelovend ;)

Ik zou serieus eens een keertje gaan kijken bij sport2000. Die zit naast Kangal (vechtsportschool), een straatje achter het Bruineplein. Zoals ik zei hebben ze daar als ik het goed heb flink wat losse gewichten. Bovendien heeft de sportschoolhouder ook een bbgeschiedenis.
 
En ik, als internet consultant, wil ook nog zeggen dat ze een ongelofelijke amateuristische site hebben.
 
Back
Naar boven