MuscleMeat

Dab+

Bezoekers in dit topic

VeibboR

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
962
Waardering
1.378
Lengte
1m74
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Wie heeft welke ervaringen met een Dab+ radio in huis? Het staat al eventjes op mijn verlanglijstje maar hoe meer ik er op zoek hoe maar ik twijfel welke te kopen... Momenteel stream ik alles via mijn iPhone naar een Jam Heavy Metal speaker en ben wel heel content van de geluidskwaliteit van die speaker. Maar helaas geen dab+ ontvanger!

wie gebruikt welke speaker in huis?:rocker:
 
Dab+ heb ik in de auto. Voor in huis Sonos, beste systeem ever. Zou het iedereen aanraden.
 
Dab+ heb ik in de auto. Voor in huis Sonos, beste systeem ever. Zou het iedereen aanraden.
Zoek iets budget vriendelijker... sonos vrij duur dacht ik?
 
Zoek iets budget vriendelijker... sonos vrij duur dacht ik?
Voor een heel systeem wel, een play 1 (Kleinste individuele box) valt wel mee.
 
Laatst de samsung(harman kardon) hw-q90r gehaald. Wat een goddelijk geluid komt daar uit. Hangt wel een prijskaartje aan, maar dan heb je wel god-tier geluid.
 
Laatst de samsung(harman kardon) hw-q90r gehaald. Wat een goddelijk geluid komt daar uit. Hangt wel een prijskaartje aan, maar dan heb je wel god-tier geluid.
Jij spreekt over een toestel van +900eurots

niet wat ik zoek...
 
Jij spreekt over een toestel van +900eurots

niet wat ik zoek...
Je moet het ook zien als een investering op lange termijn. Imo als je zo'n crap product haalt, kun je elk jaar wel iets nieuws kopen. Plus qua technologie etc gaat het lang mee.
 
Je moet het ook zien als een investering op lange termijn. Imo als je zo'n crap product haalt, kun je elk jaar wel iets nieuws kopen. Plus qua technologie etc gaat het lang mee.
Heb helaas andere investeringen te doen... mijn huidig speakertje van 80euro gaat al zo’n 5 jaar mee. Prima toch
 
In een wagen van me heb ik dab+ maar hapert op een irri manier. Luister gewoon via de korte golf. Hoor sowieso amper het verschil is alleen meer soorten zenders.
 
Harman kardon onyx studio 5. Toenertijd voor 130 gekocht wat een top box is dat. Ik blaas met die iedereen op het strand eruit. Kan die 500$ jbl box niet aantippen. En als je hem aan de laaier legt is het helemaal feest.
 
Edit. Zal het bij vraag van ts houden.

Ken je budget niet maar je geeft wel aan wat je te hoog vindt. Wellicht is Argon Audio een optie.
 
Laatst bewerkt:
Harman kardon onyx studio 5. Toenertijd voor 130 gekocht wat een top box is dat. Ik blaas met die iedereen op het strand eruit. Kan die 500$ jbl box niet aantippen. En als je hem aan de laaier legt is het helemaal feest.
helaas zonder dab+
Edit. Zal het bij vraag van ts houden.

Ken je budget niet maar je geeft wel aan wat je te hoog vindt. Wellicht is Argon Audio een optie.
Dit gaat idd de goede richting uit. Proper. Schoon design ook. Heb je zelf ervaring met het merk?
 

Ik heb deze vorig jaar gekocht.
Werkt (nog) perfect.
 

Ik heb deze vorig jaar gekocht.
Werkt (nog) perfect.
Hoe zit het met het geluid van deze ? Ik vind JBL relatief duur voor slecht geluid. Maat van mij heeft die grote van 500$ mijn herman van 130 pompt die eruit.
 
Dit gaat idd de goede richting uit. Proper. Schoon design ook. Heb je zelf ervaring met het merk?
Nee dat niet, ben het een paar keer tegengekomen bij een HiFi zaak. Zou eens langsgaan en gewoon luisteren.
 
Hoe zit het met het geluid van deze ? Ik vind JBL relatief duur voor slecht geluid. Maat van mij heeft die grote van 500$ mijn herman van 130 pompt die eruit.

Ik vind het geluid goed. Er zijn naturlijk altijd betere, maar daar betaal je dan ook voor.
Als ik hem via Bluetooth aansluit op mijn telefoon, dan is het geluid nog beter en dieper.
En je kan er fm en dab zenders mee ontvangen.
 
Back
Naar boven